Jump to content

Хидравлика 4.2 тди


Kiro.spasov

Recommended Posts

Здравейте колеги. Вчера при палене и въртене на волана на ляво и дясно се появява шум и помпата се товари. Волана не се е втвърдил. 🤔 Не съм стигнал до казанчето да видя дали има масло защото валеше. Въпроса е  ако е помпата има ли някаква цедка или нещо такова, което може да се е  запушило, някой датчик или нещо такова. Или някой да е имал подобен проблем. Какво да гледам. 🤔 Рейката електрическа ли е или механична. Колата е д3 4.2тди 326коня.

Благодаря на отзовалите се предварително.  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж си течността. ако е добре може да е и самата помпа. пък и втора ръка не са скъпи рейките :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При първа възможност ще махна филтърната кутия и ще я проверя, но бях чел някъде, че имало някаква  цедка. А помпата къде се намира има ли достъп до при евентоален ремонт. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера махнах филтъра намерих казанчето и течноста беше намаляла доста,съответно налях и почнах да въртя волана шума и напрежението от помпата изчезнаха единствено на пълен ляв или десен съвсем леко се товари. НО въпроса е къде е отишла течността. 🤔 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако маслото на хидравликата не е сменяно никога, с времето се замърсява толкова много че става абразивно и започва да яде уплътненията, което води до течове.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами честно казано доста замърсено ми се стори. 🤔 Май е най-добре да го сменя за първо време и същевременно да огледаме дали няма теч. Някакъв съвет кои уплътнения и като цяло на кое да обърна повече внимание. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ти кажа точно кои, но това го дават като главна причина да се сменя периодично. Смени си го и наблюдавай нивото, ако има теч ще трябва да се търси. Ако няма, трябва да държи нивото с години.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, Kiro.spasov said:

Ами честно казано доста замърсено ми се стори. 🤔 Май е най-добре да го сменя за първо време и същевременно да огледаме дали няма теч. Някакъв съвет кои уплътнения и като цяло на кое да обърна повече внимание. 

Виж маншоните не рейката, понякога тя започва да изпуска и ги пълни. Другото е по маркучите на системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата се намира под лявата глава, закачена на блока. Отпуска се мотора леко надоле за смяната й.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...