koko82 Публикувано 30 Май 2021 Доклад Share Публикувано 30 Май 2021 Колеги може ли да работи колата нормално (да си пали и върви) с разкачени букса на разпределителния вал. Питам щото имам проблем с паленето от 1 година и вчера при поредната проба на дюзи, рейка и т. н съм забравил буксата да я включа и така съм си карал цял ден? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Май 2021 Доклад Share Публикувано 30 Май 2021 Да, датчикът на разпределителния вал има по-скоро контролна функция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko82 Публикувано 30 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2021 От една година имам проблем с първото палене за деня и кво ли не смених и пробвах и неще и неще,иначе после си пали целия ден нормално и си върви перфектно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Май 2021 Доклад Share Публикувано 30 Май 2021 Коко, не че нещо, ама я скивай тука: Цитат Тук се обсъждат проблеми, новини и предложения единствено свързани с форума, а не автомобилите ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko82 Публикувано 30 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2021 (Редактирано) Извинявам се ако може админа да я премести в правилния раздел Редактирано 30 Май 2021 от koko82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 31 Май 2021 Доклад Share Публикувано 31 Май 2021 На 30.05.2021 г. at 9:55, koko82 написа: От една година имам проблем с първото палене за деня и кво ли не смених и пробвах и неще и неще,иначе после си пали целия ден нормално и си върви перфектно В бензиновата помпа има клапан, който при изгасяне на колата задържа около два бара налягане в рейката. Ако той не работи правилно или се е разхлабила връзката на помпата към горивопровода това налягане постепенно пада. Пробвай при първото палене да дадеш няколко пъти по пет секунди контакт без да палиш. Ако след това запали - влизай в резервоара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko82 Публикувано 3 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2021 (Редактирано) Братле помпата я смених преди няколко месеца, допълнително възвратен клапан сложих след филтъра, работното налягане мерих преди време беше около 3,5 бара а и между другото като дам на контакт помпата не тръгва а чак като почна да въртя тогава Редактирано 3 Юни 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 14 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2021 Колега, колата ти с газ ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko82 Публикувано 16 Август 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2021 Да колега с газ е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 26 Август 2021 Доклад Share Публикувано 26 Август 2021 Опитай следното нещо. След като я угасиш вечерта, извади маркуча от мап сензора (този който взема вакуум от смукателния колектор) и го остави така. На другия ден опитай да запалиш и виж как ще е паленето. Ако е ок то работата отива на нов изпарител. Другия тест е като свършиш газта напълно, покарай я на бензин и виж как ще запали на другия ден. Пиши след това има ли ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 25 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2021 Има ли развитие по тази тема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jijix Публикувано 9 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2021 Би ли обяснил какво общо има MAP сензора с паленето на бензин? заб: ако оставиш маркуча несвързан ще имаш "пробив" в с-мата на вакуума и нещата няма да са ОК според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 9 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2021 На 30.05.2021 г. at 9:45, robobug написа: Да, датчикът на разпределителния вал има по-скоро контролна функция. Ако беше така, едва ли толкова много хора щяха да прибегнат до услугите на Пътна помощ само заради повреден датчик разпределителен вал. Включително и пишещият тези редове...😁 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2021 Темата започва с това, че колегата е карал цял ден с откачен датчик ...а Пътна помощ може да те качи и заради липсваща капачка на вентил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 9 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2021 Така е, но в случая ме качи само и единствено заради сдал багажа датчик разпределителен вал. Както и много други. Като колата не може да запали, независимо топла или студена, какъв друг избор имах? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 9 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2021 И може би най-неприятното при датчика на разпределителния вал - разваля се внезапно. Например както в моя случай - палиш безпроблемно, отиваш до магазина и на връщане не можеш да запалиш въобще. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 9 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2021 Да , като всеки друг датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 9 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2021 Да, но при колите като че ли при никой друг датчик не е фатално - в смисъл да те остави на пътя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 9 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2021 (Редактирано) Човек му казва, че цял ден кара с откачен датчик, а той продължава да развива собствените си теории.😁 Бегай във фън темата, че в техническите раздели само спамиш... Преди 9 часа, jijix написа: Би ли обяснил какво общо има MAP сензора с паленето на бензин? заб: ако оставиш маркуча несвързан ще имаш "пробив" в с-мата на вакуума и нещата няма да са ОК според мен. Общото е, че се свързват заедно вакуумите на МАП сензора и на изпарителя и когато има спукана мембрана се получава давене. Аз процедирам така-вечер преди да се загаси колата се спира газта от бутилката и се оставя колата да работи, докато не изпразни тръбите и не премине на бензин.После се гаси и се оставя така.Ако сутринта всичко е наред, като запалиш значи най-вероятно има спукана мембрана.Ако пак има проблем се търси другаде. Редактирано 9 Ноември 2021 от venko74 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 10 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2021 (Редактирано) Чичо Венко, не отчиташ две неща, които са съществени, когато човек си поддържа грижливо колата и не очаква подобен проблем: 1. Когато колата не пали, има безброй причини за това така че едва ли може да се сети от прима виста, че проблема е точно в датчика на разпределителния вал. 2. Дори да се сети, откъде да знае как да го откачи, а и дори да знае, предполагам е нужен канал за това. Редактирано 10 Ноември 2021 от nikrga Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jijix Публикувано 10 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2021 Преди 11 часа, venko74 написа: Човек му казва, че цял ден кара с откачен датчик, а той продължава да развива собствените си теории.😁 Бегай във фън темата, че в техническите раздели само спамиш... Общото е, че се свързват заедно вакуумите на МАП сензора и на изпарителя и когато има спукана мембрана се получава давене. Аз процедирам така-вечер преди да се загаси колата се спира газта от бутилката и се оставя колата да работи, докато не изпразни тръбите и не премине на бензин.После се гаси и се оставя така.Ако сутринта всичко е наред, като запалиш значи най-вероятно има спукана мембрана.Ако пак има проблем се търси другаде. това според мен няма особен смисъл, защото електромагнитния клапан който спира газта никога не е включен при палене и каквото и да става в изпарителя газта няма как да стигне до дюзити. да не говорим че дюзите за газта също са спрени и няма как да пропускат към двигателя. както и да е, това са подробности. на моята нещо от месец започнаха да и играят оборотите след запалване. падат много и дори понякога гасне.смених свещи че бяха изгорели вече, ще сменя и въздушен филтър, че не съм го сменял от 3-4 години. също ще сменя и датчика за температурата (вече ми се е случвало да дефектира един път). ако не е това обаче лошо! всичко друго за мен води към дросел, който смених преди повече от 10 години. ако е той явно карат по толкова (тогава пак беше на 10-11 години). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2021 преди 18 минути, jijix написа: дросел, който смених преди повече от 10 години. ако е той явно карат по толкова (тогава пак беше на 10-11 години). Е ква е тая А4-ка, праена около '90-та година? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 10 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2021 (Редактирано) преди 23 минути, jijix написа: това според мен няма особен смисъл, защото електромагнитния клапан който спира газта никога не е включен при палене и каквото и да става в изпарителя газта няма как да стигне до дюзити. да не говорим че дюзите за газта също са спрени и няма как да пропускат към двигателя. както и да е, това са подробности. Според теб не знам как е,но реално си е точно така. Газта влиза не през дюзите, а през малкото маркуче за вакуум към изпарителя. А това първото за фън темата беше за Никарагуанеца, а не към теб Редактирано 10 Ноември 2021 от venko74 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 10 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2021 Преди 4 часа, nikrga написа: 1. Когато колата не пали, има безброй причини за това така че едва ли може да се сети от прима виста, че проблема е точно в датчика на разпределителния вал. 2. Дори да се сети, откъде да знае как да го откачи, а и дори да знае, предполагам е нужен канал за това. А ти пък очевидно бъркаш колянов с разпределителен вал, щом ти е нужен канал. И да-при проблем с датчика на коляновия вал колата няма да запали... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jijix Публикувано 10 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2021 (Редактирано) преди 51 минути, NIKO написа: Е ква е тая А4-ка, праена около '90-та година? 2021 сме г-н матричар. 2021-20 ~ 2000 +- няколко годинки колата е рег. за 1-ви път 1996 Цитат Според теб не знам как е,но реално си е точно така. Газта влиза не през дюзите, а през малкото маркуче за вакуум към изпарителя. трудна работа. при загасяне на двигателя вентилите (поне два са!) спират газта и тази която е в с-мата ако е спукана мембраната излиза през вакуумния маркуч към всмукателния колелктор и излита. при следващо палене тръбите от вентила до изпарителя са празни докато колата не превключи на газ. но както казах няма смисъл да спорим. за целите на теста това може да се направи: Цитат Аз процедирам така-вечер преди да се загаси колата се спира газта от бутилката и се оставя колата да работи, докато не изпразни тръбите и не премине на бензин.После се гаси и се оставя така.Ако сутринта всичко е наред, като запалиш значи най-вероятно има спукана мембрана.Ако пак има проблем се търси другаде. Редактирано 10 Ноември 2021 от jijix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване