Jump to content

Странно виене след смяна на ангренаж 1.9 TDI 131ps


Citizen8200

Recommended Posts

Здравейте! След смяна на ангренажен комплект, пистов ремък, обтегач пистов ремък, шайба на динамото, 4 подгревни свещи и антифриз преди 2 седмици се появи следното виене след около 2 хил.об/мин. Няма значение дали двигателят е студен/топъл. Първото клипче е от моята кола - доста слабо се чува (това е дори след като прибрах колата в гаража, за да се чуе по-добре), трябва да усилите почти на максимум или на максимум, за да го чуете. Добавям и втори клип, който намерих в Ютуб, като звукът е същият като при мен. Няма промяна във вървежа, колата не пуши грам дори при 100% товар. Разходът на масло е около 500-700 мл на 10 хил.км. 

 

1. 

 

 

2. 

 

Редактирано от Citizen8200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На втория клип чувам шум от хидравлични компенсатори  , като съмнение за проблем в налягането на маслото в горната част  на мотора .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре целият мотор да хвърли. Чукат повдигачи на 20-годишна кошница, голяма новина. Не е сменял навреме масло или е сменянно с нискокачествено. Никакви проблеми няма с налягането на маслото. Нито е по темата.

 

Щом е започнало със смяната на ремъци, от там и започваш. Проверихте ли водната помпа при смяната на ремъците? Да не би прекалено да са притегнали задвижването на ГРМ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Моят мотор е с този хидравличен обтегач/успокоител - демпер (не знам как му се вика точно), така че мисля че не може да се дължи на пренатегнат ремък, защото се натяга сам? Забравих да напиша в първия пост, че водната помпа също е сменена с оригинална (от Райно). Сега направих клип от двиг. отсек, на мен ми звучи като ролки сякаш, но не съм сигурен. Иначе колата я имам от близо 4 години, винаги сменям масло и филтри на 10 хил. км, последните две смени са с Равенол VMO 5W40. 
 

П.П. Ролките (вкл. и демпера) и ремъците са на INA.

 

 

IMG_1955.JPG

IMG_1956.JPG

Редактирано от Citizen8200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, колега аз, ако можех да си ги сменям сам, нямаше да ходя по майстори. :D Тези снимки ми ги прати майстора, когато ги сменя (преди 2 седмици). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хидравличния обтегач не е ли много близо до рамото на ролката? Не помня точно но ми стои като под голямо напрежение. На първо четене в нета се вижда това

Screenshot_20210407-181158.jpg

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах сега, но разполагам само с тези снимки. :( Тоест колкото е по-малко разстоянието между този обтегач и обтяжната ролка, толкова е по-разхлабен ангр. ремък? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, ще се ходи значи пак при него да си го оправи. Лошото е, че до края на месеца няма да мога, проблем ли е да карам така с пренатегнат ремък, ще се повреди ли нещо? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви, колеги! В края на месеца ще посетя майстора отново. Иначе днес слушах по-обстойно докато колата работи на място - откъм пистовия не се чуват никакви шумове, а откъм ангренажа се чуваше следния шум (видеото по-долу). Обработих аудио файла, за да премахна другите звуци на двигателя и да остане почти само този шум от ангренажа:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...