Audinio Публикувано 23 Април 2021 Доклад Share Публикувано 23 Април 2021 Здравейте на всички, засилил съм се да се обзавеждам с А8 D4 и големият размисъл сега е кой мотор да избера. Има две конкретни обяви, които гледам, като 4.2-ката е май 2014, а 3.0-ката е август 2016. Оборудването и на двете е на макс, километрите са около 110К и на двете, като цената на 3.0-ката е с 5К отгоре. Въпросът ми е дали да очаквам от по-мощния мотор някакви неприятни изненади, по-чуплив ли е, много по-скъпо ли е обслужването и т.н. Някой с челен опит да помага. Благодаря ви предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 23 Април 2021 Доклад Share Публикувано 23 Април 2021 (Редактирано) Предполагам говориш за дизели? 4.2 е много по-тегав за обслужване, но като вървеж e ракета пред 3.0тди-то. Редактирано 23 Април 2021 от ma3xa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audinio Публикувано 23 Април 2021 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2021 (Редактирано) Да, за дизелите говоря. Пробвах едно и наистина е като ракета. Иска ми се голямото да взема, ама не познавам двигателя колко е чуплив и дали е проблемен. Редактирано 23 Април 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 23 Април 2021 Доклад Share Публикувано 23 Април 2021 Двигателя е доста здрав, но като всеки дизел си има риск от високи разходи - турбини, дюзи и т.н. Тук всичко е х2 като цена. За смяна на турбини се вади мотора. Ако имаш финансите - вземай 4.2. Ако искаш да минеш по-скромно 3.0 ще върши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Никоо Публикувано 23 Април 2021 Доклад Share Публикувано 23 Април 2021 Аз бих вземал тази която е на по-малко км.,а и ако е по-новата още по-добре.Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 28 Април 2021 Доклад Share Публикувано 28 Април 2021 @Audinio пускай конкретни коли да гледаме/коментираме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 28 Април 2021 Доклад Share Публикувано 28 Април 2021 Аз леко бих препоръчал 4.0Т бензиновия мотор. Щом печката ти изглежда като самолет, за бензиновия няма да коментирам изобщо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 1 Май 2021 Доклад Share Публикувано 1 Май 2021 4.2 e много по-читав мотор от тоя курник 3-ка дизел. Дай обявите да видиме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fjord Публикувано 2 Май 2021 Доклад Share Публикувано 2 Май 2021 On 4/28/2021 at 5:44 AM, Schnura said: Аз леко бих препоръчал 4.0Т бензиновия мотор. Щом печката ти изглежда като самолет, за бензиновия няма да коментирам изобщо. Турбините на 4.0Т са доста чупливи, ако се счупят доста солено ще излезе. От всички двигатели според мен този е най нежен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 3 Май 2021 Доклад Share Публикувано 3 Май 2021 Турбините се чупят заради задръстването на цедката... не че те имат някакъв проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 3 Май 2021 Доклад Share Публикувано 3 Май 2021 Преди 12 часа, fjord написа: Турбините на 4.0Т са доста чупливи, ако се счупят доста солено ще излезе. От всички двигатели според мен този е най нежен. Както е казал Желяз,проблем с турбините на 4.0Т няма,по-честа смяна на цедката и няма грижи..понеже се запушва. Иначе 4.0Т е супер мотор,ако беше ,,нежен'' нямаше да е в S и RS версиите.... V8 си е V8,а пък с тия две турбини...ммм много ме кефи ,само дето е супер тиха тая кола,направо дразни,за А8 става въпрос. Е и @Бако Мецан се оплакваше,даже при S7 ,че е много тиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 3 Май 2021 Доклад Share Публикувано 3 Май 2021 (Редактирано) През какъв интервал се сменя тази цедка? Редактирано 5 Май 2021 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 3 Май 2021 Доклад Share Публикувано 3 Май 2021 Направо я махат за по-сигурно и лесно, че то си е цяло приключение ако трябва редовно да се вади и чисти/сменя. Навряна е на манчо в кътния... 