deanov Публикувано 21 Април 2021 Доклад Share Публикувано 21 Април 2021 Колеги, при 3.0 тди b8 от известно време, при студен двигател забелязвам, че палене то е малко по-твърдо, след което следва малко не равномерна работа на двигателя в продължение на няколко секунди, може би 3-4, след което работата се нормализира. Какъв би могъл да е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Април 2021 Доклад Share Публикувано 21 Април 2021 дюзи може би пуши ли малко и мирише ли на неизгоряла нафта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deanov Публикувано 21 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2021 (Редактирано) Не. Но скоро бях при майстор за друго, та ми каза, че едната дюза се нуждае от малък ремонт.... Чува се едно съвсем леко цъкане.... В конкретния случай, без претенции да съм разбирач, си мисля за нещо от рода на обтегачи или вериги, но не съм сигурен разбира се.... Знам ли..... След няколко минути работа на място и шофиране, двигателят си работи съвсем равномерно. Редактирано 22 Април 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Април 2021 Доклад Share Публикувано 21 Април 2021 обтегачи или вериги - ще се чуват отчетливо. Не мисля, че ще работи неравномерно двигателят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deanov Публикувано 21 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2021 (Редактирано) Аха,.... Майсторът говореше за смяна на някаква подложка под дюзата.... Не съм наясно.... Нещо от рода на 50-60 лв., което за този двигател е смешна сума:) Редактирано 22 Април 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Април 2021 Доклад Share Публикувано 21 Април 2021 дихтунги, направо на всички дюзи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deanov Публикувано 22 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2021 (Редактирано) Да, това е..... Но дали на това се дължи проблема ще разбера след смяната Редактирано 22 Април 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deanov Публикувано 17 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2021 Днес смениха дихтунгата на 6 цилиндър, защото духаше, а за всеки случай и на останалите от реда, т. е 4 и 5.Зазвуча добре, стартира и работи добре.... НО.... няколко километра, след като я взех от майстора светна чека.. Върви, ама все едно, че няма турбина.. вероятно е влязла в авариен режим..... Майсторът е на мнение, че този проблем не би следвало да има нищо общо със смяната на дихтунги те.... Аз обаче знам, че дори с издуханата дихтунга колата беше като хала, а сега е в авариен режим.... 1 км., след като я взех.... Голяма случайност или съвпадение ще да е😜 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Май 2021 Доклад Share Публикувано 17 Май 2021 диагностика и тя ще си каже. Може да е забравил някоя букса или разместил нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване