Jump to content

Първоначално обслужване на A4 B7 2.0 TFSI quattro автоматик


nedelcho_iliev

Recommended Posts

Преди 1 час, CVT написа:

трябва да се сложи Loctite

А да бе, тоооочно Treadlock сложи......:steinigung:.

Чистят  и се ОБЕЗМАСЛЯВАТ всички контактни повърхности, на гарнитурата, капака и главата, разбира се и резбовите отвори и болтове, МАЖЕ СЕ ГЛАВАТА С ТЕЧНА ГАРНИТУРА, КАКТО И КАПАКА. Никакви вибрациЙ не играят тука.

И се спазват моментите на затягане!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ето го:

001.thumb.jpg.b42906072e8b92c311dfa60ee9517f43.jpg

 

Така като го гледам, било е време за смяна. Светнах в дупката - гърбицата беше лъскава без надирания.

 

Ето и грешките на мотора 1.txt, като последните две мисля, че се получиха при обслужването - няколко пъти откачахме акумулатора. Като че ли има малко вакуум на капачката на маслото, но засега няма да го пипам клапана.

 

Иначе моторът върви, бих казал, над очакванията ми. Затова питах по-горе, как мога да разбера дали е сток. Имам малко резерви относно това, да му дам всичката газ от място. За автомата са ми притесненията.

 

На маркуча за вакуума на сервото нещо е лепено. Чудя се каква може да е причината?

002.thumb.jpg.71c0bb25775d4e2a69a25e01b97f9244.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменил си го точно навреме!

 

Този мотор в комбинация с Типтроник няма причина да се страхуваш да го настъпваш. Моя го настъпвам до дупка поне веднъж на каране вече 15 години въпреки че е Мултитроник. :)

 

преди 34 минути, NIKO написа:

А да бе, тоооочно Treadlock сложи......:steinigung:.

Чистят  и се ОБЕЗМАСЛЯВАТ всички контактни повърхности, на гарнитурата, капака и главата, разбира се и резбовите отвори и болтове, МАЖЕ СЕ ГЛАВАТА С ТЕЧНА ГАРНИТУРА, КАКТО И КАПАКА. Никакви вибрациЙ не играят тука.

И се спазват моментите на затягане!

 

Моите се оттягаха постоянно преди майстора да направи тази процедура. Мисля че сложихме Loctite Threadlocker Blue 242 и от тогава не са се оттягали.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако спазвате `сички монтажни предписания и сменяте болтовете с оригиналдъ, ше видите на резбите нещо цветно мазнато, е те тва е въпросният "агент" срещу саморазвиване. Същото се постига, ако напрайте захарен разтвор до консистенция петмез и цапвате резбицата с по капка-две преди монтаж.

НО в НИКАКЪВ случай течният Heavy duty Treadlock на локтайт и други.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си едни хитри федершайби, точно за стомана/алуминий контакт, осигуряват повече от прекрасно контра момент срещу саморазвиване, щото едва ли някой ровейки в кошницата  пред блока, ще ходи да купува Локтайт за пет-десет мацвания, а и то щото не и да е евтин (нещо не познават парите наШТе търгаши).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, CVT написа:

Разбира се че не се слага перманентен, като Loctite Threadlocker Red 271 например, но Blue 242 не е проблем.

Точно така е, защото Loctite 242 позволява развиване на болтовете над определен въртящ момент.

Само дето не мога да разбера защо Loctite 271 го обозначаваш като Red, a Loctite 242 като Blue, на опаковките им няма такива надписи. Навярно заради етикетите им, което при Loctite 242 е коректно, но не и при Loctite 271, което от доста години се предлага със зелен етикет, така че при подобна волна интерпретация на означението е по-скоро Green.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, nikrga написа:

защото Loctite 242 позволява развиване на болтовете над определен въртящ момент

`начи другите "локери" "над определен въртящ момент" не се развиват, М?(:lol:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, nikrga написа:

Точно така е, защото Loctite 242 позволява развиване на болтовете над определен въртящ момент.

Само дето не мога да разбера защо Loctite 271 го обозначаваш като Red, a Loctite 242 като Blue, на опаковките им няма такива надписи. Навярно заради етикетите им, което при Loctite 242 е коректно, но не и при Loctite 271, което от доста години се предлага със зелен етикет, така че при подобна волна интерпретация на означението е по-скоро Green.

 

61FEF5WtcQL._AC_SX679_.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, чичо NIKO.

Ako ползваш например гореупоменатия Loctite 271, резбовото съединение става с якост като при заварка. При опит за развиване болта се къса или смачква, но не може да се развие.

преди 3 минути, CVT написа:

 

61FEF5WtcQL._AC_SX679_.jpg

Това е непрофесионална опаковка, навярно менте.

Никой сериозен техник не работи с опаковки от 6 мл, очевидно за еднократна употреба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да попитам къде седи въпросният напръстник, понеже скоро ще сменя веригата и да го взема и него...

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 18.05.2021 г. at 12:05, CVT написа:

Относно дали колата ти е чипната или не: като ти пристигне VAG-COM кабела, направи един лог в Turbo! режим на 115-ти канал докато ускоряваш от 0 до 100 км/ч с газ до дупка и го дай тук.

 

 

29052021.csv

Май е сток. Предполагам, че от стойността на налягането трябва да се извади атмосферното? Всичката газ я дадох на втора скорост около 2000 оборота. Когато включи на четвърта пуснах газта.

 

В момента ме притесняват два проблема:

 

- когато взех колата светеше лампата за ниско ниво на маслото. 200 км. след обслужването пак светна. Предният собственик е сменил маслото и е карал колата около 3 000 км. По неговите думи, лампата е светнала накрая. Помислих, че маслото, което е сипал е станало на "чорба" за 3 000 км., но сега е с Равенол на 200 км. Сигурно ако не бях отварял капака щеше да светне и по-рано.

На буксата на датчика е счупена "закопчалката" - в смисъл дърпаш и излиза. Кабелите и буксата са омазнени отвън, но вътре си беше чиста. Може ли това да е причината? Някой знае ли всъщност, как работи този датчик? Имам чувството, че не се следи нивото на маслото постоянно, а периодично и веднъж светне ли лампата няма да изгасне докато не отворя предния капак на изгасен мотор (на работещ мотор няма ефект).

 

- изчистих натрупаните грешки, но пак се появи една - error.txt

Тук има някаква информация по въпроса, но не ми е много ясно. Ще съм благодарен, ако някой, който е имал подобен проблем, внесе малко светлина по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдига до 1,760 бара абсолютно. Като махнеш 0,96 бара атмосферното става точно 0,8 бара, демек не е чипната.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Утре ще взема най-после напръсник, гледах клипчето и до-колкото разбрах се откача буксата на клапана от помпата и се пали колата, докато изгасне сама... Предполагам за да няма налягане в помпата. Така ли да постъпя и аз?

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според клипчето - да. Иначе моя механик го сменя и не го гледах точно как процедира, но си игра доста. Ако го правиш сам все пак си пази очите защото бензина там е под огромно налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колеги с какъв бензин карате тези мотори знам, че му дават 98 и 95 супер +, но да събера мнения. Скоро говорих с едни момче с този мотор и каза, че само с 95 го кара обикновен и нямам проблеми, но има колата от скоро..

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблеми да се кара и с 95. Има си датчик за детонациите и ECU-то се самоадаптирва. Моята преди ремапа съм я карал дълги периоди с 95.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така знам, че по-силния като октани бензин е по-устойчив на детонационно горене и знам, че колите имат детонационен датчик и при наличие на условие за детонации намалява аванса Екуто. Чудех се дали няма проблем с помпа за високо налягане, клапани и такива работи, но щом няма значи и аз май ще я карам с 95.

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъвто и бензин да го караш, все ще го гори като за 1000 кубика и два цилиндъра отгоре. Аз си мисля, че това нещо ако човек има намерението да го кара 4-5 години е добре да го кара на газ. Автомат и квадрат 10-ка бензин не ги разваля магистрално и в полето с 140-160. За тоя миксер т'ва е скандално като разход/лев. Градско нЕма сми да се коментира дори. Като му сипваш примерно 100 октана по 3 лв. к'во толкова - ще гори с литър надолу или шЕ върви като 3.0Т ли ?  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ не е добра идея за ТФСИ, пък и този мотор изобщо не гори много. При мен е около 7  извън и около 10 градско. Ако това ти се вижда много, вземи си някое 1,2L Поло. 😆

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...