Jump to content

Тресене след 100


beast1122

Recommended Posts

Кривината ми в дисковете е толковя минимална че дори не се усеща , трябва да ги запаля за да се появи някакви тресене изобщо. Не е от дисковете 100 процента. 
Като цяло май ще си карам така и тва е😃

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 83
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На предната ми кола (Хонда Акорд 99) имах криви дискове и при леко докосване на спирачката с по-висока скорост, да кажем 80+, се усещаше тресене във волана, че дори и в купето, когато нещата бяха по-зле :Д . Изправихме ги и тресенето изчезна веднага, но се появи след време -> пак ги изправихме и така няколко пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, beast1122 написа:

Кривината ми в дисковете е толковя минимална че дори не се усеща , трябва да ги запаля за да се появи някакви тресене изобщо. Не е от дисковете 100 процента. 
Като цяло май ще си карам така и тва е😃

И аз това разправям, като е минимална тресе при ускорение, като стане по-голяма започва да тресе и при спиране. И аз минах по тази със смяна на джанти, гуми, втулки и баланси. И разбрах, че са криви дисковете едва след като почна да тресе при спиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой има ли идея как може да се появява и изчезва само тресенето след 100? Имам такъв проблем на едната кола и идеите са много, но нито една не е особено обещаваща логически. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В общия случай и квадрата става кръг при тая скорост.Опитай на подемник да оставиш да се въртят гумите  и да се подържа скорост около 80 км и да се гледа как се въртят колелетата.Трябва да изключиш системата за стабилност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-натоварен е лагера  и амортисьора.Каретата им дреме, те така работят.Ако си виждал тръскачка на амортисьори ,е това се случва,изместен център на джантата,затова и правилния баланс е важен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Пичове , тези дни се позаграх  колата. Така , първо отидох да ми изправят дисковете , и двата предни бяха криви , но имат много живот затова не ги смених с нови. Промяна никаква. Отидох пак на гумаджия , за мое успокоение взех нов комплект втулки , макар че на сегашните им нямаше нищо , нов баланс , еми пак си тресе по същия начин и тва е ..... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си че нямат луфт? Ако си с тежки гуми не е мн лесно да провериш за луфт при главината? Трябва мн плътно да влизат втулките и на главината и на джантата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Със 255/35/19 съм . И старите и новите втулки не мърдат. Вече съм в улица без изход 😒

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро, четох за тресене от крива главина (или по скоро неравнометно износена) в следствие на зачистването от ръжда.

Ся дали тук това може да е случаят :nixweiss:

 

п.с. Къде ти изправяха дисковете ?

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 minutes ago, P_PETKOV said:

Къде ти изправяха дисковете ?

Ивалкар 

13 minutes ago, buzzi said:

Това е голяма  и тежка джанта.Завърти на подемник  колелата с мотора и гледай какво се случва.

Точно това се чудя колега , но няма никакво съпротивление със земята и едва ли ще си покаже , но ще пробвам определено 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивалкар са в Пловдив. За накладките ми е малко странно как може да изкривят диск ... понеже май някой от тези които изправят го беше писал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 minutes ago, OvivO said:

за колко време става в Ивалкар? Задълже ли се слагат нови накладки след това?

Около час .  Не е задължително да се сменят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи от някой едни 16-ки оригинални без втулки тогава и пробвай. За да изключиш джантите, че тези тежки 19-ки с втулки, може и да не успееш да ги балансираш.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12.05.2021 г. at 9:59, DLS написа:

А някой има ли идея как може да се появява и изчезва само тресенето след 100? Имам такъв проблем на едната кола и идеите са много, но нито една не е особено обещаваща логически. 

 

Когато има съвсем лек дисбаланс тресенето се проявява само при определена скорост, тъй като се получава резонанс който умножава вибрациите в пъти. Когато не е в резонанс просто не можеш да го усетиш.  При тебе ако се появява около 100 км/ч, най-вероятно изчезва към 130 - 140. Аз имах същия проблем поради паднало олово от джантата.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, beast1122 said:

Пичове , тези дни се позаграх  колата. Така , първо отидох да ми изправят дисковете , и двата предни бяха криви , но имат много живот затова не ги смених с нови. Промяна никаква. Отидох пак на гумаджия , за мое успокоение взех нов комплект втулки , макар че на сегашните им нямаше нищо , нов баланс , еми пак си тресе по същия начин и тва е ..... 

Отиди в Маргел на Ботевградско шосе за втулки ,имат си майстор който мери и ги прави.Само така ще се отървеш максимално от вибрациите(дори 0.1мм оказва влияние).Карал съм OZ джанти и сега от 4G с втулки правени от него.

 

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, audi+ said:

Завъртя ли задните гуми отпред  има ли разлика  във вибрацията?

Въртях ги всякак. Отделно на приятели джантите съм пробвал с нови гуми и пак тресе при тези километри и това е 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и смешно да звучи, свали металните скоби които стоят на предните апарати да не дрънкат супортите и ги огъни леко, така че да оказват по- голям напън на супорта.
При мен преди имаше вибрации, и се оказа че нямам даже такива скоби, купих и ги сложих и се подобри положението.
И аз имам тресене, но като теб немога да разбера откъде е?

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...