Jump to content

B4 нещо като проект


petar_1v@abv.bg

Recommended Posts

Ехеее, честито и браво, че не се отказа! Ще следя темата с интерес и очакване да кажеш, че "трансплантацията" е минала успешно. 
Тъй като карам същия астматик съм лично заинтересован от здравето на себеподобните му.
Благодаря [emoji106]

Изпратено от моят motorola one macro с помощта на Tapatalk

Успех колега!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря [emoji106]

Изпратено от моят motorola one macro с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Глава 5- Рибата се вмирисва от към главата

...Тук няма да коментирам, но ще спомена че явно ще си търся и глава, ако някой има представа дали мога да сложа такава от 2.0 ще съм благодарен- просто в мегапартс всички които ме удовлетворяват като състояние на дупките са от 2.0.[emoji849]
Послепис: това л**но долу май и за шлайф не става- тия канали са по - тесни отгоре, колкото и невероятно да звучи....[emoji102][emoji2959]
Втори послепис: Да, прекарах 3 часа в упражнението със шмиргелов диск...[emoji106][emoji237][emoji24][emoji2956]
Трети послепис: Не, не съм тръгнал да събирам мотора, просто сега са празници и частите малко липсват...[emoji3577]
ea7365503418ff3e3bdfbea35f8aa753.jpgf646e4bcc67fc546717d01095568916e.jpgc16c67451aa47cc715555bdf9692cb06.jpg

Изпратено от моят motorola one macro с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мноуяко!

Клапанчетата мое да ги превАриш с шкеНбето у тенжурата под налЕгане, да им падне малко кирта...

Редактирано от Cornu©opia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.05.2021 г. at 22:47, NIKO написа:

С диск.........., глава............. Мдааааааа.......

Обясни на колегата какво ще стане като сглоби и запали (ако изобщо запали)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

[emoji2]чакам си частите, че вече не остана за боядисване. Също така се наложи да сглобя предницата, за да мога да я вкарам в гаража. 6256ef7de2ad96882927d55dfc29a56d.jpgc79677096cfdf8e7be81c7f10fef0e56.jpgb875e4ff42d4f5f0e4ee42ef1e9bc410.jpgf0a4a74fa31f5fed1ec564453a678cdb.jpgb9b31d9681dc15f033a6b1c8c5c23237.jpg28dfd0a1c02421476467158fc70858cf.jpg

Изпратено от моят motorola one macro с помощта на Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди години до Руски паметник имаше един майстор, който шлайфаше глави с дискове.

С познат му занесохме чугунена глава от мерцедес и човекът започна да ни обясни как ще я шлайфа, колко важна е ръката и че накрая не трябва много да се натиска, защото ще се заобли😀

Ние гледахме изумени и втрещени.....но буса после се сглоби и мина много километри с тази глава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.05.2021 г. at 22:18, robobug написа:

Преди години до Руски паметник имаше един майстор, който шлайфаше глави с дискове.

Пак добре, че не я е минавал на бордюра пред хотел Родина.

Знам за двама от този форум, отваряли и затваряли двулитрови мотори с такива глави и последващи врящи чайници след не повече от 10 тина хиляди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глава 6: Увод към един извратен порнофилм

Здравейте, колеги! Благодаря на следящите темата![emoji846]
След като автора прекара последния месец в търсене на необходимите части( съжалявам за лошото качество на 3-листната фактура по горе), дойде време най после да започне да сглобява нещо( ооо не....[emoji102]).
Затишието освен в търсене на части "по-така", бе прекарано и в художествени занимания. Тук ще бъдат публикувани голи снимки на едни злочести спирачни апарати, претърпели среща от третия вид....
Необходими материали:
1. Дрелка(знам как звучи, но обещавам че няма да е толкова грубо[emoji849])
2. Комплект телени четки ( за дрелката естествено)
3. Гаечни ключове 13,14,15, както и малък шестограм и тресчотка с камъни 11,13.
4. Чук(малък, голям, всякакъв)
5. Компресор ( моя е от стар хладилник но върши работа)+ стар спирачен маркуч.
6. Зегер клещи( тук само ще спомена че автора не използва такива[emoji23]....има и други варианти, които ще оставя на въображението на драгите читатели...[emoji869][emoji23])
7. Ръждо-преобразувател(евтина зелена течност в пластмасово шише- за съжаление нямам снимка)
8. Обичайните неща при боядисване- четки, боя с цвят по избор, Цинков спрей.
9. Ремонтни комплекти за спирачни апарати:
- Lucas 54mm- предни, ERT(мн фалшиви гумички за цилиндрите...[emoji2959][emoji36])
- Girling 38mm- задни, Ridex(стават[emoji106])
10. Мазни спрейове- RostOff, WD-40, течна грес .

