stefan_teko Публикувано 5 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2021 (Редактирано) Здравейте карам ауди а6 2.5 афб от 11г и със скоростите никакви ядове след смяна на гнп колата я усещам по динамична а скоростната кутия държи по високи обороти преди да превключи. Кажете за автомат на колко градуса трая е зацепена,че да върви и пали добре както топла така и студена. В момента е над средната черта по диаграмата но на колко градуса е ще ви излъжа мисля , че ми казаха че е на 4 градуса .Мерси предварително Редактирано 10 Юни 2021 от VBI Заглавие! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 6 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2021 никой ли не е правил сам центрове на автомат тук да каже кога му е най хубаво на автомата най-добре превключва в какви граници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 8 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2021 никой нищо не може да каже 😕 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2021 А какво е На 6.06.2021 г. at 17:22, stefan_teko написа: центрове на автомат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papuas Публикувано 10 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2021 За да направиш центровката ти трябва VCDS..,трябва да знаеш точно каква ти е в момента за да знаеш на къде да мърдаш помпата...,иначе в идеалния случай е 1.6 /1.8ATDC(-BTDC)..т.е.след горна мъртва точка...има доста писано по темата във форума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 12 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2021 (Редактирано) а тази центровка влияе ли на автомата след като е в границите на допустимото. В смисъл има ли някаква разлика според градусите скоростната кутия как ще превключва Редактирано 13 Юни 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papuas Публикувано 12 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2021 Има логика да има..,щом си правил помпа и се е появил проблема..,но не мога да ти кажа със сигурност щото незнам...,обаче е хубаво колата да си има точната центровка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papuas Публикувано 12 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2021 Това е центровка на помпата...,има още една ,която се прави ,тя е малко по-пипкава...,така да се каже,направи си и нея или откарай колата на някой ,който разбира да ти направи и двете...,твоята си помпа ли ремонтира или я смени с друга ? Ето и другата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2021 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 12 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2021 Преди 5 часа, papuas написа: Има логика да има..,щом си правил помпа и се е появил проблема..,но не мога да ти кажа със сигурност щото незнам...,обаче е хубаво колата да си има точната центровка смених я със друга помпа моята завършваше на d а новата която взех на dx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване