Jump to content

Recommended Posts

Привет, ще взимам на жената първа кола и съм се спрял на Audi A3 2.0Т. 

Общо взето ще се вози до работа и обратно. Има книжка от година и малко и не ми се иска да взимам нещо по-скъпо, че не съм сигурен как ще се кара и дали ще доживее 2022

Спрял съм се на този "екземпляр".

На пръв поглед салона ми изглежда много мръсен(амортизиран)

Мнения...ако някой го е гледал на живо още по-добре.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11611224378133413&slink=jzhqc6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запознат ли си с най-известния проблем на този двигател от това поколение (горене на масло)?

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

 

Преди 17 часа, CVT написа:

 

 

Демек е като резачка за дърва. Какво му е решението на този проблем?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, MyAngel said:

 

Демек е като резачка за дърва. Какво му е решението на този проблем?

 

В зависимост от маслото, дават рапорти, че може да гори между литър/литър и половина на всеки 3000-3500 км. 

Ако ще е само за движение от и до работа, вероятно може да намерите много по-рентабилен автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя в това купе от линка е ЕА113 и ако е в добро състояние ще гори около литър на 10х км!Вече за новото поколение ЕА888 преди покупка задължително се гледа сервизна история за евентуално сменени бутала и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак се изписаха сумати глупости, хората не правят разлика между различни поколения двигатели, надлъжно или напречно разположени и т.н. и т.н., важното е да се плямпа.

На мен ми е по-чудно защо й е на женицата за първа кола (дори да не е първа е неопитна) с която да си ходи на работа 200 коня бензин с ръчна скоростна кутия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Raziell написа:

Двигателя в това купе от линка е ЕА113 и ако е в добро състояние ще гори около литър на 10х км!Вече за новото поколение ЕА888 преди покупка задължително се гледа сервизна история за евентуално сменени бутала и т.н.

 

Питал си продавача тази кола с кой мотор е точно, или казваш че Auto-data и Уикипедията са в грешка?

 

https://www.auto-data.net/en/audi-a3-sportback-8pa-facelift-2008-2.0-tfsi-200hp-4221

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 TFSI които са от моторна серия ЕА113,нямат голям разход на масло.2.0 TFSI от серия ЕА888 имат.По кода на мотора ще се разбере най-лесно.А3 2.0ТFSI,след фейса от 2008 г.,са с четирибуквен код на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, fifipaldi написа:

Пак се изписаха сумати глупости, хората не правят разлика между различни поколения двигатели, надлъжно или напречно разположени и т.н. и т.н., важното е да се плямпа.

На мен ми е по-чудно защо й е на женицата за първа кола (дори да не е първа е неопитна) с която да си ходи на работа 200 коня бензин с ръчна скоростна кутия...

Като си толкова начетен, а всички други дрънкат само глупости, осветли ни. 

Досега точно това е карала бензин с ръчни скорости. Какво да взема дизел автомат ли? Сещаш ли се колко могат да шофират новоизлюпените шофери? Тъкмо свикна горе долу и да я кача на дизел ли? Ако взема автомат след година ръчка няма да знае как се кара? Компренде?

Преди 8 часа, tonko2.0T написа:

2.0 TFSI които са от моторна серия ЕА113,нямат голям разход на масло.2.0 TFSI от серия ЕА888 имат.По кода на мотора ще се разбере най-лесно.А3 2.0ТFSI,след фейса от 2008 г.,са с четирибуквен код на мотора.

Значи BWA е ОК, а CAWB, CBFA, CCZA не са ОК. Така ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде видя дизел в мнението ми?

Аз дизел не съм имал през живота си, няма и да имам.

Ръчка не й трябва да знае как се кара до работа и обратно, особено ако става дума за града.

Все по-голяма екзотика ще става ръчната кутия, по-добре е да се учи да кара автомат или направо електрички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от състоянието на конкретния автомобил.Но моторите от серия ЕА888 са проблемни.Демек имат завишен разход на масло.Изключение са някои версии на S3,които си остават от моторна серия ЕА113. 

Тези коли станаха на доста години.Та може да има изгорели бобини,обтегач и верига между разпределителните валове,cam follower-а на помпата  за  високо  налягане на горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...