vaskoni Публикувано 19 Април 2021 Доклад Share Публикувано 19 Април 2021 Здравейте. Не намерих писано за конкретния мотор CJSA. Колата е произведена октомври 2014-та, ще съм благодарен за каквато и да е информация от собственици или запознати. Единствено се споменава в Audizine, че веригата започва да трака около 100к пробег и трябва да се смени. Дали така известния харч на масло при по-старите TFSI е вече отстранен, или поне сведен в разумни граници? Предварително благодаря на отзовалите се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoni Публикувано 24 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2021 (Редактирано) Явно няма колега с такъв автомобил, но все пак ще питам и в A3 8V раздела. Редактирано 24 Април 2021 от vaskoni Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Май 2021 Доклад Share Публикувано 21 Май 2021 (Редактирано) On 4/19/2021 at 10:29 PM, vaskoni said: Единствено се споменава в Audizine, че веригата започва да трака около 100к пробег и трябва да се смени. Веригата може да се провери и с диагностика, и визуално. При диагностика - 6 градуса е граничната стойност за смяна на верига. При визуален преглед - из нета пише колко зъба на обтегача трябва да са се показали, за да е разтегната веригата. Като километри - може да изкара 100, може и 300к км....зависи най-вече как и какво масло е използвано. По ВИН се проверява с какви бутала е. Ако е с 23мм бутален болт е с по-устойчиви на блокиране от масло сегменти. Ако е с трикомпонентен маслен сегмент, може да е карана с всякакво масло и пак няма да са запекли сегмените. Редактирано 21 Май 2021 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoni Публикувано 24 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2021 Здравей! Надявах се точно ти да се изкажеш компетентно, така и стана. 🙂 Трикомпонентен сегмент да разбирам три отделни бутални пръстена в три отделни канала на самото бутало? Веригата не е толкова страшна. Притеснява ме, че е италианка и имаше сантиметър масло над максимума. Иначе не пуши, по аспуха има нагар, но не е мазен изобщо. Като запали от конденза се отмива без проблем ако разтъркаш с пръст. Стои доста отдавна и не я купуват иначе изглежда доста запазена. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11534071127686127&slink=k6ulhd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 26 Май 2021 Доклад Share Публикувано 26 Май 2021 Карам 1,8 TFSI само че на А4. Мотора е пройзводство 2015г.няма драма с маслото (около 500мл на 15.000 км).Мотора е на 100.000км няма все още признаци за ,,тръгнала,,верига!Както каза колегата от много неща зависи дали ще се разхлопа на 50 или на 350.000км.Аз сменям маслото на около 12-13.000км,но карам предимно(99%) извън града .Хубаво е да има история мотора ,че после не е приятно. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване