Jump to content

Водно охлаждане на Турбо АЕБ


Ko6mara_

Recommended Posts

Здравейте колеги някой може ли да ми каже от къде мога да поръчам водния маркуч, които охлажда турбото влиза в блока точно до актуатора на турбото и в турбото май е на резба, търсих го по сайтове за авто части не излиза или ако някои колега може да каже каталожен номер нещо. Благодаря предварително.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно ще го намериш, най-лесния вариант е да махнеш самия маркуч от щуцерите, като на щуцерите със скоби да си купиш маркуч за антифриз със съответната дължина и да го смениш. Стария маркуч е кербован към щуцерите, така че с флекс с тънък диск цепиш само кербовката отгоре и я махаш и после издърпваш стария маркуч. Ето така го направих на моята А4-ка 1.8Т, но В7. Предполагам подобно ще е и при С5:

 

Стария маркуч:

 

Turbo_star_markuch.jpg.5a274f794ae45b8c364358987dbb92a4.jpg

 

И новия маркуч вече със скоби директно на щуцерите от колата:

 

Turbo_nov_markuch.thumb.jpg.06f5c429b8ebc24e2c44d53e1574ce62.jpg

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Същия е той долу от към мотора е със скоба в турбото е по същия начин от снимката , и се чудя как да го сваля от към турбото.

IMG_20210526_200649.jpg

Редактирано от Ko6mara_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го сваляй от страна на турбото, просто срежи кербовката, която е над маркуча и го смени. За целта ти трябва канал или подемник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Трябва ли да се отмести, компресора на климатика? Понеже в момента няма как да изкарам колата от двора 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, нищо не се налага да се маха, но се работи отдолу на колата - отгоре няма как да се смени, според мен. При всички положения ще ти трябва поне канал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах го от долу не се вижда нищо, от долу е компресора на климатика, при ц5 с 300 зора открих че е този маркуч. Даже от страната на мотора е със скоба за водно съединение. Мисля че от горе ще е по лесно ще пробам да го издърпам от турбото, че не виждам как ще влезе ъглошлайф....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може при теб да е на скоби от двете страни въпросния маркуч, огледай добре да видиш как е хванат от страна на турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI там е кербован, обаче тоя маркуч е с завой обикновен ли си сложи ти че да няма проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ko6mara_  Да обикновен (за антифриз естествено, взимаш от някой газаджия), просто съобразяваш дължината му да е такава, че да не се прегъва - на  снимките се вижда, че съм сложил малко по-дълъг по тази причина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI @VBI @VBI @VBI Абсолютно ще взема по дълъг даже се чудя дали да не го облека в някаква термо изолация да не замине бързо от температурата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ko6mara_  Нищо му няма от температурата - моя съм го сменил преди почти 8 години и е наред.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI @VBI @VBI @VBI освен с ъглошлайф, как по друг начин може да се махне кербовката, няма как да влезе ъглошлайфа и с лист ножовка не става с клещи пробвах пак не става иначе взех маркуч и скоби от към мотора си е било на скоба извадих го но на щуцера на турбото остана кербовката 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ko6mara_  Най-лесно е с малко флексче с тънък диск - поне аз така го правих, но отдолу на колата. Трябва да намериш начин да срежеш кербовката за да се извади стария маркуч. Другия вариант е да отвиеш щуцера от турбото, но има риск при тези температури да е клеясало и да не може да се отвие.

 

Пробвай с малък винтоверт с дискче за рязане или нещо подобно.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI Ще пробам при мен от долу не може да се бръкне компресора на климатика пречи....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...