Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги,

моля за съвет при смяната на стария акумулатор (прикачена снимка) дали трябва да се пипа батери-мениджър или някакво кодиране на новия ще е нужно. От един сервиз ми казаха, че ако си купя от тях, няма да е нужно, защото ще захранят системата при смяната. Предлагат някакъв евтин 100А/ч който щял върши работа безпроблемно с 2г. гаранция без никакви настройки. 

Също така необходимо ли е наистина новия да е AGM, защото цената е х3 пък и стария не е AGM? 

Колата е А4 Б7 233 к.с. 2006г с ключ се пали.

Благодаря предварително!

viber_image_2021-05-18_16-33-27.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б7-ците нямат батери-меринджей и AGM акумулатор не е подходящ поради липсата на такъв и поради факта че акумулатора е при мотора, а не на хладно в багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата. Сега вече марката зависи от теб. Аз примерно сложих VARTA и съм доволен вече 2 години не съм мисли за това. Двигателя ми е същия.

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, CVT написа:

Б7-ците нямат батери-меринджей и AGM акумулатор не е подходящ поради липсата на такъв и поради факта че акумулатора е при мотора, а не на хладно в багажника.

@FanatikaTm благодаря! Основното притеснение ми беше дали ще трябват някакви настройки при смяната. Иначе ot AUDI за моя двигател препоръчват AGM (което ми се струва странно) хахаха!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...