Banevskiq Публикувано 10 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2021 Здравейте колеги, проблема е следния: Както карах колата и светна EPS и тракшън и загуби мощност, оборотите почнаха на място да "играят".. Имам "любителска" VAG Com и я за качих 005465 - Throttle Body (J338): Fault in Basic Settings 000545 Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal 005476 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting 000289 Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal 004506 - Fuel Pressure Sensor (G247) : Malfunction - сензора е сменен с чисто нов ОЕ преди 5дена До колкото разбрах аз има проблем свързан с дросел клапата, изчиствам грешките временно се оправя и пак ги набива, съвети решения, благодаря!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 10 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2021 Като за начало пусни адаптация на дроселовата клапа и ако имаш късмет, може и само с това да се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 10 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2021 @Banevskiq Как ти е акумулатора ? "Under-Voltage during Basic Setting" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Banevskiq Публикувано 10 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2021 Пробвах с адаптация изчезват грешките, но след малко каране пак излизат Колкото до акумулатора не съм го замервал, от ММИ менюто гледах но дава 100% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 11 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2021 То там като позареди винаги показва 100%. Мерни го с товарна вилка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 13 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2021 Ако сензора наистина е сменян, то колектора е ваден. Кабелите на дросела и датчика вървят заедно под дросела. Няма букса с която може да са объркали, така че остава или са забравили да включат кабелите на дросела или проблем с кабелите. Може да има проблем с изгоряла инсталация и като са вадили колектора да са до изтъргали още карантии. Не виждам причина двата тпс да се прецакат едновременно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Banevskiq Публикувано 13 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2021 Вчера свалих дросела, почистих го до блясък (нямаше сериозен нагар по него) напръсках буксата с контактен спрей, реших и за по сигурно да пръсна и буксата на компютъра, направих адаптация и за сега се успа работата надявам се да съм решил проблема... Ако пак се появи проблем ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване