Jump to content

А8-D3 плюсове и минуси.


borisov771

Recommended Posts

Здравейте 

Попаднах на една доста добра кола на пръв поглед. А8 Д3 2006 година 4.0 би турбо. Някой който е по-запознат с този модел да ми обясни плюсове и минуси и какво да очаквам от този мотор. 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е първият вариант на 4.2тди мотора. ВОди се по-ненадежден, но реално има същите болежки - вериги, вакуум помпа, термостати. За горивната система не съм чувал да има масово проблеми. При тоя модел втория термостат, който е до автомата е заместен от малка електрическа помпичка/клапан. Този мотор е без дпф филтър, така че един яд по-малко, но така колата си остава евро 3/4, и това може да е проблем в даден момент.
Други общи проблеми - моторчета на ръчната, клапи за парното, евентуално спукана възглавница или разтропан в нея амортисьор. Изпечени задни стопове, които кондензират и изгорели в тях светодиоди :)

Редактирано от Excessive
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много. Значи всичко зависи как е поддържана колата. Иначе като всеки един модел си има болежки.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост не е само до поддръжка. Самите коли вече са си на години и откровени недомислици в тях просто не издържат на времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай така едно на ум, че за кратко време можеш да метнеш поне толкова за колкото ще вземеш колата (предполагам ще е не повече от 10бона).

Дори гонейки 20 години тия коли си остават със скъпа поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4/10/2021 at 10:12 PM, borisov771 said:

Здравейте 

Попаднах на една доста добра кола на пръв поглед. А8 Д3 2006 година 4.0 би турбо. Някой който е по-запознат с този модел да ми обясни плюсове и минуси и какво да очаквам от този мотор. 

Благодаря предварително!

Търси 4.2, ако си решил да е с големия мотор. Иначе има много прилични варианти с по-малък мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като притежател на 4.2 тди мога да кажа, че наистина поддръжката на тази кола е доста скъпа. Като имай предвид, че всичко е x2 (2 турбини, 2 дебитомера и тн.). Една смяна на масло и филтри на двигателя  излиза около 400-600лв, като зависи какви марки, ще избереш. Преди това имах Mercedes W220 s500 и там поддръжката беше по евтина от на аудито :)

BTW 4.0 TDI мисля, че се произвеждат до 2005г и са с малката маска.

Редактирано от darkeci
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...