Jump to content

Датчик на разпределителния вал на А4 В5 1.8,125 коня


koko82

Recommended Posts

Колеги може ли да работи колата нормално (да си пали и върви) с разкачени букса на разпределителния вал. Питам щото имам проблем с паленето от 1 година и вчера при поредната проба на дюзи, рейка и т. н съм забравил буксата да я включа и така съм си карал цял ден? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От една година имам проблем с първото палене за деня и кво ли не смених и пробвах и неще и неще,иначе после си пали целия ден нормално и си върви перфектно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коко, не че нещо, ама я скивай тука:

Цитат

Тук се обсъждат проблеми, новини и предложения единствено свързани с форума, а не автомобилите ви!

:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30.05.2021 г. at 9:55, koko82 написа:

От една година имам проблем с първото палене за деня и кво ли не смених и пробвах и неще и неще,иначе после си пали целия ден нормално и си върви перфектно

В бензиновата помпа има клапан, който при изгасяне на колата задържа около два бара налягане в рейката. Ако той не работи правилно или се е разхлабила връзката на помпата към горивопровода това налягане постепенно пада. Пробвай при първото палене да дадеш няколко пъти по пет секунди контакт без да палиш. Ако след това запали -  влизай в резервоара :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Братле помпата я смених преди няколко месеца, допълнително възвратен клапан сложих след филтъра, работното налягане мерих преди време беше около 3,5 бара а и между другото като дам на контакт помпата не тръгва а чак като почна да въртя тогава 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Опитай следното нещо. След като я угасиш вечерта, извади маркуча от мап сензора (този който взема вакуум от смукателния колектор) и го остави така. На другия ден опитай да запалиш и виж как ще е паленето. Ако е ок то работата отива на нов изпарител.

Другия тест е като свършиш газта напълно, покарай я на бензин и виж как ще запали на другия ден.

Пиши след това има ли ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Би ли обяснил какво общо има MAP сензора с паленето на бензин?

заб: ако оставиш маркуча несвързан ще имаш "пробив" в с-мата на вакуума и нещата няма да са ОК според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30.05.2021 г. at 9:45, robobug написа:

Да, датчикът на разпределителния вал има по-скоро контролна функция.

Ако беше така, едва ли толкова много хора щяха да прибегнат до услугите на Пътна помощ само заради повреден датчик разпределителен вал. Включително и пишещият тези редове...😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата започва с това, че колегата е карал цял ден с откачен датчик :)

 

...а Пътна помощ може да те качи и заради липсваща капачка на вентил :razz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но в случая ме качи само и единствено заради сдал багажа датчик разпределителен вал. Както и много други.

Като колата не може да запали, независимо топла или студена, какъв друг избор имах?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И може би най-неприятното при датчика на разпределителния вал - разваля се внезапно. Например както в моя случай - палиш безпроблемно, отиваш до магазина и на връщане не можеш да запалиш въобще.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек му казва, че цял ден кара с откачен датчик, а той продължава да развива собствените си теории.😁 Бегай във фън темата, че в техническите раздели само спамиш...

Преди 9 часа, jijix написа:

Би ли обяснил какво общо има MAP сензора с паленето на бензин?

заб: ако оставиш маркуча несвързан ще имаш "пробив" в с-мата на вакуума и нещата няма да са ОК според мен.

Общото е, че се свързват заедно вакуумите на МАП сензора и на изпарителя и когато има спукана мембрана се получава давене.

Аз процедирам така-вечер преди да се загаси колата се спира газта от бутилката и се оставя колата да работи, докато не изпразни тръбите и не премине на бензин.После се гаси и се оставя така.Ако сутринта всичко е наред, като запалиш значи най-вероятно има спукана мембрана.Ако пак има проблем се търси другаде.

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чичо Венко, не отчиташ две неща, които са съществени, когато човек си поддържа грижливо колата и не очаква подобен проблем:

1. Когато колата не пали, има безброй причини за това така че едва ли може да се сети от прима виста, че проблема е точно в датчика на разпределителния вал.

