stealth Публикувано 5 Май 2021 Доклад Share Публикувано 5 Май 2021 Здравейте колеги, от 9 месеца съм собствебик на А6 bitdi 313 hp 2012 г., страхотен автомобил. Сега по същество, когато я запаля сутрин почва да прекъсва и оборотите да варират в малки интервали, прави го само при студен двигател, усещат се трептения и вибрации в купето. Пробвах да превключва на скорост (R, D), тогава вибрациите от прекъсването при работата на двигателя се предават и на скоростната кутия. Дюзите са проверени и са добре. Не пуши и т. н., просто си прекъсва. Пробвах в движение пак същата работа. Като загрее проблема изчезва, поне за сега. Винаги я загрявам поне 5-10 на място, стои в гараж. От зимата т.е. от февруари ако не ме лъже паметта почнах да сипвам бдц на бардал в нафтата, просто отбелязвам ако има значение. През есента като я купих го имах същия проблем, но изчезна, именно за това ходих да проверят дюзите. Ще съм благодарен ако можете да помогнете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Май 2021 Доклад Share Публикувано 5 Май 2021 темп датчиците на антифриза и външната дават ли вярно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stealth Публикувано 5 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2021 Да, няма проблеми с тях,поне не виждам видими такива. Между другото на диагностиката не излизат фрапантни грешки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Май 2021 Доклад Share Публикувано 5 Май 2021 не е добре да я загравяш 5/10 минути на място. Чакаш макс 60 секунди и тръгваш. Дюзите как са проверявани - свалени и на стенд ли, защото само това е истински начин. мисля, ще е добре да се видят живи данни на налягането в рейла, датчиците за температурите - не дали имат грешки, а дали отчитат реалната температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stealth Публикувано 6 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2021 Благодаря за съветите, ще се възползвам. Фюзите са свалени и са проверени на два различни стенда. Живи данни, прилагам снимки, при начален старт и след около 20 секунди работа. Как мога да разбера дали са верни показателите на температурните датчици Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 6 Май 2021 Доклад Share Публикувано 6 Май 2021 Моята е 2017, но и е 3.0тди 272кс.Първи старт за деня (също в гараж) тресе, малко газ давам и след минута се стабилизира и забравям за проблема до следващото студено палене.Преди менеше и оборотите, но изкарах една добавка за чистене на горивната система на бардал и вече не мени обороти, само тресе.Нямам грешки, нямам пушеци, върви си перфектно, но и нямам идея. Вместо да гадая ще я карам на Мишо направо.Sent from my SM-G991B using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stealth Публикувано 6 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2021 Разбирам. Но в крайна сметка трябва да има логично обяснение за това прекъсване и идеята ми е да разбера защо се случва това. Аз съм от Разград и не знам дали някой на близо може да помогне. Ще се радвам ако някой сподели още опит, ако се сблъсквал с подобен проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 8 Май 2021 Доклад Share Публикувано 8 Май 2021 Много вероятно е да е от вихровата клапа. Аз смених 6 дихтунги и за сега не ми го е правило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stealth Публикувано 8 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2021 Благодаря за съвета колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 8 Май 2021 Доклад Share Публикувано 8 Май 2021 Цялата история си е гадаене в момента, така може да смениш части за хиляди левове… Или си намери кадърен майстор, на който можеш да оставил колата за дълго време ( да може да тества на студен мотор) или просто карай така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stealth Публикувано 8 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2021 Така мисля да направя.Въпреки това съветите които се дават са полезни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 9 Май 2021 Доклад Share Публикувано 9 Май 2021 (Редактирано) Ако е над 200к км, направо си смени дихтунги и почисти дросела, няма да му е в повече. Дихтунгите са стотинки и са тръгнали със сигурност, труда е около 150 лв. за тях. Вихровата е лесно достъпна отпред, аз не съм я чистил, но сигурно е леш. Също премиум дизел му се отрази много добре. Редактирано 9 Май 2021 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stealth Публикувано 10 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2021 Над 200 е. Ще го направя колега, благодаря за вниманието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kire Публикувано 27 Май 2021 Доклад Share Публикувано 27 Май 2021 Малко информация по темата. Автомобилът ми е 272 к.с. CRTD двигател. През последните месеци при запалване на студен двигател играеха оборотите- в началото за няколко секунди, а в последно време за около 10-15 секунди. След това няма никакъв проблем с оборотите, грешки по системата не е изкарвала. И така след изчистване на дроселовата клапа и смукателните колектори от черната гняс, няма и спомен от предишните прекъсвания и играене на оборотите. Дано да е полезно за други ползватели на 3.0 tdi. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_emigranta Публикувано 31 Май 2021 Доклад Share Публикувано 31 Май 2021 (Редактирано) Колега, да си жив и здрав! Съвсем искрено ти благодаря,че ми насочи вниманието към дросела или около неговата периферия,защото и аз имах същия проблем на битди. След като изключих вихровата клапа след дросела за тест,всичко се оправи. Редактирано 1 Юни 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 1 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2021 И при мен се оправи, качвам 2 снимки как изглежда на 200к реални.Sent from my SM-G991B using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kire Публикувано 2 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2021 За посочените симптоми и болежки в темата, явно това е начина за оправяне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stealth Публикувано 9 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 (Редактирано) Живи и здрави колеги ще се действа Редактирано 9 Юни 2021 от stealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stealth Публикувано 17 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2021 Колеги да продължа малко темата с направените по автомобила манипулации. “Измиха дюзите” и по препоръка на колегите се изчистиха клапи, въздуховоди и колектори за което им благодаря и сега всичко е наред. Надявам се информацията да е полезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване