Jump to content

Съвет за покупка :Audi A6 allroad - C7 4G


Recommended Posts

  • Отговори 52
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ами РЕВО твърдят, че с техния чип А4-ка с този мотор е по-бърза от стокова S4 с 3.0 турбо.

Разликата в теглото на А4 и А6 е минимална....като разликата се носи повече от екстрите, отколкото от купето.

 

Винаги съм бил фен на 4 цилиндровите мотори на Ауди (просто при 6 цилиндъра има и други хубави марки)....ама 50к за 4 цилиндъра....било и на 90к км :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://m.mobile.bg/details/11619089412801200

 

Колеги,здравейте.

Този екземпляр има почти всички екстри, може да се ползва данъчен кредит, има N1, има доказуема сервизна история (а дано). Обаче тия 200 000км. малко ме спират. 

Дори и поддържана в сервиз на  Ауди. 

А и комплект гуми с джанти, което пак си е + и още други неща които са описани в обявата. 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цената след възстановяване на ДДС ще стане 40к лв. Автоматът е ЗФ, не би следвало да има проблем, моторът вече не знам как е на 200+ хиляди. Но нов внос "офертите" едва ли има по-малко от 250-300к км, така че...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен това са много пари.   https://www.mobile.bg/11624029021354947  Тази е на половината километри и една година по нова.  Да, не е Олроуд, скоростната кутия е друга и двигателя не е с две турбини но все пак 50К за 200 хил. ми се струва неприемливо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Има колега, много има. Обаче аз съм задал даден критерии на търсене. Знам какво търся и с какви екстри. 

Основното е  да Bitdi фейслифт. 

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви екстри търсиш?

И аз моята я избирах да има всичко, което искам и да е на малко км.

Намерих, но на доста по висока цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Schnura панорамен таван, 360 градуса камера, ACC, да паркира сама(след време може и жената да я кара), много ми харесват спортните седалки sline,keyless, печка... Колкото се може повече. То за тия пари малък апартамент, поне да е добре обзаведен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Всичко това го търсих и аз, без панорамния таван.

И масаж и обдухване на седалките. И Бенг и Олуфсен музика.

Направо си е като обзаведен апартамент. Почти на същата цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте 🙂
Оглеждам се за покупка на A6 Allroad C7, с битурбо дизела и съм се спрял на тази обява:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11684859742244288&slink=szeb84

Изчетох за какви проблеми да се оглеждам и, че ми трябват най-малко 5 бона, за да го стегна, но все пак ако споделите мнения за обявата, ще съм благодарен.

Редактирано от Глуон
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси с ЛЕД фарове, огромна разлика има.

Ако не е карана по LL интервала, веригите на мотора държат повече. Яко задръстват интейка със сажди и гняс, но това се чисти лесно. Дюзите трябва внимателно да се гледат, изглежда да не са много здрави като чета по чуждите групи какво е положението. Доста често демпферната шайба се отлепя и тръгва да си прави селфита по полетата с рапица. Иначе мотора е супер икономичен за това, което задвижва.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите. От екстрите не ме вълнуват толкова фаровете, а по-скоро това, че има здрав автомат, обдухване и подгрев на седалките и спускане по наклон. 
Прочетох доста и е ясно, че трябва почти сигурно да сменя веригата, което е едни 3500 лева. Дюзите също е задължително да се сменят. Въздушното окачване е ясно, че си трябва внимание и рециклиране ако е нужно.

Въпроът е какво може да излезе като сериозен ремонт, защото колкото и да се гледа една кола от специалисти и сервизи, винаги може да изникне нещо. Ясно е, че ако гръмне компа или двигателя, нещата могат да стигнат и 10 000 лева за ремонти, но какво друго би следвало да предвидя като разходи?

 

Редактирано от Глуон
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще гръмне тоя комп?.... това е някакъв нов филм

обдухване и подгрев на седалките и спускане по наклон. - тези само ти си знаеш защо са ти толкова безценни на фона на всичко останало... примерно 3500 за вериги

но какво друго би следвало да предвидя като разходи - спиране на еко шитните ако искаш да избегнеш още главоболия с тоя кюмюр...който сигурно наближава 300к км реални

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, Глуон said:

Мерси за съветите. От екстрите не ме вълнуват толкова фаровете, а по-скоро това, че има здрав автомат, обдухване и подгрев на седалките и спускане по наклон. 
Прочетох доста и е ясно, че трябва почти сигурно да сменя веригата, което е едни 3500 лева. Дюзите също е задължително да се сменят. Въздушното окачване е ясно, че си трябва внимание и рециклиране ако е нужно.

Въпроът е какво може да излезе като сериозен ремонт, защото колкото и да се гледа една кола от специалисти и сервизи, винаги може да изникне нещо. Ясно е, че ако гръмне компа или двигателя, нещата могат да стигнат и 10 000 лева за ремонти, но какво друго би следвало да предвидя като разходи?

 


Повярвай ми, ЛЕД фаровете те интересуват. Огромна разлика има в комфорта на шофьора, ако пътуваш по тъмно.

