Jump to content

Ретрофит на TPMS Ауди А6 преди фейса


ники 125кс.

Recommended Posts

Моята кола е авант и ще се опитам да опиша какво е нужно за този ретрофит,за да не се лутат колегите които за в бъдеще ще го правят.

Става въпрос за Ауди А6 преди фейса,защото тези части са излишни за фейсовите.

1. Първо е необходим модул за TPMS  с номер 4F0 907273 A със софтуерна версия SW 4F0910273C и прилежащата към него букса с кабели които да се удължат.

2. Необходими са 4 броя антени с номер 4F0 907283 03 с буксите и една педя кабели, които стоят под подкалниците ,има си стърчащи щпилки и само се притягат с пластмасови гайки.

На предна лява гума антената се монтира на казанчето за чистачките ,там си има обособено място.

3. Необходимо е също антена с номер 8E0 907 277, тя стои на аванта близо до задния плафон,но аз я сложих до модула за TPMS, по-надолу ще обясня.

4. Необходими са четири броя датчици за колелата,които се монтират в джантата с номер 7PP 907 275 F, аз ги поръчах от китайците.

5. Около 20 метра кабел три по 1,0 или 1,5 мм.

 

    Започвате със сваляне на жабката. Като я свалите отгоре над жабката има модули, които са пъхнати в пластмасови държачи.

Има празни места предвидени за още модули. В едно от тях се пъха модула за TPMS ,като само щраква в леглото и оттам е близо да се пуснат кабелите за захранването и КАН комуникацията до дясната бушониера.

    Втората стъпка е свалянето на дясните кори по протежение на дясния праг и долната част на задната седалка, за да може да се пуснат кабелите от задните антени до жабката.

    Монтирате задните антени на обособените места и запоявате кабели със сечение 1,0 или 1,5 мм. за да удължите излизащите от антените кабели. Кабелите са три на брой на всяка антена, като когато запоите новите кабели които най- вероятно ще са друг цвят си напишете на един лист какъв е цветът продължение на оригиналния на всеки пин .Пиновете са номерирани 1,2,3.

Аз си взех кабел три по 1,0мм., за да не пускам много кабели по отделно.

Преди да ги запоите към задните антени сложете термошлаух.

Ще видите гумена тапа на купето зад всеки амортисьор от там ще мушнете кабела навътре в купето и после прекарвате двата кабела под дясните кори на прага до жабката.

Предните кабели се прекарват пак през същата такава гумена тапа през която минават кабелите за ABS.

Затваряте подкалниците,монтирате гумите и се премествате да работите при жабката.

Вземате поялника и запоявате кабелите към буксата на модула за TPMS.

По-надолу ще приложа схеми на свързване и снимки на модула и антените с датчиците.

Антената с номер 8E0 907 277, която стои оригинално до задния плафон на тавана, аз я монтирах до модула за TPMS,защото бях затворил вече всичко останало. Без нея набива грешка на VCDS, също и на фис дисплея.

Вземате кабела за VCDS  и влизате в Control head и кодирате,че колата има инсталиран TPMS. Същото правите и в 17 INSTRUMENTS и в CAN GATEWAY.

Вече като влезнете в менюто на мми в CAR, ще имате активен TPMS.

Отивате до гумаджията и ви монтират на джантите четирите датчика за налягане,които при мен си дойдоха кодирани и след като тръгнете натиската INITIALISE TYRE или нещо от сорта беше, изминавате стотина метра и ще ви се покаже налягането и температурата на въздуха в гумите.

Ето снимки и схема на свързване на частите.

1. Модул за TPMS

2. 4 броя антени

3. Една антена с номер  8E0 907 277

4. Схема за свързване на кабелите https://www.kolhosniki.ru/elsaonline&ver=120506&elsalang=en-GB&dir=slp&marke=A&modelljahr_numerisch=2006&mkb=BMK&gkb=GZW&karosserie=4F5&mj_von=5&mj_bis=~&nr=16&typschluessel=4F&file=A005A6200016.htm

 

1

 

 

 

Modul.jpg

2. Антени 

Anteni.jpg

3 Антена 

Antena 8E0 907 277.jpg

Редактирано от ники 125кс.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбрах при фейса няма тези четири антени, а си комуникира тпмс модула с абс модула посредством семзорите за абс. Отчита скороста на въртене на колелото и ако спада гумата изглежда се променя скороста на въртене и така го хваща.

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да нещо такова е при фейса. За там трябва само модул с парт номер 4F0907274 и малко окабеляване от модула до кан шината и ABS-a.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви поправя. Аудито се е предлагало с индиректен и директен трмс. Този който описвате просто е индиректния. Дава аларма за проблем с гума. Ники си е сложил директния.

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига градски легенди. Отвори списъка с PR кодове и прочети от 7К0 до 7К9. Там си пише какви се предлагат. 

Direct и indirect, и вече на различни честоти. Точка.

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи откъде купувате частите, но около 300-350 лв. Без пари за работа,защото си го правих сам.

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...