В общи линии работата се състои в разглобяване, почистване, боядисване и сглобяване с нови гумички.
Разглобяването е пипкаво - внимаваме да не счупим вентилите за обезвъздушаване- те се почистват от ръжда с телена четка, най - добре с машина, и се отпушват с игла.
Предните апарати са по- лесни, задните малко по- гаднички.
От голяма помощ е наличието на компресор, с който да се надуят апаратите, за да изплюят цилиндрите ( при тази операция съществува риск от фрактура на черепа на извършителя...[emoji2956][emoji106]). Също така в помощ при задните влизат чук и зегер клещи( тоя дето я е наврял тая зегерка там мога да предам мн поздрави на .....[emoji2959][emoji36][emoji43]).
Така, след като сме разглобили въпросните апарати, почваме да почистваме наличната ръжда. Тук играем с дрелката и телените четки( мн удобно и препоръчително би било тази работа да се извърши с пясъкоструйка, или поне на шмиргел, ама на... няма...[emoji36]).
Също така наличието на малко чукче за разбиване на ръждивите шупли върши добра работа.
След като сме изчеткали, изчукали и почистили ръждата, се нанася слой от ръждо-преобразувателя. След третирането с него метала придобива черен отенък. Следва слой Цинков спрей- да го пази от ръжда- и боядисване с цвят по избор. Тук избрах варианта с четка- просто боята мн ми хареса[emoji3059][emoji106][emoji869]
Изчакваме да изсъхнат, взимаме си гумичките и греста и почваме да сглобяваме.
При правилна техника и малко повече усилие цилиндрите влизат и на ръка( при мен правилната техника се получи от n-тия път, наистина мн трудно влизат...[emoji237]) Задните се навиват - хубаво е да се прави с подходящ ключ, но дебел парцал и гарги също вършат работа(много е важно да не се надере работната повърхност на цилиндъра, затова се препоръчва захват към главата на цилиндъра [emoji106]). Вкарването на гумичките е мн досадна и пипкава работа и не е за нерваци[emoji869][emoji23] Добре че две от старите гумички бяха здрави....[emoji23][emoji869]
Ето и малко снимки:d83d59847808ccaf1f5d7da91d04c2b8.jpgfb0d471cba622156a4629436cab841a2.jpg7a4b5973677c7a4df066a2b4cc0469da.jpgbe50d17d607a35dce4ca7301888e2aa1.jpg8315de688e4778c6556706b86e536c38.jpg9937a14d9fbf23423cb58db73f8cea2c.jpgf7155ce57a8bba965356e5b2b7c40506.jpg80dd3b3e91aebe4623e6c7bdf17be18c.jpge9bd80dc00a7ffb753de8f3fe65d27ea.jpge6524540af3fa9cde91158de769d5efd.jpgd62059c757885ead45d020dfbf99b492.jpg782af0e43a57629b8f50332b6fae9686.jpg39ad686ca33c539ccd0b8a395d28ba37.jpge7ecadb5780ed6815ccfce8c7275823b.jpg

Изпратено от моят motorola one macro с помощта на Tapatalk





Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега, хубаво си направил спирачните апарати като слънце, ама по-важното е дали сърцето на леля ти Ади ще затупка отново след операцията правна на око в тъмното. И дали ще изкара до магазина за 'ляб, може би и на обратно. Това май вълнува повече жадната за драма публика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега, хубаво си направил спирачните апарати като слънце, ама по-важното е дали сърцето на леля ти Ади ще затупка отново след операцията правна на око в тъмното. И дали ще изкара до магазина за 'ляб, може би и на обратно. Това май вълнува повече жадната за драма публика.
[emoji2] Бе то и мен ме вълнува, ама като я разглобих излязоха доста неща, които не ми харесват. Плюс това се занимавам с нея през свободното си време, а и не съм от най бързите....[emoji23][emoji869]

Изпратено от моят motorola one macro с помощта на Tapatalk

`ората създали ПРАВ шлайф, ама дрелката няма пускане......
Е, кой каквото има под ръка- щеше да е хубаво една пясъкоструйка да имам, ама нямам...[emoji2]

Изпратено от моят motorola one macro с помощта на Tapatalk

Червени апарати..... класика.........
Двоумях се между червено и жълто, но червеното било против уроки [emoji2]

Изпратено от моят motorola one macro с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

[emoji2] рано е още, търкам едни бутала. Трябва да си подбера и 4 еднакви биели от 8те които имам в момента [emoji2]13ab289ef73dcd8e7f7b7f6f5d9a9e2d.jpg

Изпратено от моят motorola one macro с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да съживим малко темата- проект "леля Ади" е още в разработка. Дотук свършената работа е:
1. Ревизирани спирачни апарати
2. Набити нови лагери на главините( наложи се да прилагам готварски умения, за да изкарам старите[emoji23][emoji869])
3. Сглобени полуоските към ск кутия(само къде то си играх да ги боядисвам- пак ги надрах ...[emoji43][emoji36])
4. Сменени двата носача на магарето( имах жалък опит да сменя тампоните на старите, но се оказа че е нерентабилно в случая)
5. Сменени тампоните на двигателя(тука пак ядох дръвцето- новите не влязоха като у дома си наложи се да ги лигавя с грес и да ги увещавам с дръжката на чука[emoji2959]. После почистих болтовете и затегнах гайките на 48Nm- толкова пишеше в таблицата която намерих за М10 8.8)
6. Сглобени новите кормилни щанги към рейката и амортисьорите(старите рейки бяха за смяна на накрайници и тампони, а вече са и криви[emoji237][emoji849][emoji23][emoji869])
7. Новите биалетки все още са хванати само към амортисьорите ( все пак моста е отново върху палета- не виждам иначе как по лесно ще вкарам кутията и блока)
8. Набито лагерче на новия вал
9. Сменени основните лагери и вала монтиран в блока.
10. Сменени семерингите на капачките на вала( трудни за вадене, лесни за вкарване с малко замразяване и тънка смазка).
11. Почистени буталата(друг комплект са, благодаря на колегата[mention=2402]prokopoff[/mention] )
12. Осигурен комплект за поправка на спирачни тръбички- чаках го 4 дена...[emoji2])
13. В момента трябва да реша кои биели ще ползвам - двата комплекта които имам са с разлика от по 50 гр... И двата комплекта са с по една бройка която нямам желание да ползвам...[emoji23]378c404364ac7dc15f7fe09e9c09dc5d.jpgfa1810c1e319aa8b44098333c6278f08.jpgd8d22218ed9a5e4c89c42e2c3b70eb77.jpg55fdb1896e535eb49d359c11497fccb1.jpg5ae27f0c17122a5e0f055a28141d25f4.jpge29c68e00d6cb0967404e6613173a074.jpg5acf70a1f4176417c505f512db7f884e.jpgfb462af56eb139b27467467d4d780e05.jpga67f4257bd27ac634c93746e1aadeaa1.jpgc42919f3e5c2b9ac965b31002060cac9.jpg57fe1f2bfccf06b80d8699b32afd3043.jpga955212e9ed09347ac3ca280908d3870.jpg921f474ef9b27b4797b402f54810e7ce.jpgae60485a7a08a20aa8a6a3fa0e63b15e.jpg3d0f3558671b21debd895f21b4bc68bb.jpgf903b56e42f322d06f73c4bdc0c8fe2c.jpge7390f521024685257f96378e3fbc8bc.jpg089e999e9936384318cbe34c0ac02b51.jpgdae9768abe8c3970a670115a64e785be.jpg8e701201af07223d0c66d8bb2356e04f.jpg392d622c614f98ff00aebd975b805a8e.jpgdd5ed8591e982dca24f3831e17e50418.jpgb2c823236112a7c29a457e3bfdc02218.jpg506670a302fc376104570764e336aecd.jpg86d9a55fa9e65aee1368c3aeea957df6.jpg3fa0374c2062f0217eddb2de5d1c5ef5.jpg68c21247410ad238d9acb18fdad88a70.jpgc35ffcee45083e684c5a36b41baebfbc.jpgcc5731aefe4561abcc958ad87f981ff9.jpg7b06162710899bb9f27fea325d4610fd.jpge8ef8695cf2df88810d645b7a55a9d7d.jpgb04776696cbf120cf24de2d73068964d.jpga717e653ab93257ad5cecafea57e8a39.jpg

Изпратено от моят motorola one macro с помощта на Tapatalk





334455820cddd4fd4d8b69c65ea2306b.jpge93553f6d9164b26280ed6ee9a39ce72.jpgfcc650542ee6c974de9f8731f5cf2602.jpg801972175b2da49abfe33b9c1fc415df.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

`ората създали ПРАВ шлайф, ама дрелката няма пускане......
Мда от много търкане взеха че и се стопиха четките и умря [emoji23] добре че имам още една по стара[emoji869][emoji23]

Изпратено от моят motorola one macro с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните на двигателя, както май си установил, се набиват наобратно на всички нормални тампони - пресата натиска близо до центъра, не по периферията. Установих го след като скъсах два в опит да ги зачукам по нормалния начин, та после отидох до фирма в Пловдив, в която ги произвеждат, та ми показаха на тяхна преса.

Радва ме с какво желание си се захванал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@NIKO от опитът ми нормално се набиват с втулка , натискаща по външния диаметър на тампона. Тези на двигателя се набиват с натиск в централната част на тампона. Както казах - скъсах два по нормалния начин, та като видях как го правят в цеха, където ги произвеждат ми светна защо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...