bojo&viki Публикувано 8 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2021 Здравейте,колата е 1.8Т AGU 99г.От доста години я имам и вчера,във поредното задръстване,за първи път стигна 110 градуса.Веднага я изкарах от задръстването и охлади,не разбрах дали са се включили перките.Някой знае ли на какъв принцип работят двете перки на радиатора?Понеже охлади след това,би трябвало да си работят.Но от какво се получи това прегряване?Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 9 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 Получило се е от задръстването. Всяка кола с ДВГ, която работи продължително време на празен ход, прегрява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovchо Публикувано 9 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 Поредната ти глупост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 9 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 Ако си сигурен в горния тъпизъм, би ли си оставил колата да работи на празен ход 20 минути? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 9 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 Моята също е 1.8т. Ще ти направя видео клип как работи на празен ход 40 мин, ако ми върнеш клипче как късаш всякакъв вид технически дипломи и напуснеш отново форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 9 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 За онова след "ako" не мога да се ориентирам, но затова преди него мога да напиша следното. Аз пък мога да ти дам клип, при който моята кола работи не 40, а 140 минути на празен ход, без охладителната течност да заври. Само че още след петата-шестата минута температурата й ще бъде 95-96 градуса, т.е. колата ще е прегряла. И едно скромно наблюдение - забелязвам, че доста комплексари има в този форум, живи и здрави да сте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 9 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 Възможно е да има отлагания по радиатора. Разликата при входа и изхода трябва да е 10 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 9 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 Към автора - твоят мотор не беше ли с някакъв основен ремонт? Други проблеми имал ли си? Имам познат, който заради некадърно направена глава, прегря мотора след около 8-10к км пробег. До тогава бяха наред нещата. Перките се пускат (по спомен) на около 96-97С, като втората степен се задейства няколко градуса по-късно. Ако си с пуснат климатик, работят постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo&viki Публикувано 9 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 Преди 14 часа, nikrga написа: Получило се е от задръстването. Всяка кола с ДВГ, която работи продължително време на празен ход, прегрява. Не бих казал.Бил съм и във по големи задръствания и по високи температури.Някъде другаде е проблема Преди 6 часа, audi+ написа: Възможно е да има отлагания по радиатора. Разликата при входа и изхода трябва да е 10 градуса. Мина ми през акъла,въпреки,че преди две години промивахме системата. Преди 2 часа, s7r3l0k написа: Към автора - твоят мотор не беше ли с някакъв основен ремонт? Други проблеми имал ли си? Имам познат, който заради некадърно направена глава, прегря мотора след около 8-10к км пробег. До тогава бяха наред нещата. Перките се пускат (по спомен) на около 96-97С, като втората степен се задейства няколко градуса по-късно. Ако си с пуснат климатик, работят постоянно. Да,след основен ремонт е.Но беше правен преди 5г.Не се сещам да е правила проблеми..Грешка,че не спрях на пътя да отворя капака да видя дали се включват перките.Но,би трябвало да работят,понеже засега няма проблеми. Преди 8 часа, Дидо Йорданов написа: Моята също е 1.8т. Ще ти направя видео клип как работи на празен ход 40 мин, ако ми върнеш клипче как късаш всякакъв вид технически дипломи и напуснеш отново форума. цял час е работила,без забележки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 10 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2021 (Редактирано) On 6/9/2021 at 9:55 AM, nikrga said: Ако си сигурен в горния тъпизъм, би ли си оставил колата да работи на празен ход 20 минути? А охладителната система за какво е? Промивах я събота и неделя, и девет пъти точих охл.течност, като преди това загрявах и работеше на място по 25-30мин., и то със затиснат педал на газта на 2500rpm Перките се включват на 96 градуса,но те май взимат данни от охл.течност в радиатора.Т.