Jump to content

Ауди А4 Б6 130 коня - Бавно вдига обороти


zzzaaaqqq

Recommended Posts

Една диагностика в движение на 3-ти 10-ти и 11-ти канал ще даде ясни отговори на изкано и дадено на турбото и дебитомера.Пренадуващата турбината се познава по това че колата си набира яко до дадени обороти на четвърта и изведнъж бам забива,гасил палиш колата се оправя пак върви яко и пак в същите обороти пак забива.Когато имаш сцепени вакуум маркучи колата е мъртва през цялото време и не върви.Ако е от вакуум маркучи на 90% е някой сцепен маркуч и 10% клапан.Тогава е най добре да се подменят всички вакуум маркучи (10-15лв разход). Дебитомера се хваща лесно на диагностика в движение на четвърта с газ до дупка от 1600до 4000 оборота се цеди колата тогава компа иска 850 а Дебитомера трябва да даде около тези стойности може и малко по високи но да не пада под 650 (така съм чувал) ако се окаже дебитомер не бързай с смяната му защо в много случаи почистване с специален спрей за Дебитомера 8лв струва го оправя, лично на моята кола миналата пролет изкара грешка Р 0101 за въздушния поток и чистих Дебитомера и се оправи.Дано съм бил изчерпателен с обяснението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги. Колата я закачвахме на диагностика и я натискахме на 3-та. Майстора каза, че данните от дебитомера и налягането на турбото са добри. Въпреки всичко мисля да започна с почистване на геометрия на турбото, проверка на вакуумите и проверка на въпросния управляващ клапан. Това обаче не мисля, че трябва да има отношение към това, колко бързо ускоряват оборотите на празен ход на двигателя при рязко подаване на газ(все пак имаме и коли без турбо), но може и да не ми е вярна логиката. Има ли начин, по който да разбера ECU-то здраво ли е, болно ли е и как стои въпросът със закупуване на друго ECU и препрограмиране евентуално? Още нещо интересно колата в момента не може да развие повече от 190км/ч, а преди е развивала около 220км/ч. Има ли как да разбера дали двигателя е износен и дали компресията в цилиндрите е добра?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както колегата по-горе каза, закачи VAG-COM и направи лог на живите данни на 1-ви и 115-ти канал в Турбо! режим при едно ускорение до дупка от спряно положение до 140 - 150 км/ч (или повече) и качи лога тук.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натиска се ама на четвърта не на трета и се натиска от 1600 до 4200 оборота като през това време се прави запис на данните запис на дебитомер положение на ЕГР и надув на турбото гледа се искано и дадено направи лог файл и го качи тук да го прегледаме,да смениш вакуумите е добра идея започни с нея най добре евтино и лесно сменяй маркуч по маркуч,сваляш стария мерил режеш и слагаш че да не ги объркаш че после става манджа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 38 минути, zzzaaaqqq написа:

. Има ли начин, по който да разбера ECU-то здраво ли е, болно ли е

То или си работи  или  записва грешки кое не е наред, друг е въпроса дали  софтуера   не е пипан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как мога да разбера дали катализатора ми има достатъчна пропускливост? Дали той не създава голямо съпротивление, ако е запушен и това да влияе на оборотите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...