s7r3l0k Публикувано 20 Април 2021 Доклад Share Публикувано 20 Април 2021 (Редактирано) Здравейте. Темпомата на А3-ката на баща ми не иска да се активира. Казва, че е спрял да работи, след като с много усилие е изключил темпомата от бутона на лостчето и го е включил отново. Никой от бутоните не реагира, светлинните индикации, светлинния клаксон и положението за дълги си работи. Предполагам, че след като лостчето от години е стояло в това положение, със щракването му, някак си го е счупил и е останало в изключено положение. Имам налично лостче от А3 2003г, което е с новият дизайн, където +/-/set/reset са отстрани, а на лицевата част има само On/Off. Лостчето на автомобила е от старият тип, където отстрани има цял бутон "SET", а скоростта +/- се регулира от плъзгача на лицевата част на лоста, там е и On/Off. Съвместими ли са двете лостчета или трябва да му потърся от типа, с който е оборудван автомобила от завод? Edit: Старото лостче е с номер 8L0953513H/J, новото е с номер 1J0953513H. Редактирано 20 Април 2021 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 21 Април 2021 Доклад Share Публикувано 21 Април 2021 Според мен са съвместими, то новото е просто визуално променено, няма нищо повече като функционалност пък и не съм видял окабеляване конкретно за стария или новия тип. И аз имам един от стария модел който ми го подариха (и при мен плъзгача за on/off се натиска с повече усилие), но не знам кога ще го слагам.. не ми липсва като екстра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 21 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2021 (Редактирано) Факт, лостчето още се превключва с трудност, но реакция няма от нито един от бутоните. След като темпомата изглежда да е фабрично монтиран (въпреки че няма индикация за темпомата на километража) и е спрял да работи след преместване на положението на бутона, не знам къде другаде да търся проблема, а лостчето така или иначе го имам налично. Ако не се лъжа във VCDS имаше канал в един от модулите, където да се провери статуса на темпомата Вкл/Изкл, но нито помня в кой модул, нито на кой канал е това. След като не се записват грешки за стоп машинката и тази на съединителя, не мисля, че и там има проблем. Редактирано 21 Април 2021 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 21 Април 2021 Доклад Share Публикувано 21 Април 2021 То индикация на таблото за активиран автопилот при 8L няма. Иначе мисля, че в engine / measuring blocks / group 006 / Блок 3 трябва да имаш 6 цифрена стойност която се променя 0 - 1 Там можеш да тестваш и педалите, последната или предпоследната цифра мисля че беше за включвателя на лостчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 24 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2021 Да дам отговор, ако случайно и други хора се интересуват. Лостечетата на напълно съвместими. Проблемът при колата на баща ми обаче е, че лентовият кабел за бега започна да хрупа когато се върти волана. Явно му е дошло времето, защото съм го монтирал както трябва. Имам друг лентов кабел, но той е от автомобил с ESP и едната букса остава празна ако го сложа. Не знам и дали ще заработи така бега или има опасност да се активира сам/да не се активира изобщо. Кабела на колата е 1J0 959 653 B, този с който разполагам е 1J0 959 654 AC. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 24 Април 2021 Доклад Share Публикувано 24 Април 2021 Кабелите от стария тип са доста калпави, преди десетина дни свалях такъв за да стигна до лостчетата. Работеше нормално в началото, а след събиране на всичко обратно се разщрака при въртене на волана и в двете посоки. Така и не разбрах какво му стана... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 24 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2021 (Редактирано) Същата работа. Демонтирах го и го монтирах още 2 пъти, няма промяна. А имаше ли луфт между основното пластмасово тяло и тънкото рингче, което реално се върти? Това ми направи основно впечатление, когато го демонтирах. В краен случай ще му купя ново, 70-90лв струва такова, което е без опция ESP. Засега си работи, но самият механизъм с пружинката, която се притиска от волана, за да позволи свободното въртене на лентовия кабел на 360 градуса е най-калпавата част от целият механизъм. Точно от нея идва целият проблем. По-новият модел, с който също разполагам, няма подобен механизъм. Редактирано 24 Април 2021 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 24 Април 2021 Доклад Share Публикувано 24 Април 2021 Имаше лек луфт, забелязах и аз палчето което застопорява въртенето на кабела когато не е притиснато от волана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване