Jump to content

Проблем с моно инжекция на Ауди 80 Б 2.0 90к.с.


traper2504

Recommended Posts

Здравейте! От скоро го купих и моноинжекцита е ровена. Колата работи на газ и бензин и , когато е на газ , като достигне към 1700 об. мин. сама си подава по малко газ и , ако в този момент натиснеш съединител и изключиш от скорост започва да се форсира. До сега се караше с извадена букса към ТПС , но искам да си  направя , както трябва и да работи с включена букса за да може компа да ми компенсира оборотите , който падат много след включване на климатика , фарове и парното. Рових много тук във форума за инфо за настройка на ТПС и стъпкови мотор /клапан за обороти на празен ход/ , но не намирам инфо за моя фариант. А той е с 6 пиновия стъпков мотор и не мога да настроя опорния регулировъчни  винт както е по мануал , който се оказва развъртян от предишните собственници. Вече три се заигравам разглобявам и настройвам ТПС и клапана за празен ход /степ мотор/ по клипове от Тубата , но те са за 4 пинов степ мотор и не се получва. Също мисля , че моя ТПС е здрав , но показанията са съвсем различни от на другия вид моно инжекци с 4 пиновото степ моторче. Например при мерене по напрежение със вкарана букса на ТПС при мен напрежението е много по различно от на 4 пиновата моно инжекция. Там го дават 0,19 мв. а при мен е повече. Ако може нкой да ми пусне нкакъв линк към видео ще съм благодарен. Поздрави от южното черноморие!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си стъпковото моторче,явно не работи коректно.И аз го минах тоя филм,три моторчета смених докато влезе в някакви норми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Все още го мъча с настройка на опорния винт за ниските. Някой ако знае настройки за този ТПС по напрежение или съпротивление да пише. Възможно ли е моя ТПС понеже съм с 6 пиновия степ мотор да е с по различни характеристики в сравнение с ТПС с 4 пинов степ мотор?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да го мъчиш няма да стане. Щом се форсира сама значи стъпковия мотор не работи. Най-добре намери някой втора ръка,който работи,че новите хем са скъпи,хем са боклуци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Форсира се само на газ. От опорния винт развих на половинки около два оборота и вече почти не го прави този номер. И понеже на газ малко поднаха ниските обороти за да ги компенсирам развих малко от утката за газта , т.е. обогатих  малко сместа.Оборотите на газ сега са около 800  , колкото и на бензин. Та общо взето за сега бива колата. Щях да забравя да отбележа , че върнах и с една степен бронята на жилото , че ми се виждаше , че няма грам луфт и това също може да допринася за това към 1800 - 2000 оборота да си подава по малко газ. Сега почти не то прави този номер , но ще бъда благодарен , ако някой ми прати инструкция или линк за настройка на опорен винт на стъпков мотор с 6 пина и настройка по напрежение на ТПС понеже не намирам такава никъде. Намирам само за моноинжекция с 4 пинов стъпков мотор. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Каро , Каро , не ме познаваш...........Писал съм , че всичко и без това е разбутано от други преди мен. А и кой каза , че не може да се регулират нещата отново да са в норма стига да се намери инфо по спецификация за настроика. За 4 пиновите степ моторчета /моно инжекции/ как има достатъчно инфо и нещата се настройват абсолютно точно барабар със ТПС.

То е ясно , че сам ще си помогна , както винаги в живота. Не спирам да търся инфо , ровя , мисля и знам , че някой ден ще  я направя пустата моно инжекция , та ти направо я изкара ракетна техника.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@".
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каро мн.сложно......Разглобих и профилактирах ел.мотора , четки , колектор , втулки и смазване на степ мотора за празен ход. Почистване , смазване на пластените на включвателя. Сглобяване и накрая според Каро най сложното (регулиране  на жиро приборите на ракета)😁пардон регулиране на опорния винт. Завъртане на степ мотора , стержена прибран в изходна позиция. Навиване на опорния винт а между него и стержена пластина 0,5 мм. Омметъра на 2 и 3 краче има верига. С пластина 0,4 мм.няма верига. Слагаш буксата ,глобяваш филтъра и подвижната ракетна установка 8к14 е готова за пуск.😎Много сложно......баси бомбата в този форум , няма никой , някой не знае , но най лошо , когато някой се надува. Живи и здрави и поздрави от морето!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво ве пич само не се ядосвай. Хубава профилактика си направил ,но знаеш ли кой управлява стъпковото моторче.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е само на газ може да трупа грешки от неправилна регулировка на АГУ-то (виж какви грешки записва двигателя след като си карал на газ). Някой газаджии слагат реле на захранването на компа на двигателя да остава без напрежение при изключване на двигателя и по този начин трият грешките преди следващия старт. Специално при моно-инжекциона това помага много - дали и при теб ще свърши работа не е ясно, но не пречи да се пробва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря колега VBI ! Понеже друго не остана и тъкмо това съмнение споделих днес на един колега от Варна , на който помогнах за централното заключване. Скоро бх обогатил малко газта , като развих с оборот и половина от Утката и забелязах , че положението се подобри. Утре ще се занимая с настройката на газовото и после след тестове ще пиша отново за резултата. Ако не може и реле да сложа. Поздрави от южното черноморие!

Редактирано от traper2504
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.06.2021 г. at 8:13, VBI написа:

 Някой газаджии слагат реле на захранването на компа на двигателя да остава без напрежение при изключване на двигателя и по този начин трият грешките 

Почти със сигурност проблема е от това, че бензиновият комп. не може да регулира нищо когато е на газ и оттам идват проблемите.При моното е типичен проблем.Почти няма как да се настрои газовата, за да е точна сместа във всички режими и решението, което е най-лесно е това с релето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да с реле , но при продължително каране на газ на мн.дълго разстояние няма ли отново да натрупа грешки и от там пак да се повтарят чалъмите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

За сега все още карам така без реле само обогатих с един оборот газта от утката. Обаче забелязвам ,е доста газ ми гори. Смесено каране към 12 - 13 литра газ горе долу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, изключва захранването на ЕКУ-то при изгасен двигател и по този начин му трие тримовете. Това помага при последващо палене, ЕКУ-то на двигателя почва от нула.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало при положение, че на повечето с моноинжекцион задължително слагат такова реле при поставяне на газ. Сега ако при теб има друг проблем, несвързан с газта поставянето на такова реле може и да не помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да е друг проблема защото го прави само на газ.

Благодаря ти все пак , някой ден ще опитам , но трбва да ровя и търся схема за да намер къде е +12 в. подадено на компа. Между другото няма ли специален предпазител да захранва само компа за да вържа там релето?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...