2. Дори да се сети, откъде да знае как да го откачи, а и дори да знае, предполагам е нужен канал за това.

 

 

 

 

Редактирано от nikrga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, venko74 написа:

Човек му казва, че цял ден кара с откачен датчик, а той продължава да развива собствените си теории.😁 Бегай във фън темата, че в техническите раздели само спамиш...

Общото е, че се свързват заедно вакуумите на МАП сензора и на изпарителя и когато има спукана мембрана се получава давене.

Аз процедирам така-вечер преди да се загаси колата се спира газта от бутилката и се оставя колата да работи, докато не изпразни тръбите и не премине на бензин.После се гаси и се оставя така.Ако сутринта всичко е наред, като запалиш значи най-вероятно има спукана мембрана.Ако пак има проблем се търси другаде.

 това според мен няма особен смисъл, защото електромагнитния клапан който спира газта никога не е включен при палене и каквото и да става в изпарителя газта няма как да стигне до дюзити. да не говорим че дюзите за газта също са спрени и няма как да пропускат към двигателя.
както и да е, това са подробности.

на моята нещо от месец започнаха да и играят оборотите след запалване. падат много и дори понякога гасне.смених свещи че бяха изгорели вече, ще сменя и въздушен филтър, че не съм го сменял от 3-4 години. също ще сменя и датчика за температурата (вече ми се е случвало да дефектира един път). ако не е това обаче лошо! всичко друго за мен води към дросел, който смених преди повече от 10 години. ако е той явно карат по толкова (тогава пак беше на 10-11 години).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, jijix написа:

дросел, който смених преди повече от 10 години. ако е той явно карат по толкова (тогава пак беше на 10-11 години).

Е ква е тая А4-ка, праена около '90-та година?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, jijix написа:

 това според мен няма особен смисъл, защото електромагнитния клапан който спира газта никога не е включен при палене и каквото и да става в изпарителя газта няма как да стигне до дюзити. да не говорим че дюзите за газта също са спрени и няма как да пропускат към двигателя.
както и да е, това са подробности.

 

Според теб не знам как е,но реално си е точно така. Газта влиза не през дюзите, а през малкото маркуче за вакуум към изпарителя.

 

 

А това първото за фън темата беше за Никарагуанеца, а не към теб :)

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, nikrga написа:

 

1. Когато колата не пали, има безброй причини за това така че едва ли може да се сети от прима виста, че проблема е точно в датчика на разпределителния вал.

2. Дори да се сети, откъде да знае как да го откачи, а и дори да знае, предполагам е нужен канал за това.

 

 

 

 

А ти пък очевидно бъркаш колянов с разпределителен вал, щом ти е нужен канал. И да-при проблем с датчика на коляновия вал колата няма да запали...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, NIKO написа:

Е ква е тая А4-ка, праена около '90-та година?

2021 сме г-н матричар.

2021-20 ~ 2000

+- няколко годинки

колата е рег. за 1-ви път 1996

 

Цитат

Според теб не знам как е,но реално си е точно така. Газта влиза не през дюзите, а през малкото маркуче за вакуум към изпарителя.

трудна работа. при загасяне на двигателя вентилите (поне два са!) спират газта и тази която е в с-мата ако е спукана мембраната излиза през вакуумния маркуч към всмукателния колелктор и излита. при следващо палене тръбите от вентила до изпарителя са празни докато колата не превключи на газ.

но както казах няма смисъл да спорим. за целите на теста това може да се направи:

Цитат

Аз процедирам така-вечер преди да се загаси колата се спира газта от бутилката и се оставя колата да работи, докато не изпразни тръбите и не премине на бензин.После се гаси и се оставя така.Ако сутринта всичко е наред, като запалиш значи най-вероятно има спукана мембрана.Ако пак има проблем се търси другаде.

 

Редактирано от jijix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...