Jump to content

Тресене след 100


beast1122

Recommended Posts

Здравейте , след доста изминати дразнещи километри пускам последна тема , белкем някой даде акъл.

Както става ясно по-горе ми тресе предницата като от крива джанта между 100-140. В другите скорости изчиства. Няма значение кикдаун , поддържаща скорост или на неутрална пак си тресе.

 

-джанти и гуми прави на конец(с джанти на приятели съм пробвал, файда никаква)

-сменени амортисьори

-сменени вътрешни карета

-сменени полуоски

-сменени горни носачи

-сменени долни носачи

-сменени тампони на мотора

-сменени кормилни накрайници

- прегледани рейка , кардани и всичко каквото се сетите

 

Последната теория е лагер главина .

Ако някой има идея какво друго мога да погледна да сподели.

Благодаря☺️

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 83
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако е главина ще бучи,ако има луфт лагера ,диска барабар с гумата ще играе . Има ли луфт джантата в отвора на главината? Слагаш джанта не стягаш и дигаш нагоре надолу,и малко луфт  да има ще тресе. На 4те колелета се гледа така.

Другото е динамичен баланс на гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове , ще я видя за луфтове , но ми прави впечетление че като карам 120-130 и вляза в завой с тази скорост , тресенето драстично намалявя или дори изчезва. 
 

Иначе е факт че имам крив диск но карам така вече 4 години, а това се появи отскоро 

15 minutes ago, buzzi said:

Другото е динамичен баланс на гуми

Какво значи това братле , дал съм над 300 лв само за баланси в най-добрите гумаджийници 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш луфт между  главината и джантата  по това, което описваш.За баланса прочети в нета.Ако е мн малък луфта,хартиена лепенка намотаваш .Играчка е ама това е . От корозията на джантата и главината,като се мине с телена четка  на бормашина и падне боклука става така.От едното малко и от другото малко и се почва с мъката.Виж на болидите как е решено ,огромна главина с легло и един болт .Ем бързо се сменя ам няма къде да избяга. Болтовете не центрират нищо при нашите коли.

Най добрите гумаджийници са нищо без човек с опит,око и знание по темата .В София аз съм намерил  2 човека и при единия си правя колите .

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да се измери с шублер дали главината е все още 57.1 или клони към 57.0, което ще е достатъчно да тресе, особено ако джантите са с по-голям отвор и има втулки.

 

@buzzi: двама човека в София - единият не си ли ти? :) В много теми даваш компетентни мнения и те хвалят за спирачки и какво ли не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@buzzi: можеш ли да кажеш при кого си правиш гумите? :)

 

@beast1122: определено може да са се деформирали!

сваляш гумата с втулката - след това гледаш как самата втулка влиза в джантата - дали има хлабина. Измери със шублер колко точно е отворът на джантата, ако успееш, че понякога е невъзможно с нормален шублер.
След това само втулката слагаш на главината и гледаш дали само с втулката има хлабина - ако има, buzzi ти каза - навиваш малко хартиено тиксо около главината или си купуваш други втулки, като измериш колко ти е в момента.

Слагаш четирите втулки на главините и тогава слагаш джантите и гледаш как влизат, добре ли лягат на главината, имат ли хлабина без да си затегнал болтовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е същия филм, но освен споменатото сменено от колегата смених и предно и задно каре на кардана и х.... Й

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, OvivO написа:

@buzzi: можеш ли да кажеш при кого си правиш гумите? :)

 

@beast1122

Контакт мога да дам на лично.Майсторището е мн готин тип,даже и като го били кръста,🤔което не знам как го прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината до сега оригинална джанта не съм слагал , все съм пробвал с такива с втулки. А и стм пробвал само 19-ки и 20-ки. Ще се огледам някое аверче ако изкочи с оригинални и по малки за проба че ми писна вече . Много уморително е карането с това тресене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък днес реших да погледна на канала какво става отдолу и единия болт на предното кате на кардана се развил. Стегнах го и вибрациите изчезнаха.

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, ники 125кс. написа:


 

Това няма никаква връзка с проблемите описани по горе ,особено този ,с намаляване на тресенето в завой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лирично отклонение,всеки път ме сърби някъде ,като набия телената четка с бормашината в отвора на джантата на някоя германка ,австрийка или швейцарка. Деева и препаратите ползват тия ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе колега, казваш че имаш криви дискове, сменяш сума ти неща, но дисковете не пипаш. даваш 300 лева за баланси, ама кажи сега как смяташ, че ще се балансира това колело с този крив диск като са едно цяло гума, джанта и диск.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо тресе при ускорение и температурните разширения, защото опира постоянно в накладките и вече като стане много крив започва да тресе и при спиране. Пиша го от личен опит, не е като да си разтривам клавиатурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...