nikolaicm Публикувано 16 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2021 Здравейте, след направен ремонт на главите на а6с5 авант, датчика за външна температура показва нереални градуси.Моля, ако някой е имал подобен проблем и го е решил да пише или ако някой знае как да се оправи също.Другият ми въпрос е : електрическата перка за охлаждане се включва веднага след стартирането на двигателя ,дали това е след като датчика дава грешна температура?Това се случва рядко, но все пак! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
петър жеков Публикувано 17 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2021 перката се включва само ако темп на антифриза се повиши / сигнал от реле температурно на двигателя/, по вероятно в електрониката е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolaicm Публикувано 17 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2021 (Редактирано) Благодаря,разбрах.А може ли това реле за температура да е виновно?Ако при загасяне на двигателя контактите му остават включени и след запалването да се включва перката.Ако може да ми кажете къде се намира това реле за да го проверя! Благодаря предварително! Редактирано 17 Юни 2021 от nikolaicm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 17 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2021 On 6/16/2021 at 10:31 PM, nikolaicm said: ...нереални градуси Възможно ли е да е сменено да показва във Фаренхайт, а не по Целзий? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolaicm Публикувано 17 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2021 (Редактирано) Самият датчик няма как да е сменен,но това за показанията от целзий във фаренхайт е напълно възможно.Ако действително показанията са във фаренхайт,дали от някъде могат да се сменят тези показания? Редактирано 17 Юни 2021 от nikolaicm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolaicm Публикувано 18 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2021 Колеги, стигнах до следното заключение. Най вероятно майстора при сглабянето е разменил някой кабел(букса) и затова да се получава тази аномалия.Ако някой знае нещо по въпроса,ще помоля да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 18 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2021 Преди 6 часа, nikolaicm написа: Ако действително показанията са във фаренхайт,дали от някъде могат да се сменят тези показания? От управлението на климатроника. Комбинацията за обръщане на единиците целзии/фаренхайт е бутона за циркулацията в купето + temp + Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 18 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2021 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 18 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2021 На 16.06.2021 г. at 22:31, nikolaicm написа: Другият ми въпрос е : електрическата перка за охлаждане се включва веднага след стартирането на двигателя ,дали това е след като датчика дава грешна температура? Датчика за външната температура няма бизнес с охлаждащия вентилатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolaicm Публикувано 18 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2021 Преди 3 часа, dafil написа: Много благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 18 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2021 Показанията станаха ли “нормални”? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolaicm Публикувано 18 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2021 Здравейте, показанията са си били в целзий,не се нормализираха.Явно някой кабел(букса) е разменен.Утре ще пробвам да ги обърна във фаренхайт и после пак в целзий, за да видя при смяната дали няма да се нормализира стойността.Почвам да се съмнявам в електрониката,макар преди ремонта да нямах такива проблеми.Задължително ще пиша! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolaicm Публикувано 19 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2021 Здравейте отново, обърнах градусите,но нищо не става.Явно ще ходя при майстора, за да го питам кои кабели е разкачал.Ако някой все пак се сети нещо, да пише.Ще му бъда изключително благодарен. Ако пък аз направя нещо, ще споделя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolaicm Публикувано 26 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2021 Здравейте колеги, проблемът е решен.Кабелът на датчика трябва да е захванат за едни пластмасови скоби,но при мен явно са се счупили и майстора е хванал кабела към купето със свински опашки.Съответно кабелът се влияе и от температурата на купето и от там дава грешни показания. Надявам се, че съм бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 27 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2021 (Редактирано) Супер е че си отстранил проблема, но няма как това да е била причината - самия кабел на датчика да се е влиял от температурата. Струва ми се много по-възможно просто да е имало лош контакт при буксата. Иначе кабел трябва да го нагрееш до червено за да си измени параметрите. Редактирано 27 Юни 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolaicm Публикувано 27 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2021 И аз не знам,но факт,че след като махнах опашките и го оставих висящ и започна да показва реалната температура.А може и като съм размърдал кабела ,ако е имало лоша връзка да се е оправил.Ако почне пак да дава грешни показания, значи е било лоша връзка.Като покарам известно време, ще си покаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване