Jump to content

Прекъсване при студен двигател


stealth

Recommended Posts

Здравейте колеги, от 9 месеца съм собствебик на А6 bitdi 313 hp 2012 г., страхотен автомобил. Сега по същество, когато я запаля сутрин почва да прекъсва и оборотите да варират в малки интервали, прави го само при студен двигател, усещат се трептения и вибрации в купето. Пробвах да превключва на скорост (R, D), тогава вибрациите от прекъсването при работата на двигателя се предават и на скоростната кутия. Дюзите са проверени и са добре. Не пуши и т. н., просто си прекъсва. Пробвах в движение пак същата работа. Като загрее проблема изчезва, поне за сега. Винаги я загрявам поне 5-10 на място, стои в гараж.

От зимата т.е. от февруари ако не ме лъже паметта почнах да сипвам бдц на бардал в нафтата, просто отбелязвам ако има значение.

През есента като я купих го имах същия проблем, но изчезна, именно за това ходих да проверят дюзите. 

Ще съм благодарен ако можете да помогнете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е добре да я загравяш 5/10 минути на място. Чакаш макс 60 секунди и тръгваш. 

 

Дюзите как са проверявани - свалени и на стенд ли, защото само това е истински начин.

 

мисля, ще е добре да се видят живи данни на налягането в рейла, датчиците за температурите - не дали имат грешки, а дали отчитат реалната температура. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите, ще се възползвам.

Фюзите са свалени и са проверени на два различни стенда.

Живи данни, прилагам снимки, при начален старт и след около 20 секунди работа. 

Как мога да разбера дали са верни показателите на температурните датчици

Screenshot_20210506_102307_com.huawei.himovie.overseas.jpg

Screenshot_20210506_102254_com.huawei.himovie.overseas.jpg

Screenshot_20210506_102246_com.huawei.himovie.overseas.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 2017, но и е 3.0тди 272кс.

Първи старт за деня (също в гараж) тресе, малко газ давам и след минута се стабилизира и забравям за проблема до следващото студено палене.

Преди менеше и оборотите, но изкарах една добавка за чистене на горивната система на бардал и вече не мени обороти, само тресе.

Нямам грешки, нямам пушеци, върви си перфектно, но и нямам идея.

Вместо да гадая ще я карам на Мишо направо.

Sent from my SM-G991B using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам. Но в крайна сметка трябва да има логично обяснение за това прекъсване и идеята ми е да разбера защо се случва това. Аз съм от Разград и не знам дали някой на близо може да помогне. Ще се радвам ако някой сподели още опит, ако се сблъсквал с подобен проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата история си е гадаене в момента, така може да смениш части за хиляди левове…

Или си намери кадърен майстор, на който можеш да оставил колата за дълго време ( да може да тества на студен мотор) или просто карай така 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е над 200к км, направо си смени дихтунги и почисти дросела, няма да му е в повече. Дихтунгите са стотинки и са тръгнали със сигурност, труда е около 150 лв. за тях. Вихровата е лесно достъпна отпред, аз не съм я чистил, но сигурно е леш. Също премиум дизел му се отрази много добре.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Малко информация по темата. Автомобилът ми е 272 к.с. CRTD двигател. През последните месеци при запалване на студен двигател играеха оборотите- в началото за няколко секунди, а в последно време за около 10-15 секунди. След това няма никакъв проблем с оборотите, грешки по системата не е изкарвала. И така след изчистване на дроселовата клапа и смукателните колектори от черната гняс, няма и спомен от предишните прекъсвания и играене на оборотите. Дано да е полезно за други ползватели на 3.0 tdi. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, да си жив и здрав! Съвсем искрено ти благодаря,че ми насочи вниманието към дросела или около неговата периферия,защото и аз имах същия проблем на битди. След като изключих вихровата клапа след дросела за тест,всичко се оправи.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да продължа малко темата с направените по автомобила манипулации. “Измиха дюзите” и по препоръка на колегите се изчистиха клапи, въздуховоди и колектори за което им благодаря и сега всичко е наред. Надявам се информацията да е полезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...