Jump to content

1.9ТДИ-130-AVF-Студена върви на пушка, като загрее няма мощност


9858

Recommended Posts

Другия път като забие спри,дай на контакт и виж дали ти работят светлините на задна скорост ( знам че двете неща нямат нищо общо обаче при мен грешките по въздушните сензори и загубата на светлините се оказаха разковничето на проблемите) прочети ми мненията и ще ти стане ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, 9858 said:

Това е диагнозата...

 

E07DDF8E-E198-4FE6-9D39-489F20A98B20.jpeg

 

Just now, 9858 said:

 

17564   449C   P1156   Датчик давления во впускном коллекторе-G71: обрыв цепи/короткое замыкание на плюс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напръсках мапа , а дебитомера е нов. Отивам явно на нов мап. На живите данни mbar беше на 840 макс и надолу

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Kukata_a4 said:

Колега провери дали това за задните светлини, грешката е електрическа напръскай буксите на Мап и Дебитомера

Ще ги проверя и ще пиша

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

840 е добре и в най високите обороти омалява нормално е.При мен при искано 850 актуалното е в началото като му дам газ скача до 870 и в най високите обороти омалява на 760 и върви добре, явно Дебитомера е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи честно....

Това което виждате на празен ход  от map сензора е приблизително атмосферното налягане,от там нагоре до 2100 или там колкото е,не помня точно за модела  е налягането на турбината.На 11 канал се вижда искано и доставено налягане ,втора и трета клетка обикновенно.Ако искано на 2000 оборота  примерно е 1800 мбара а доставеното е друго то имате проблем.

Турбина ,турбопътища,кулер или мап.Евентуално Егр ако не затваря.Други вариянти няма.Грешката насочва към проблема,а него трябва да откриете.

В случая има проблем че няма датчик,все едно е разкачен .Или се е пребил или кабели има скъсани или Еку не го вижда, съответно не знае колко гориво да пусне .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Понеже диагностиката води до този мап сензор кажете моля ви колеги възможно ли е този сиптом който има колата проблема да е от него? Тоест когато се запали и колата се движи 20-30 мин няма никакъв проблем и след това започва да губи мощност. Питането ми е по-конкретно възможмо ли е този сензот хем да работи хем да не работи, презумцията ми е не е ли или бачка или не? Тоест мапа да прекъсва когато загрее?!

AEE34B98-F657-4DC8-9EBC-43BA159D7320.jpeg

Редактирано от 9858
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, 9858 написа:

Понеже диагностиката води до този мап сензор кажете моля ви колеги възможно ли е този сиптом който има колата проблема да е от него? Тоест когато се запали и колата се движи 20-30 мин няма никакъв проблем и след това започва да губи мощност. Питането ми е по-конкретно възможмо ли е този сензот хем да работи хем да не работи, презумцията ми е не е ли или бачка или не? Тоест мапа да прекъсва когато загрее?!

 

 

Всичко е възможно, но след като диагностиката ти казва че е MAP датчика, значи най-вероятно е той или буксата му. Този датчик е просто един потенциометър който е закачен за една мембрана и се движи при промяна в налягането. Може проблема да е механичен в самия датчик или лош контакт на буксата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, 9858 написа:

възможно ли е този сиптом който има колата проблема да е от него

Всяко едно отклонение или грешка в сензорите се отразява на работата на мотора. Първоначално се отстраняват те после  при нулеви грешки се търси решение на проблема, ако е останал такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като гледам снимката ме лови страх това нещо не се пипа там където си го хванал там е жицата му обиколена от една пластмаса.Почисти ли това нещо и буксата му с спрей за почистване на Дебитомери?Имам такъв мап който е изряден смених го с убеждението че колата ми забива от него но се оказа съвсем различно нещо не че и при теб няма да е така но мога да ти го дам за проба пък ако ти свърши работа ще се разберем, защото ме съмнява че проблема е в инсталацията електрически а не в самия Мап.Провери ли това с задните светлини,почисти ли Мап сензора и буксата му и с какво?

Редактирано от Kukata_a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Почистих мап сензора и буксата със шпрей специален за букси купулнги и подобни. Пробвах да включа задна както ми каза всичко си е нормално и нищо не ми направи впечатление. Аз поръчах вече такъв мап, сряда ще дойде 65 лв бош.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...