Ти тези не ги ли считаш за сериозни? Един амортисьор отзад ти е 2к, и това е цена без възглавницата. Дюзите в БГ ги продават над 1к/бройка. Веригите с труда са над 3500лв. Турбината ако тръгне е 10к нова. Много внимателно гледай, защото може да ти съдере джоба, ако се нашиеш с някой буджак.

Редактирано от ma3xa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, zhelyazA6 написа:

Как ще гръмне тоя комп?.... това е някакъв нов филм

обдухване и подгрев на седалките и спускане по наклон. - тези само ти си знаеш защо са ти толкова безценни на фона на всичко останало... примерно 3500 за вериги

но какво друго би следвало да предвидя като разходи - спиране на еко шитните ако искаш да избегнеш още главоболия с тоя кюмюр...който сигурно наближава 300к км реални

Четох мнение на един колега тук, че бил купил колата за 20 000 евро от Германия и пътувайки насам, в Сърбия му изгорял компа. 

Та екстрите всеки сам си ги определя какво му доставя удоволствие и кое му е нужно. 

Преди 4 часа, ma3xa написа:


Повярвай ми, ЛЕД фаровете те интересуват. Огромна разлика има в комфорта на шофьора, ако пътуваш по тъмно.

Ти тези не ги ли считаш за сериозни? Един амортисьор отзад ти е 2к, и това е цена без възглавницата. Дюзите в БГ ги продават над 1к/бройка. Веригите с труда са над 3500лв. Турбината ако тръгне е 10к нова. Много внимателно гледай, защото може да ти съдере джоба, ако се нашиеш с някой буджак.

Както казах, фаровете не са ми такъв приоритет, че да дам 10 бона отгоре.

Иначе ме стресира с тези цени и си направих труда да поразпитам за реалните цени. Оказаха се двойно по-евтини - дюза Bosch е около 500-600 лева. Задна възглавница е 400 лева, а амортисьора е 1000 лева. 

За турбо не знам, но 10 бона според мен е нереално скъпо. 

Да, съгласен съм, че колата трябва обстойно да се прегледа, но винаги може да излезе нещо, което не се вижда и от най-добрия майстор 

За това и гледам да не избързвам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма чак такава разлика във фаровете така че не се отказвай от дадена кола заради тях. Най-много да се набиеш няколко хилки ако се преебат. Ксеноните са достатъчно добри.

Редактирано от bob4estia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Глуон написа:

Иначе ме стресира с тези цени и си направих труда да поразпитам за реалните цени. Оказаха се двойно по-евтини - дюза Bosch е около 500-600 лева. Задна възглавница е 400 лева, а амортисьора е 1000 лева. 

За турбо не знам, но 10 бона според мен е нереално скъпо. 

 

Предполагам иде реч за ОЕМ части, алтернавни амортисьори за въздушно ... ммм добре, тествай и сподели, ама да няма после що така стана.

Цената за ОЕМ заден амортисьор (Актуален PN#4G0616031AC) е 1000 ама евро,  с каквито и остъпки да се вземе няма как стане 1000лв.

Ново ОЕМ турбо е тамън около 10 хилки

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата трябва да се обслужва само и единствено в Порше София, то определено цените могат да скочат до небесата.
Иначе не знам къде ги гледате тези цени, но ето примерна справка в един от сайтовете, в които има даже под 1000, не евро, а лева:

https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/oem/4g0616031ac?search=OEN 4G0616031AC

Та цените започват от 540 лева (предлагам за пълен боклук) и стигат 1700 лева за Билщайн.

Май ако с ОЕМ части е рисковано да се поддържа, определено не е моята кола, че да дам още 10-15 бона за поддръжка.
Благодаря за съветите 🙂

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го поддържам тоя десет годишен варел с ОЕМ части или в порше София, треВа съм много луд.... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Глуон Това са цени за оригинални (OEM части) без никакви отстъпки. Гледат се през ЕТКА примерно ;)

Специално за амортисьорите за въздушно е малко руска ролетка с алтернативните. 

Има и варианти за рециклиране, за тук има добри отзиви, личен опит нямам.

 

За повечто от останалите неща има алтернативни части които са достатъчно читави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата вървят на преорентиране към друг автомобил и най-вероятно друга марка. Последните 7 години карах един турбо Форестър и най-скъпия ми ремонт беше 1000 лева - комплект задни амортисьори с пружини Pedders. Е, не прави от 0 до 100 км/ч за 5,6 секунди, а за 6,2  и не може да се мери с лукса на Allroad. Нормално е да искам да го сменя с нещо по-висок клас, но такива цени и ремонти, могат да откажат всеки 😄

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/15/2023 at 4:56 PM, P_PETKOV said:

@Глуон Това са цени за оригинални (OEM части) без никакви отстъпки. Гледат се през ЕТКА примерно ;)

Специално за амортисьорите за въздушно е малко руска ролетка с алтернативните. 

Има и варианти за рециклиране, за тук има добри отзиви, личен опит нямам.

 

За повечто от останалите неща има алтернативни части които са достатъчно читави.


Аз му цитирах цени, които съвсем скоро съм проверявал. Нищо преувеличено няма. Амове алтернатива взех за моя - 1400лв двата. За сега няма никаква драма и разлика в пътното поведение. Да видим колко ще изкарат.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...