Inkozi Публикувано 27 Март 2007 Доклад Share Публикувано 27 Март 2007 (Редактирано) Темата се посвещава на всички, които разбират, за да разбират повече. Графиките са взети от сайта www.fourtitude.com------ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Редактирано 27 Март 2007 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 27 Март 2007 Доклад Share Публикувано 27 Март 2007 Не е честно. Тука само за некакви FSI, TDI и други модерни кошници ги има диаграмите.А за моя и твоя мототор ги нямаааааааааааа. Търсил съм ама ги нямаааа. И едно време руснаците даваха и крива на КПД и специфичен разход в зависимост от оборотите. Ама тия не даваааат. Скръндзи!Ще плачаааа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 27 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2007 И аз, но поне взимам каквото дават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 27 Март 2007 Доклад Share Публикувано 27 Март 2007 Уважавам Явор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 27 Март 2007 Доклад Share Публикувано 27 Март 2007 Хареса ми на RS4 как паркира накъде с почти 300 Нютона на 1000 оборота ... а да не коментираме, че V12 TDI работи така като го гледам къде 600-650 оборота на нулева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 27 Март 2007 Доклад Share Публикувано 27 Март 2007 Мен пък ми хареса 4.2 BiTurbo-то как прави равни 560Nm между 2000 и 5500rpm. После ми говорете за хатмосферни RSки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 8 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 8 Април 2007 Доклад Share Публикувано 8 Април 2007 Може ли за 2.5 тди 155 коне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 9 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2007 Мии ... Търсете. Аз за това я повдигнах за да се допълва с каквото липсва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petertyp44 Публикувано 9 Април 2007 Доклад Share Публикувано 9 Април 2007 Никъде не видех 5 цилиндъра 20 клапана с и без турбо Ето графиката на 5 цилиндъра, 20V с турбо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 9 Април 2007 Доклад Share Публикувано 9 Април 2007 А ей го как изглежда "насипно". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 9 Април 2007 Доклад Share Публикувано 9 Април 2007 Аз рагледах пазара И си избрах те тия две бангии: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gkirilov Публикувано 11 Април 2007 Доклад Share Публикувано 11 Април 2007 (Редактирано) Какъв е тоя 1,9 дизел с 310 Нм бре?И в кой диапазон на графиката е най-икономично да се кара и в кой диапазон трябва да се държи двигателя на писта (примерно)? Там където се пресичат двете графики или където в.момент е максимален. Редактирано 11 Април 2007 от gkirilov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 11 Април 2007 Доклад Share Публикувано 11 Април 2007 1.9 с 310 нютона се слага на А4 Б6 с 6 скорости или с мултитроник. Най-икономичните обороти според учебниците са тези малко над оборотите на макс въртящ момент - тоест той е на 1900 - 2200-2500 би трябвало да дават най-нисък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 15 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 Издирвам подобна графика за 2.6 V6 ABC ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 Само да се сетя къде я гледах- имаше и за 'таткото'- 2.8 и за АВС- то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 (Редактирано) Ето за 2.6 и 2.8 12v2.6L / 158in3 / 2598cm3 displacement Maximum output: 150bhp DIN (110kW) @ 5750rpm Maximum torque: 225Nm (166ft. lbs.) @ 3500rpm Maximum engine speed: 6500rpm Bore: 3.25in / 82.5mm Stroke: 3.19in / 81.0mm Compression ratio: 10.0:1 Engine code: ABC or ACZ Weight: ???lbs / ???kg Length: 17in / 432mm 2.8L / 169in3 / 2771cm3 displacement Maximum output: 174bhp DIN (128kW) @ 5500rpm Maximum torque: 250Nm (184ft. lbs.) @ 3000rpm Maximum engine speed: 6700rpm Bore: 3.25in / 82.5mm Stroke: 3.40in / 86.4mm Compression ratio: 10.3:1 Accurate fuel metering by means of a heated-wire air mass sensor Dual stage multi-path intake manifold Short intake path: 380mm Long intake path: 780mm Engine code: AAH, AFC, or ACK Weight: 355lbs / 161kg Length: 17in / 432mm Редактирано 15 Януари 2010 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 16 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2010 (Редактирано) Какъв е тоя 1,9 дизел с 310 Нм бре?И в кой диапазон на графиката е най-икономично да се кара и в кой диапазон трябва да се държи двигателя на писта (примерно)? Там където се пресичат двете графики или където в.момент е максимален.Най-икономично е да се кара по инерция . По-принцип двигателя дърпа най-рязко там където е пика на кривата на въртящия момент и за двигателя е най-добре да не се пада под този пик , който особено за дизелите е адкси рязък (стръмна крива) . Най-мощен е двигателя където се кръстосват кривите на тягата и мощността . Самата мощност , като конски сили е производна на вътящия момент и оборотите ...Информацията тук е безценна - по нея може да разбереш , как да си караш колата оптимално , но има едно объркване - за едни и същи двигатели , кривите са коренно различни - ЗАЩО ?2.4 V6 - диаграмата е произведени на изкуството (има още една , но тя е фалшива-няма бензин със такъв остър връх на въртящия момент) .Бях търсил преди време такива диаграми , но от дино тестове - демек мощността на колелата , не на вала . За моя двигател е горе-долу така , но като цяло при абсолютни всички модели , мощността и тягата на колелата са с около 10-20% назад Хареса ми на RS4 как паркира накъде с почти 300 Нютона на 1000 оборота ... а да не коментираме, че V12 TDI работи така като го гледам къде 600-650 оборота на нулева. Да и мен ме радва тази грозна диаграма на свинския дизел , ама "нула" за този смрад са около 300 нм Мен пък ми хареса 4.2 BiTurbo-то как прави равни 560Nm между 2000 и 5500rpm. После ми говорете за хатмосферни RSки. Мен пък ми хареса 5.2 FSI V10 как прави 450 НМ при 7000 оборота Редактирано 16 Януари 2010 от acho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIRUSS Публикувано 16 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2010 (Редактирано) Една и от мен за част от възможностите на 20V TURBO/5 Редактирано 16 Януари 2010 от VIRUSS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mumak Публикувано 16 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2010 (Редактирано) А малко илюстрации? V12TDI 6.0 V10FSI 5.2 V6 TFSI 3.0 Редактирано 16 Януари 2010 от mumak Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 23 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2010 2.7 Biturbo : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mumak Публикувано 15 Май 2010 Доклад Share Публикувано 15 Май 2010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 15 Май 2010 Доклад Share Публикувано 15 Май 2010 Изрично моля БЕЗ излишни коментари по темата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mumak Публикувано 15 Май 2010 Доклад Share Публикувано 15 Май 2010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mumak Публикувано 15 Май 2010 Доклад Share Публикувано 15 Май 2010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване