Jump to content

Духане през капачката за маслото и пръскане на масло от щеката


Ivosss

Recommended Posts

Вчера ми се втвърди спирачката поради спукано мъркуче от сервото и днес забелязах че колата няма тяга работи 1 идея по странно и след като отворих капака да проверя маслото видях че пръска масло отворих капачката на маслото и духаше стабилно достатъчно за да мърда капачката. Предполагам че двигателя е за основен ремонт но питам има ли по лек вариант чисто информативно и за мое успокоение понеже съм на тръни. Колата е Ауди а3 8л 1.9тди 130 коня куатро с чип 170кс...така я купих

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Духането от капачката го остави. Нищо нередно няма, ако на празен ход духа от там.

Пръскането на масло от щеката обаче си е класически симптом за износен двигател. По-лек вариант няма. Палиш една свещичка, мериш компресия и продължавате в зависимост от резултата. Ако ще ремонтираш мотора, казваш в сервиза да се проверят вал, повдигачи, инжектори и леглата на инжекторите, защото са му изключително слабо място. Подготвяш се психически за цената, ако ти кажат, че и там нещата не са добре. Като ще го отваряш и ремонтираш, поне да е веднъж и изцяло. Вала, повдигачите и леглата на инжекторите не са въпрос на "дали ще направят проблем", а "кога ще направят проблема". Спасение няма, освен да се реагира навреме. Дано няма проблеми там.

Като имаш кола, трябва да си готов за ремонти, това ти е успокоението. Нито ще си първият, който прави основен ремонт, нито последният. Такива неща се случват, особено с коли на преклонна възраст. Цената като е страшна, събираш и ремонтираш когато можеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.04.2021 г. at 14:03, s7r3l0k написа:

Духането от капачката го остави. Нищо нередно няма, ако на празен ход духа от там.

Пръскането на масло от щеката обаче си е класически симптом за износен двигател. По-лек вариант няма. Палиш една свещичка, мериш компресия и продължавате в зависимост от резултата. Ако ще ремонтираш мотора, казваш в сервиза да се проверят вал, повдигачи, инжектори и леглата на инжекторите, защото са му изключително слабо място. Подготвяш се психически за цената, ако ти кажат, че и там нещата не са добре. Като ще го отваряш и ремонтираш, поне да е веднъж и изцяло. Вала, повдигачите и леглата на инжекторите не са въпрос на "дали ще направят проблем", а "кога ще направят проблема". Спасение няма, освен да се реагира навреме. Дано няма проблеми там.

Като имаш кола, трябва да си готов за ремонти, това ти е успокоението. Нито ще си първият, който прави основен ремонт, нито последният. Такива неща се случват, особено с коли на преклонна възраст. Цената като е страшна, събираш и ремонтираш когато можеш.

Определено ще я ремонтирам защото си искам колата. Вече е закара в сервиз и се почват мъките. Финансово съм подготвен вече прически🤣 иначе благодаря дългия и ясен коментар!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...