е,ако термостата е прецакан на постоянно затворен, не знам дали ще се включат изобщо Редактирано 10 Юни 2021 от dafil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 10 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2021 Преди 4 часа, dafil написа: А охладителната система за какво е? Охладителната система, най-общо казано, служи за охлаждане на двигателя, и то така, че при нормално шофиране температурата на охлаждащата течност да бъде около 90 градуса след достигането им. Продължителната работа на двигателя на празен ход обаче го натоварва прекалено много и той прегрява. Както написах по-горе, след 5-6 минути работа на празен ход температурата й е вече 95-96 градуса. Да, наистина вентилатора след това охлажда двигателя, но това не означава, че той работи в оптималния си температурен режим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 10 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2021 Продължителната работа на празен ход не натоварва двигателя какво остава за изкачване по наклон с пълен товар? Просто влошава обдухването на радиатора и за това се включва принудително охлаждане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2021 On 6/8/2021 at 11:42 PM, bojo&viki said: Понеже охлади след това,би трябвало да си работят.Но от какво се получи това прегряване? Неработещи степени ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 10 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2021 7 hours ago, nikrga said: Охладителната система, най-общо казано, служи за охлаждане на двигателя, и то така, че при нормално шофиране температурата на охлаждащата течност да бъде около 90 градуса след достигането им. Продължителната работа на двигателя на празен ход обаче го натоварва прекалено много и той прегрява. Както написах по-горе, след 5-6 минути работа на празен ход температурата й е вече 95-96 градуса. Да, наистина вентилатора след това охлажда двигателя, но това не означава, че той работи в оптималния си температурен режим. пУсни един мейл до Инголщат с тези си размисли-може и паметник да ти вдигнат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 10 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2021 Разполагаш ли с VCDS? С него можеш да тестваш двете степени на перките. Така ще разбереш има ли проблем в управляващият ги модул или в тях самите. Модула е поместен на изключително тъпо място и лесно може да се повреди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 11 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2021 Преди 15 часа, audi+ написа: Продължителната работа на празен ход не натоварва двигателя Това просто не е вярно, разбира се. Истината е, че продължителната работа на празен ход натоварва много двигателя, което неизбежно води до неговото прегряване. Основната причина за това е недостатъчното му смазване, а на второ място - недоброто изгаряне на гориво-въздушната смес. Хайде и аз като Бушончо - ЦЪК: https://automedia.investor.bg/a/2-novini/45569-dalgata-rabota-na-prazen-hod-ubiva-dvigatelya. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 11 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2021 На 9.06.2021 г. at 9:55, nikrga написа: Ако си сигурен в горния тъпизъм, би ли си оставил колата да работи на празен ход 20 минути? Не трябва да прегрява. Оня ден съм седял на празен ход 3 часа на 33 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovchо Публикувано 24 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2021 Ганьо си мисли че като неговия кошер прегрява като спре за малко и с другите коли е същото. 🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 24 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2021 На скоро срещнах подобен проблем . Oказа се термошалтер на вентилатор включващ с 5 градуса по висока температура , освен това около водната помпа се бяха събрали доста отлагания ,които пречат на нормалната циркулация , предполагам от добавки против теч в охладителната система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo&viki Публикувано 4 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2021 @robobug На 10.06.2021 г. at 22:05, robobug написа: Неработещи степени ? Това ми мина през акъла,поне втората.Затова попитах как работят. @s7r3l0k На 11.06.2021 г. at 2:38, s7r3l0k написа: Разполагаш ли с VCDS? С него можеш да тестваш двете степени на перките. Така ще разбереш има ли проблем в управляващият ги модул или в тях самите. Модула е поместен на изключително тъпо място и лесно може да се повреди. Не.На голфа му окъсявах клемите за да проверя,ама тук не смея @audi+ На 24.09.2021 г. at 20:10, audi+ написа: На скоро срещнах подобен проблем . Oказа се термошалтер на вентилатор включващ с 5 градуса по висока температура , освен това около водната помпа се бяха събрали доста отлагания ,които пречат на нормалната циркулация , предполагам от добавки против теч в охладителната система. Никакви добавки не съм слагал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване