Jump to content

Проблем с палене при загрял двигател


martinelli35

Recommended Posts

Здравейте, 

 

след множество препоръки ще задам въпроса ми тук. Надявам се, че някой ще помогне. 

 

Моят автомобил е Волво 850. Двигателят обаче е АЕЛ (2.5 ТДИ) и е изработка на Ауди. 

 

Имам следния проблем: когато времето е по-топло (+15 градуса и нагоре) и карам колата продължително време, когато я изгася, имам изключително големи трудности да запаля отново. Имам чувството, че стрелката за температурата на охл. течност "замръзва на средата" и едва, когато отлепи надолу мога да запаля. А какви са симптомите точно? Когато завъртя ключа няма никой! Не завърта, не мога да кажа дали стартерът щрака, или не. Таблото си свети, всичко ок, завъртам и дотам. Няма нищо. Когато изстине леко, запалва. 

 

Миналото лято имах доста проблеми - карам я продължително, спираме някъде. Когато се кача отново, термометърът на таблото поакзва 37 градуса *предполагам някакъв лимит е това, не съм го виждал никога по-нагоре от тази стойност* и колата отказва да запали, дори да завърти. 

 

Много хора ми казаха, че това може да е от горивната помпа? 

 

Някой имал ли е такива премеждия с АЕЛ-а? 

 

Благодаря много за вниманието! 

 

Хубав ден. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изобщо не върти на стартер проблема по-скоро ще е в стартера (четки, колектор, втулки ако затяга и т.н.) или ел. инсталацията до стартера отколкото в помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, VBI said:

Ако изобщо не върти на стартер проблема по-скоро ще е в стартера (четки, колектор, втулки ако затяга и т.н.) или ел. инсталацията до стартера отколкото в помпата.

 

Ясно. Това, което ме навежда на мисълта, че не е стартер, е, че и студена понякога се задъхва, докато запали и въобще не говоря за минусови температури. Има ли как да се диагностицира стартерът? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@martinelli35  Само там където ги рециклират могат да го проверят или в електро сервиз да замерят колко пада напрежението докато въртиш на стартер. Реално стартера може да затяга ако някоя дюза изпуска нафта след като загасиш двигателя и пълни цилиндъра, но тогава ще ти се покачва нивото на двигателното масло защото нафтата отива там през сегментите на буталото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблемът не е в стартера и само на топъл мотор иди да ти намалят стойността на гориво на празен ход.

На 1.7-2.5. Ако сега е 5-6 и с това износване трудно ще пали.

 

Ако не върти изобщо стартера търси в него проблем първо.

 

Затягането от протекли дюзи не съм го чувал за тия мотори, но аз не съм чувал всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
On 4/22/2021 at 10:26 AM, OvivO said:

@janoar мисля, че познава добре този двигател и може да знае за проблем с топъл старт.

Колегата пита за 5 цилиндровия редови неубиваем двигател, не за оная V6 смет :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...