Jump to content

AUDI A8 D2 Подгряване на предно стъкло


vladim

Recommended Posts

За колите които имат тази екстра малко четиво с гугъл преводач.

Информация от ELSA за фейслифт автомобили:

Функционално описание на отопляемото предно стъкло
* Управляващият блок на отопляемото предно стъкло -J505 се задейства от блока за управление и дисплей -E87 (=> Прочетете блока за измерена стойност, група на дисплея 019)
* След всеки студен старт на двигателя, ако температурата на околната среда е по-малка от + 5 ° C и режимът "Auto" е зададен на работния и дисплейния блок -E87. Температурата при -E87 трябва да бъде настроена така, че климатикът да е в режим на отопление и нито един от двата датчика за температура на отдушника (-G150, -G151) не трябва да измерва повече от + 35 ° C. Периодът на нагряване продължава до 4 минути, в зависимост от околната температура.
* Когато е избран режим "Размразяване" на -E87, ако температурата на околната среда е по-малка от + 5 ° C. Периодът на нагряване продължава между 2 и 4 минути, в зависимост от околната температура. Индикаторната лампа в бутона "Размразяване" мига, докато нагретото предно стъкло е включено. Нагрятото предно стъкло се задейства само когато двигателят работи.

Уредът за управление на нагрятото предно стъкло -J505 -B- включва отоплението на предното стъкло, ако са изпълнени следните условия.
* Устройството за работа и дисплей -E87 активира -J505.
* Напрежението на управляващия блок -J505 е по-голямо от 12.70 V.
* Управляващият блок -J505 не е прегрял.

Електрическото съпротивление на металното фолио в нагрятото предно стъкло -Z2 е приблизително. 2 ома. За да се даде възможност на отопляемото предно стъкло да постигне максимално възможната мощност на отопление от прибл. 1000 W (вата), напрежение, по-голямо от напрежението на електрическата система на автомобила. Блокът за управление на нагрятото предно стъкло -J505 преобразува напрежението на автомобила в променливо напрежение, което в зависимост от напрежението на автомобила е между 25 и 48 V.

За да предотврати претоварването на електрическата система на автомобила, -J505 регулира мощността на нагряване на нагрятото предно стъкло. При напрежение на автомобила от 12,70 V мощността на отопление е приблизително. 200 W и се регулира безстепенно до 1000 W при 13,10 V. За да се предотврати колапсът на напрежението на автомобила при включено отопление на предното стъкло, -J505 позволява определената изходна мощност да се повиши с максимум 200 W в секунда.

По време на активиране на нагрятото предно стъкло напрежението на вентилатора за чист въздух -V2 е ограничено от блока за управление и дисплей -E87 (до приблизително 4V в режим "Авто" и до около 7V в режим "Размразяване").

Деактивиране на отопляемото предно стъкло
* Ако се появи пукнатина на предното стъкло в резултат на някакво външно въздействие, например каменен чип, нагретото предно стъкло се деактивира, за да предотврати нарастването на пукнатината.
* Устройството за управление и дисплей -E87 не активира нагревателното устройство за управление на предното стъкло -J505 в режим "Econ".
* За да не се ограничава функционирането на климатика, нагревателното устройство за управление на предното стъкло -J505 трябва да бъде деактивирано, докато не бъде заменено повредено отопляемо предно стъкло -Z2. За целта изключете конектора -A- от контролния блок -B-.

attachment.php?attachmentid=14307&stc=1&
Прикачени миниатюри
Щракнете върху изображението за по-голяма версия Име: деактивиране на нагрятия windscreen.png Преглеждания: 252 Размер: 24,9 KB ID: 14307  
Модула за подгряване се намира в багажника над акумулатора.  В повечето случаи се поврежда но без проблем се ремонтира.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...