🤣🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 4 Май 2021 Доклад Share Публикувано 4 Май 2021 При мен я смениха. Сменили са цедката с друга, която не се затискала вече. Иначе при мен се беше скъсала, което е по-добрия вариант от запушена.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audinio Публикувано 10 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2021 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11610651995932934&slink=k14n46 тази и https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11618925643280852&slink=k14n46 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 10 Май 2021 Доклад Share Публикувано 10 Май 2021 60к за 3-ка дизел - недей Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 10 Май 2021 Доклад Share Публикувано 10 Май 2021 Пазарджишката взимай и въобще не я обмисляй тая 3-ка дизел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audinio Публикувано 11 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2021 (Редактирано) Аз даже я гледах.......изглежда като нова. Значи мненията клонят към големия двигател. Редактирано 11 Май 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wawa Публикувано 13 Май 2021 Доклад Share Публикувано 13 Май 2021 Аз имам малко по-различно мнение от колегите по-горе, може би по-практично и не толкова емоционално. Карал съм и двата мотора, като 4.2TDI съм карал точно в А8 D4 и мисля, че е добро решение само, ако ще се кара основно на магистрала, осезаемо по-добре дърпа от 3.0 TDI при високи скорости (от 100км/ч нагоре). Но при ускоренията от 0-60 и 0-100км/ч типични в града, усещането между 3.0 TDI и 4.2 TDI не е толкова голямо. Да, на хартия разликата я има, но на практика не се усеща чак толкова. Освен това и при 4.2 TDI я има турбодупката както при 3.0 TDI. Което, поне за мен беше леко дразнещо, дал си една камара пари за А8 с големия дизел и сума ти екстри, а като настъпиш педала пак го имаш това изчакване от 1-2 сек. преди турбото да завърти и колата да тръгне. Та, ако ще се кара предимно градско, мисля, че по-разумният избор е 3.0 TDI. Ако ще се кара предимно извънградско на магистрала - 4.2 TDI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 14 Май 2021 Доклад Share Публикувано 14 Май 2021 И майстора ти става брат! От 3.0 TDI ме познават и чистачките в Порше. Мислех си купя къща в Лозен да ми е по-близо сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wawa Публикувано 14 Май 2021 Доклад Share Публикувано 14 Май 2021 Това в Порше София Изток ли е? Там на мен бяха забравили да завинтят капака на кутията с бушоните. От Порше София Запад имам по-добри наблюдения. Иначе с двигателя - 3.0TDI ядове не е имало досега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 15 Май 2021 Доклад Share Публикувано 15 Май 2021 Аз от Изток имам забележка само към бояджийното. Запад са кадърни, но приемчиците ми се струва не са ебали последните 3 години - страшни киселяци, и след последния скандал не мисля, че вече съм добре дошъл в Порше Запад. За 3.0 TDI - извадил си късмет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 15 Май 2021 Доклад Share Публикувано 15 Май 2021 Карам редовно и двата мотора,за мен разликата до 140-150 не голяма на фона на разхода на гориво,затова от прагматична гледна точка бих взел 3,0тди,ако са еднакво запазени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 17 Май 2021 Доклад Share Публикувано 17 Май 2021 Имах за кратко 3.0тди с ремап, беше към 305 кс. 650нм след намесата, след това се качих на 4.2тди с ремап - близо 430кс. и 980нм. Говорим за Д4 преди фейслифта. 3.0тди на много тежко градско ми даваше към 13/100 в София.Разликата във вървежа, дори като усещане е много уау. Няма прилика до 100-150-200... Където желаете. Единственото преимущество на 3.0тди пред 4.2 е по-евтината поддръжка във всяко едно отношение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 19 Май 2021 Доклад Share Публикувано 19 Май 2021 Извод: По-добре 3.0тди с ремап от 4.2тди сток. А най-добре 4.2тди с ремап 😉 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване