Jump to content

Скърцане от волана


beast1122

Recommended Posts

Здравейте колеги , когато въртя волана се чува едно ужасно стържене като на гума. Чувам го в купето точно под волана , обаче не е там. Работата е че когато измия колата хубаво и бръкна с водостройката в подкалниците и под колата и спира това скърцане докато не изсъхне. Явно водата му действа на каквото и да е то като смазка.  Някой да даде някакви идея от къде може да е - рейка , кормилни накрайници .... ? Благодаря ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата е проверявал и маншонът между кормилния прът и рейката и не е той :) Иначе и при него се чува звук на гума в купето, но не се оправя след миене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте! И аз имам същият проблем. Като покарам колата малко и при въртене леко наляво или нядясно се  чува скърцане. В сервиза ми казаха, че няма нищо за смяна и да си я карам така. Смятате ли, че рейката е за смяна? Аз бих искал да я сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На времето като карах стария ми пасат б5 и той със същите кокале, ми се появи скърцане при въртене на волана. Оказа се конкретен шарнир на носач. Инжектирах го в маншончето с дойчемаркенбутер и утихна. Е......след 2-3 000 км се разтропа. Скърцането е предвестник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се появи леко скърцане...и аз започнах да се чудя и да чета...оказа се,че освен капачка за масло,течност за чистачки,антифриз и спирачна течност...имало и капачка за хидравлично масло 🤣🤣🤣 отворих я и долях 160-180мл. ...е скърцането приключи ;) та според мен първо това трябва да се види, пък после вече надолу по трасето 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Днес взех колата от серивз като смениха преди и задни носачи. Звука си го има, съвета на майсторите беше да я закарам на други специалисти да огледат рейката. Както писа колега трябва да проверя хидравличното масло. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://youtube.com/shorts/69lxSANS69o?feature=share
Проверих хидравличната течност, на макс е. Само дето е една оранжено-кафява. До колкото рсзбрах тябва да е зелена. Дали не трябва да я сменя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи, сваляш кората в краката на шофьора, държи се на 3 винта, два гледат към мокета, един е под капачето на бушоните при отворена врата.

След, което се завираш и гледаш най-долу кормилния прът - около него има един маншон. Издърпваш го към теб и гледаш дали болтът, който хваща пръта за самата рейка, не се търка по този маншон. При мен беше така и се чуват точно такива звуци. Ако се търка, значи се е разместил. Това се случва при смяна носачи, вдигане на колата на крик и т.н. Също гледаш дали тази стрелка на маншона сочи надолу точно, има белег и на купето. Когато при мен се размести маншонът, започнах да си чувам и малко различно двигателя. 

 

Хидравличната течност си се сменя, сложи такава по спецификация. 

 

С този калъф на волана прилича колата на такси, има добри тапицери, ще ти го направят нов за къси пари.

 

Успех.

 

16D3F286-7C7C-483E-96D8-4FAB35F9CE45.thumb.jpeg.7ea713af58f20cb50bbcf7a4afb9b030.jpeg

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за отговора! Ще се опитам да го погледна аз, но най-вероятно ще я закарам на сервиз. Звука се чуваше преди да сменят носачите. Въпросът ми може би е къде да я закарам да я погледнат? Ако знаете сервиз или майстор за Варна би ми било от полза.

П.С. Иначе и аз си мислех да махна калъфа на волана. Волана е доста запазен като цяло.

Редактирано от heg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...