Jump to content

Светва ми лампата за маслото


autounion

Recommended Posts

Здравейте,  колеги при 2000 оборота ми светва лампата за  маслото кото паднат оборотите на 1000 гасне , откачихме датчиците пак светва смених таблото  и маслото пак същото , и вече съм вън шах , не мога да разбера от къде  е ,  моля за някоя идея  колата е В4 1.6 бензин , газ 

Редактирано от autounion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замери с манометър навит на мястото на датчика за налягане на маслото дали е в норма на ниски обороти и после на 2000 оборота. Това при напълно загрял (90С) двигател. Ако показанията са в норма проблема е в самото табло и може да се наложи да свалиш чек-а и да запоиш кабела от датчика за налягане директно да управлява лампата за да си сигурен, че ако светне ще е от ниско налягане на маслото. Откачаш и сигнала на зумера да не пищи при 2000 оборота. Просто на тези години чек-овете на повечето табла са дефектни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно , но откачихме и дватахдатчика за маслото и пак светва лампата , смених и таблото със друг чек , същата история сменихме маслато като запалих и лампата си изгасна като вдигна налягане , но на 2000 оборота пак светна 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, VBI написа:

...Просто на тези години чек-овете на повечето табла са дефектни.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повредил се единия датчик за налягане на маслото. Този който е за 1.8-2 bar. Като откачиш кабелите за датчиците е нормално да светне. За да не свети трябва да са свързани кабелите към маса - това правят датчиците, пускат маса при правилни условия (налягане + здрав датчик).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , излезна от долния / белия/ датчик,,  та всичко си дойде на мястото , само дето имам още едно табло , но ще го пусна за продаване във базара и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер щом се е оказало от датчика - мислех, че са проверени? Таблото може би е по-добре да си го запазиш вместо да го продаваш ако смяташ да караш още дълго време колата.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...