Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, (бъдещи) колеги. Ориентирал съм се към покупка на Ауди А6 ц6 3.2 (по възможност с газ). Доста неща прочетох за поддръжката и вървежа на въпросния модел. Заделил съм 10000лв за покупката и имам няколко следни въпроса. Достатъчно ли са средствата с които разполагам за този модел и възможно ли е да се купи нещо читаво за тия пари.

Благодаря предварително лек и успешен ден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, 

 

моторът към който си се ориентирал е с директно впръскване (FSI) и не е особено подходящ за газ.

На А6 C6, ако искаш газ, трябва да е 2.4i или 4.2i.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, прочетох за това ,но четох и че има газови уредби като марките Aga Tech,Romano, Gas Italy които ставали за монтиране на съответния модел автомобил. Пак казвам само съм чел ,виждам и че по обявите има 3.2 с газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно сте прави, но гледам из форуми и постове и така нататък и не виждам някой да се е оплакал от 3.2 на газ. Не споря ,защото не познавам лично хора с този модел+газ. Нека някой който е с тая модификация да изкаже експертно мнение. По въпроса с 2.4 и 4.2. 2.4 ми се вижда твърде малък двигател за кола с такива размери и тегло, а 4.2 сякаш е малко в повече от това което търся. Доста по висок данък а и като цена почти няма под 12000лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен 2.4 и 4.2 има и 3.0, който става идеално на газ, кода на мотора му е BBJ - моя е такъв и е на газ вече над 130 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на A6 4F се монтира 3.0i - моята кола е с такъв и кода на мотора е BBJ. На А6 С5 с двигател 3.0i кода на мотора е ASN.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, обмислях и варианта с 3.0 TDI, но първо не съм фен на дизела и второ шофьорлъка ми е 5км градско и 5км извънградско. Според мен TDI-то няма да е много икономично. Друго което знам като цяло за дизела е ,че трябва да се настъпва газчицата за да няма проблеми а аз не съм от тия спортните шофьори. За това предпочитам бензин/газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя тея обяви от няколко месеца,ако някой може да изрази мнение.


https://www.cars.bg/offer/609ef445ccc7033477429bc2


https://www.cars.bg/offer/6032568b3885f30cb75a7d92

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди и ги виж. По снимки и описание - изглеждат ок.

Имай едно на ум, че щом няколко месеца не са продадени - може да има нещо скрито.

Покарай някое 3.2FSI, после отиди покарай някое 2.4i. Провери им реалния разход, сравни го с разликата във динамиката и си прецени кое те устройва повече за твоите нужди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, VBI said:

И на A6 4F се монтира 3.0i - моята кола е с такъв и кода на мотора е BBJ. На А6 С5 с двигател 3.0i кода на мотора е ASN.

По-лесно щече да удари 6-ца от тотото, слага се мотора първите месеци. За какво му е толкова стар мотор в 4ф-ка? 3.2 си е идеален мото, слага се газ от години. Ако му се дават пари за по-качествена уредба и Ланди ренцо предлагат. По-малко марковите са под 2000 лева.

1 hour ago, hla_has said:

Държиш да е бензин/газ, така ли? За тея пари, че и за по-малко, може да имаш късмет с някое запазено 3.0 TDI.

Баси глупостите, как ще намери запазено дизелче на 15 години? Рвставратор ли ще го кара.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, MachineSpirit написа:

Баси глупостите, как ще намери запазено дизелче на 15 години? Рвставратор ли ще го кара.?

Ами те каквито са 15 годишните дизели, такива са и бензините. На вторичния пазар винаги има риск.

Аз съм намирал запазени, даже над 15 годишни и след време съм ги продавал в още по-добро състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно газовото, предвидил съм около 2500-3000лв. Конкретно ме интересуваше дали мога да си намеря читав екземпляр за парите с които разполагам, защото с газов инжекцион средно вървят около 9000-10000лв а само бензин има и по 7к. Въпроса ми беше дали въобще да се втурвам в тея, които са под 8500 без газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този двигател са най-неликвидни на пазара. Всеки гледа да се отърве от тях. Така че им  предлагай смело ниска цена. 

Много я повтаряш тази газ и целиш някаква икономия. Но не си уцелил модела и двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
8 minutes ago, МММ1 said:

С този двигател са най-неликвидни на пазара. Всеки гледа да се отърве от тях. Така че им  предлагай смело ниска цена. 

Много я повтаряш тази газ и целиш някаква икономия. Но не си уцелил модела и двигателя.

Не мога да кажа ,че целя кой знае каква икономия защото мисля че 3.2 средно градско гори 15-16 поне по моите наблюдения. Но едно е да гори 15 по 1 левче друго е по 2 левчета. А има ли причина всеки да иска да се отърве от тях? Да добавя и това ,че в момента колата ми гори 11 бензин на нормално каране. Не търся 2 тона кола която да гори по малко и тва което предлага този модел ми допада,но работата е там че не харесвам дизеловите двигатели. Може и да са здрави и надеждни ,но твърде много хора около мен карат дизели (не само Ауди) и доста често имат някакви болежки от сорта на турбо, дпф и така нататък и може би и това ми влияе допълнително да си остана на бензин.

Редактирано от Ivaylo97
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, Ivaylo97 написа:

А има ли причина всеки да иска да се отърве от тях?

Задиране на цилиндров блок, предстояща смяна на вериги, дефазатори, бензинови дюзи и т.н. Едва ли има смисъл да се наливат много пари в толкова стар автомобил с 6цил. атмосферен двигател.  Парите от "икономията" на газ едва ли ще стигнат за това инженерно постижение  https://www.drive2.ru/b/565220171128505530/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа 3.2FSI може да те вкара в чуден филм ... но ако си рисков играч скачай.

Отделно газовата пуска и бензин колко точно в % бали го ама не очаквай да е по-малко от 20%

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Значи да разбирам ,че вариантите ми за бензинов мотор са 2.4 и 4.2 и в краен случей 3.0 дизел. Тъй като 3.2фси не го харесвате.

Редактирано от Ivaylo97
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...