Jump to content

А6 C7 Проблем с трансмисията


Recommended Posts

Здравейте колеги,
От две седмици съм собственик на А6 C7 и забелязах проблем.
При по динамично ускорение на борда ми излиза "gearbox malfunction: you can continue driving ( limited functionaity) " и колата продължава да си ускорява и да си превключва нормално. (Преди 2000км колата е била обслужена(взета е от познат), но борд компютъра й не е занулен (service due). Маслото на кутията, нямам информация кога е било сменено, автомобила е на 160000км )
И нещо ново днес я настъпих и за момент изписа "Gearbox overheating: please adapt driving style", и изчезна и беше останало само "gearbox malfunction".
При загасяне на автомобила грешката изчезва и се появява отново при по динамично ускорение.

Моля за мнения на какво може да се дължи и какво да правя.(п.с. много ли ще боли?)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, cryptor3ap3r said:

Здравейте колеги,
От две седмици съм собственик на А6 C7 и забелязах проблем.
При по динамично ускорение на борда ми излиза "gearbox malfunction: you can continue driving ( limited functionaity) " и колата продължава да си ускорява и да си превключва нормално. (Преди 2000км колата е била обслужена(взета е от познат), но борд компютъра й не е занулен (service due). Маслото на кутията, нямам информация кога е било сменено, автомобила е на 160000км )
И нещо ново днес я настъпих и за момент изписа "Gearbox overheating: please adapt driving style", и изчезна и беше останало само "gearbox malfunction".
При загасяне на автомобила грешката изчезва и се появява отново при по динамично ускорение.

Моля за мнения на какво може да се дължи и какво да правя.(п.с. много ли ще боли?)

Забравих да спомена колата е с 7 скорости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи е S-троник. Мишо и тях оправя. Няма да е зле обаче да я прочетеш за грешки.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я прочетох за грешки
1.Загряване на съединителя
2.Приплъзване на съединителя. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали да не потърсиш все пак за мнение, диагностика и оферта за ремонт евентуално въпросния колега от горния пост. Има по-добра репутация от прехвалените "оторизирани" сервизи, където сменят директно целите агрегати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, cryptor3ap3r said:

Значи 4-5 палки? Сряда ще я карам към ауди

С 4 няма да стане....вече.

Ауди (вероятно) не могат да ти оправят кутията, без да сменят целия мехатроник...политиката им не им позволява да ремонтират мехатрониците.

Насочи се към "неофициален" сервиз, в който имат представа от кутията.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз няма да я карам за ремонт, а за мнение. След това ще го мисля и вероятно ще се насоча към "неофициалните" сервизи.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За чий ти е да ходиш след като няма да си правиш кутията в Ауди. Трябва си сваляне разглобяване и т.н. Ама ако ти се дават пари ходи и до Ауди🍻

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След диагностиката се оказа, че феродото на втория съединител е за смяна. Ще сменя феродовите дискове и на 2та съединителя и маслото. Дано нещата се разминат с това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4/26/2021 at 9:46 PM, robobug said:

Насочи се към "неофициален" сервиз, в който имат представа от кутията.

това, което са ти казали са пълни глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...