Kiro.spasov Публикувано 19 Април 2021 Доклад Share Публикувано 19 Април 2021 Здравейте колеги. Вчера при палене и въртене на волана на ляво и дясно се появява шум и помпата се товари. Волана не се е втвърдил. 🤔 Не съм стигнал до казанчето да видя дали има масло защото валеше. Въпроса е ако е помпата има ли някаква цедка или нещо такова, което може да се е запушило, някой датчик или нещо такова. Или някой да е имал подобен проблем. Какво да гледам. 🤔 Рейката електрическа ли е или механична. Колата е д3 4.2тди 326коня. Благодаря на отзовалите се предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billysezgo Публикувано 19 Април 2021 Доклад Share Публикувано 19 Април 2021 виж си течността. ако е добре може да е и самата помпа. пък и втора ръка не са скъпи рейките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiro.spasov Публикувано 19 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2021 При първа възможност ще махна филтърната кутия и ще я проверя, но бях чел някъде, че имало някаква цедка. А помпата къде се намира има ли достъп до при евентоален ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fjord Публикувано 22 Април 2021 Доклад Share Публикувано 22 Април 2021 Ако нивото на течността е ниско ще шуми помпата. Засмуква въздух и започва да пени течността. Не съм сигурен за цедката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiro.spasov Публикувано 22 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2021 Вчера махнах филтъра намерих казанчето и течноста беше намаляла доста,съответно налях и почнах да въртя волана шума и напрежението от помпата изчезнаха единствено на пълен ляв или десен съвсем леко се товари. НО въпроса е къде е отишла течността. 🤔 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Април 2021 Доклад Share Публикувано 22 Април 2021 (Редактирано) Ако маслото на хидравликата не е сменяно никога, с времето се замърсява толкова много че става абразивно и започва да яде уплътненията, което води до течове. Редактирано 22 Април 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiro.spasov Публикувано 22 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2021 Ами честно казано доста замърсено ми се стори. 🤔 Май е най-добре да го сменя за първо време и същевременно да огледаме дали няма теч. Някакъв съвет кои уплътнения и като цяло на кое да обърна повече внимание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Април 2021 Доклад Share Публикувано 22 Април 2021 (Редактирано) Не мога да ти кажа точно кои, но това го дават като главна причина да се сменя периодично. Смени си го и наблюдавай нивото, ако има теч ще трябва да се търси. Ако няма, трябва да държи нивото с години. Редактирано 22 Април 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiro.spasov Публикувано 22 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2021 Благодаря колеги. Ще започна със подмяна пък ще видим какво ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 23 Април 2021 Доклад Share Публикувано 23 Април 2021 20 hours ago, Kiro.spasov said: Ами честно казано доста замърсено ми се стори. 🤔 Май е най-добре да го сменя за първо време и същевременно да огледаме дали няма теч. Някакъв съвет кои уплътнения и като цяло на кое да обърна повече внимание. Виж маншоните не рейката, понякога тя започва да изпуска и ги пълни. Другото е по маркучите на системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Април 2021 Доклад Share Публикувано 27 Април 2021 Помпата се намира под лявата глава, закачена на блока. Отпуска се мотора леко надоле за смяната й. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiro.spasov Публикувано 27 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2021 (Редактирано) Благодаря колега. Редактирано 28 Април 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване