Ko6mara_ Публикувано 10 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2021 Здравейте колеги някой може ли да ми каже от къде мога да поръчам водния маркуч, които охлажда турбото влиза в блока точно до актуатора на турбото и в турбото май е на резба, търсих го по сайтове за авто части не излиза или ако някои колега може да каже каталожен номер нещо. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2021 (Редактирано) Трудно ще го намериш, най-лесния вариант е да махнеш самия маркуч от щуцерите, като на щуцерите със скоби да си купиш маркуч за антифриз със съответната дължина и да го смениш. Стария маркуч е кербован към щуцерите, така че с флекс с тънък диск цепиш само кербовката отгоре и я махаш и после издърпваш стария маркуч. Ето така го направих на моята А4-ка 1.8Т, но В7. Предполагам подобно ще е и при С5: Стария маркуч: И новия маркуч вече със скоби директно на щуцерите от колата: Редактирано 11 Юни 2021 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ko6mara_ Публикувано 12 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2021 (Редактирано) Същия е той долу от към мотора е със скоба в турбото е по същия начин от снимката , и се чудя как да го сваля от към турбото. Редактирано 12 Юни 2021 от Ko6mara_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2021 Не го сваляй от страна на турбото, просто срежи кербовката, която е над маркуча и го смени. За целта ти трябва канал или подемник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ko6mara_ Публикувано 15 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2021 (Редактирано) Трябва ли да се отмести, компресора на климатика? Понеже в момента няма как да изкарам колата от двора Редактирано 16 Юни 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2021 Не, нищо не се налага да се маха, но се работи отдолу на колата - отгоре няма как да се смени, според мен. При всички положения ще ти трябва поне канал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ko6mara_ Публикувано 16 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2021 Гледах го от долу не се вижда нищо, от долу е компресора на климатика, при ц5 с 300 зора открих че е този маркуч. Даже от страната на мотора е със скоба за водно съединение. Мисля че от горе ще е по лесно ще пробам да го издърпам от турбото, че не виждам как ще влезе ъглошлайф.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2021 Може при теб да е на скоби от двете страни въпросния маркуч, огледай добре да видиш как е хванат от страна на турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ko6mara_ Публикувано 16 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2021 @VBI там е кербован, обаче тоя маркуч е с завой обикновен ли си сложи ти че да няма проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2021 @Ko6mara_ Да обикновен (за антифриз естествено, взимаш от някой газаджия), просто съобразяваш дължината му да е такава, че да не се прегъва - на снимките се вижда, че съм сложил малко по-дълъг по тази причина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ko6mara_ Публикувано 17 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2021 @VBI @VBI @VBI @VBI Абсолютно ще взема по дълъг даже се чудя дали да не го облека в някаква термо изолация да не замине бързо от температурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2021 (Редактирано) @Ko6mara_ Нищо му няма от температурата - моя съм го сменил преди почти 8 години и е наред. Редактирано 17 Юни 2021 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ko6mara_ Публикувано 17 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2021 @VBI @VBI @VBI @VBI освен с ъглошлайф, как по друг начин може да се махне кербовката, няма как да влезе ъглошлайфа и с лист ножовка не става с клещи пробвах пак не става иначе взех маркуч и скоби от към мотора си е било на скоба извадих го но на щуцера на турбото остана кербовката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2021 (Редактирано) @Ko6mara_ Най-лесно е с малко флексче с тънък диск - поне аз така го правих, но отдолу на колата. Трябва да намериш начин да срежеш кербовката за да се извади стария маркуч. Другия вариант е да отвиеш щуцера от турбото, но има риск при тези температури да е клеясало и да не може да се отвие. Пробвай с малък винтоверт с дискче за рязане или нещо подобно. Редактирано 17 Юни 2021 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ko6mara_ Публикувано 17 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2021 @VBI Ще пробам при мен от долу не може да се бръкне компресора на климатика пречи.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване