Jump to content

Въпроси за ел. огледала


Berkut74

Recommended Posts

Колеги,реших да си сменя лявото огледало,че беше пожълтяло и ме дразнеше,свалям моето и отзад има нещо(на снимката оградено в червено),което на това което взех(втора ръка) го няма,свалих и шофьорското и на него го няма,но то май е сменявано защото няма никакви номера или щампи по гърба.Та питането ми е каква роля играе това нещо?

И другия въпрос ми е защо сега в топлото време при контакт или работещ двигател имам "+" и "–" на подгрева (проверих го защото в първия момент си помислих че е някакъв температурен датчик включващ подгрева зимно време,но и с моето си огледало пак има маса и захранване на клемите).

Колата е 98-ми набор с малко пасажерско огледало ако има значение.Още нещо-освен клемите за нагревателя други букси няма,но това също запоено за елемента.

Някой ако знае отговорите на тези въпроси ще съм благодарен!  

PS

Проверявах с диодна контролка за напрежение,защото нямах подръка пробна лампа или мултицет ,да не би да хваща някакъв по-малък волтаж?IMG_20210530_103128.thumb.jpg.b0794f66890cf86e8b31a0e9f36f9c8c.jpg 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега разбрах защо казвате първо търсачката-сам получих доста отговори:gut:

Това било термо пластина която изключва захранването(което е постоянно след контакт)над определена температура!

Сега разбрах и защо ми е пожълтяло огледалото-явно се е прецакала въпросната джаджа,защото зимно време от лявото огледало направо се вдига пара и на пипане е направо горещо!

Въпроса сега е какво да правя с тези огледала-дясното до сега си работи нормално и без този "изключвател"(до сега не сам го пипал в топло време колко е загряло),има ли някакво реле което все пак да прекъсва захранването след определено време?Ще имам ли някакви проблеми ако остане така и работят постоянно?Предполагам оригинални огледала ще струват повече от колата😄,втора ръка може да са на същото дередже като сегашното ми,а до колкото разбирам е невъзможно да се проверят тези елементи(освен слагате във фризер и проверка на веригата) в смисъл сега в топлото не трябва да има верига при замерване на клемите,но и в студеното ако няма?!

Та ако може някакъв съвет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си прочел, това е термодатчика които включва/изключва подгрева.

ето така изглежда.

DSC01089.jpg

 

Сложи стъклото в хладилник, после го извади и остави на слънце. Можеш да го чуеш как цъка (на студено затваря веригата, при затопляне я прекъсва) 

Мойте стъкла също бяха избили кафяви петна и много ме дразнеха. Нови найстина са скъпи, и аз си намерих втора ръка в отлично състояние за 40лв двете. Има два вида стъкла тонирани в синьо и безцветни. Моите бяха сини сега са нормални. 

DSC00741.jpg

 

Както се вижда петната винаги избиват отдолу - нагоре и причината за тях е че при дъжд/автомивка в пространството между стъклото и корпуса на огледалото се задържа вода. Така че за да нямаш пак такива проблеми подсушавай точно там.

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,бихте ли ми подсказали кои модели от ВАГ групата са с "автоматично" включване на подгрева,защото по форма са еднакви,искам да си потърся в някоя морга и да знам към кои коли да се насоча.

Бях в Порше-140лв. е стъклото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Хора, кви Поршета, кви морги. От тук си взех, тонирано, подгрееваемо, работи перфектно

https://www.autopower.bg/стъкло-за-странично-огледало-van-wezel-audi-a6-sedan-4b-c5-2.4-0317837-g963c135-i11000074.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...