beast1122 Публикувано 7 Май 2021 Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 Здравейте , след доста изминати дразнещи километри пускам последна тема , белкем някой даде акъл. Както става ясно по-горе ми тресе предницата като от крива джанта между 100-140. В другите скорости изчиства. Няма значение кикдаун , поддържаща скорост или на неутрална пак си тресе. -джанти и гуми прави на конец(с джанти на приятели съм пробвал, файда никаква) -сменени амортисьори -сменени вътрешни карета -сменени полуоски -сменени горни носачи -сменени долни носачи -сменени тампони на мотора -сменени кормилни накрайници - прегледани рейка , кардани и всичко каквото се сетите Последната теория е лагер главина . Ако някой има идея какво друго мога да погледна да сподели. Благодаря☺️ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 7 Май 2021 Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 Вероятно е лагер главина, но може и от тампоните на магарето да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 7 Май 2021 Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 Криви дискове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Май 2021 Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 Ако е главина ще бучи,ако има луфт лагера ,диска барабар с гумата ще играе . Има ли луфт джантата в отвора на главината? Слагаш джанта не стягаш и дигаш нагоре надолу,и малко луфт да има ще тресе. На 4те колелета се гледа така. Другото е динамичен баланс на гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 7 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 Пичове , ще я видя за луфтове , но ми прави впечетление че като карам 120-130 и вляза в завой с тази скорост , тресенето драстично намалявя или дори изчезва. Иначе е факт че имам крив диск но карам така вече 4 години, а това се появи отскоро 15 minutes ago, buzzi said: Другото е динамичен баланс на гуми Какво значи това братле , дал съм над 300 лв само за баланси в най-добрите гумаджийници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Май 2021 Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 (Редактирано) Имаш луфт между главината и джантата по това, което описваш.За баланса прочети в нета.Ако е мн малък луфта,хартиена лепенка намотаваш .Играчка е ама това е . От корозията на джантата и главината,като се мине с телена четка на бормашина и падне боклука става така.От едното малко и от другото малко и се почва с мъката.Виж на болидите как е решено ,огромна главина с легло и един болт .Ем бързо се сменя ам няма къде да избяга. Болтовете не центрират нищо при нашите коли. Най добрите гумаджийници са нищо без човек с опит,око и знание по темата .В София аз съм намерил 2 човека и при единия си правя колите . Редактирано 7 Май 2021 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 7 Май 2021 Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 А с нови гуми правил ли си опит? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Май 2021 Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 може да се измери с шублер дали главината е все още 57.1 или клони към 57.0, което ще е достатъчно да тресе, особено ако джантите са с по-голям отвор и има втулки. @buzzi: двама човека в София - единият не си ли ти? В много теми даваш компетентни мнения и те хвалят за спирачки и какво ли не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Май 2021 Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 Хах,аз нищо не разбирам,гуми не правя и не мога.Само карам троша и правя.😀 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 7 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 Джантите ми са с втулки , възможно ли е те да са се изкривили и деформирали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Май 2021 Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 @buzzi: можеш ли да кажеш при кого си правиш гумите? @beast1122: определено може да са се деформирали! сваляш гумата с втулката - след това гледаш как самата втулка влиза в джантата - дали има хлабина. Измери със шублер колко точно е отворът на джантата, ако успееш, че понякога е невъзможно с нормален шублер. След това само втулката слагаш на главината и гледаш дали само с втулката има хлабина - ако има, buzzi ти каза - навиваш малко хартиено тиксо около главината или си купуваш други втулки, като измериш колко ти е в момента. Слагаш четирите втулки на главините и тогава слагаш джантите и гледаш как влизат, добре ли лягат на главината, имат ли хлабина без да си затегнал болтовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 7 Май 2021 Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 Човекът каза, че е пробвал с джанти на приятели.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 7 Май 2021 Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 При мен е същия филм, но освен споменатото сменено от колегата смених и предно и задно каре на кардана и х.... ЙИзпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 7 Май 2021 Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 И при мен има нещо подобно, слабо осезаемо, но джантите ми са от А5 с втулки, а зимните са оригинални за 4Ф и тогава проблема го няма... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Май 2021 Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 Преди 2 часа, OvivO написа: @buzzi: можеш ли да кажеш при кого си правиш гумите? @beast1122 Контакт мога да дам на лично.Майсторището е мн готин тип,даже и като го били кръста,🤔което не знам как го прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 7 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 В интерес на истината до сега оригинална джанта не съм слагал , все съм пробвал с такива с втулки. А и стм пробвал само 19-ки и 20-ки. Ще се огледам някое аверче ако изкочи с оригинални и по малки за проба че ми писна вече . Много уморително е карането с това тресене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Май 2021 Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 да, намери джанта с 57.1 и пробвай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_RS Публикувано 8 Май 2021 Доклад Share Публикувано 8 Май 2021 Колега имах подобен проблем и го реших с нови втулки на джантите 56.6 на 66.6. Стандарт за орел 😁. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 9 Май 2021 Доклад Share Публикувано 9 Май 2021 Аз пък днес реших да погледна на канала какво става отдолу и единия болт на предното кате на кардана се развил. Стегнах го и вибрациите изчезнаха. Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 9 Май 2021 Доклад Share Публикувано 9 Май 2021 преди 29 минути, ники 125кс. написа: Това няма никаква връзка с проблемите описани по горе ,особено този ,с намаляване на тресенето в завой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 9 Май 2021 Доклад Share Публикувано 9 Май 2021 Добре де.Казвам, че може и от разхлабен болт там долу да има вибрации.Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 9 Май 2021 Доклад Share Публикувано 9 Май 2021 Лирично отклонение,всеки път ме сърби някъде ,като набия телената четка с бормашината в отвора на джантата на някоя германка ,австрийка или швейцарка. Деева и препаратите ползват тия .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Май 2021 Доклад Share Публикувано 10 Май 2021 Добре бе колега, казваш че имаш криви дискове, сменяш сума ти неща, но дисковете не пипаш. даваш 300 лева за баланси, ама кажи сега как смяташ, че ще се балансира това колело с този крив диск като са едно цяло гума, джанта и диск. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Torrro Публикувано 10 Май 2021 Доклад Share Публикувано 10 Май 2021 Ако е крив някой диск ще се усеща при спиране, така че, ако при спиране не се тресе, не е от дисковете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Май 2021 Доклад Share Публикувано 10 Май 2021 Първо тресе при ускорение и температурните разширения, защото опира постоянно в накладките и вече като стане много крив започва да тресе и при спиране. Пиша го от личен опит, не е като да си разтривам клавиатурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване