teodor78 Публикувано 17 Април 2021 Доклад Share Публикувано 17 Април 2021 Здравейте, колеги! Отскоро имам А6 4f седан първо левия стоп /диоден/ спря да работи. Първо му пуснах нова маса към купето, но не беше от това. Оказаха се диоди, които са за смяна. Препоръчаха ми един човек в Бургас, пратих го там, той смени платките и всичко се оправи. След няколко дни се появи проблем и с десния стоп. Само, че тук вече някой беше пускал нова маса към основния сноп /не към купето, а просто да заобиколи буксата т.к. пина за масата е нагоряла/ . Стопа го свалих и си работи добре. Пуснахме му напрежение 14 волта и 30 мин, няма грешка-свети си. Затова с един приятел замерихме какво се случва на шината на която са сложени крушките. Като запаля колата всичко е ок, идва 12 волата ток, но след няколко минути като натисна спирачката или друг консуматор /аварийки/ напрежението към стопа пада на 3 волта и съответно диодите на стопа не работят /другите крушки си светят/. Вързахме и тук масата към купето, но няма разлика. Дне се загледах в пъпките които правят контакт с основата на стопа и гледам, че едната нещо шава, т.к. пластмасата около нея се е поочупила. дали не прави добър контакт...ама пък защо не светва грешката веднага, а след няколко минути след запалване, не знам. Да спомена също, че колата преди да я взема не беше карана половин година и акумулатора беше на нула. Заредих го и си карам с него. Дали не може да е от някакви настройки на комфорт модул за сетлините, ако въобще имам такова нещо /поне така четох из форума/? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване