Marian_Georgiev Публикувано 21 Август 2022 Доклад Share Публикувано 21 Август 2022 На 5.11.2021 г. at 15:44, Evgeni K. написа: Отделно има и заигравка с емулирането на налягане на рейката. За това може ли да разясниш малко повечко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 21 Август 2022 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2022 При MPI моторите входящи датчици за горивото няма. Чрез регулатора на налягане се формира константно диференциално налягане на бензина 4.0 бар и това е зададено в компютъра. При ФСИ то има датчик за налягане на горивната рейка, както при дизелите, което варира от 25 - 110 бар. И това налягане се регулира от помпите за високо налягане, но датчика служи за проверка и допълнително прецизно калибриране на оптималната смес и ъгъл на запалване. До тук всичко беше при бензин. Разбира се, щом сложим газ, трябва да се подсигури тази информация да постъпва по най-оптимален начин в бензиновия компютър за да работи мотора правилно. Пак казвам, фина работа, която повечето газаджии хванати от кол и въже, обясняват как не става, не си заслужава, много харчи, разваля двигателя и т.н. За същата уредба, ми обясняваха, как на този мотор щяла да харчи 5-6 литра бензин. Така, че, хора, трябва познания и мислене. Само от лъскави сервизи и камара скъпи коли отпред файда няма. П.с. Наскоро в една група, обясняваха специалисти как, ако слагаш по-високо октаново число бензин, било вредно и ще прецакаш клапаните. Направо в потрес. Трябваше да обяснявам що е то горивна смес и има ли то почва у нас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 24 Август 2022 Доклад Share Публикувано 24 Август 2022 Интересно е как емулират тези процеси в рейката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jijane Публикувано 29 Август 2022 Доклад Share Публикувано 29 Август 2022 По същия начин се емулира/управлява сигналът, както се управлява и при коли, които са МПИ, но помпата се управлява с шим. Дали директно газовата щайга ще управлява помпата, дали ще лъже датчика е все тая, а може и двете. Не е ракетна наука разбира се, но си има тънкости. Повечето газаджии са застинали в 20-ти век и са свикнали да настройват на слух и мирис. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 2 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2022 Т.е. газовия комп трябва да има опция за управление на тези емулации, респ. заложени настройки в софта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 21 Септември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2022 Газовия комп според мен е специален за ФСИ. Не е просто настройка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jijane Публикувано 29 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2022 (Редактирано) Коментираната настройка не е задължително да е свързана с ФСИ мотор. Има и коли МПИ с датчик за налягане и шим на помпата. Но комп-а за ФСИ е малко по-сложен, основно заради различните инжектори. Редактирано 29 Септември 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване