Jump to content

Помощ!! Скъсани свещи 😟😩


a4 1.8 turbo

Recommended Posts

Здравейте ,

колеги имам нужда от помощ 😭 майстора скъса няколко свещи в цилиндрите остана електода вътре при висчките който се скъсаха металното тяло излезе явно имат доста нагар по електодите ,колата е а6 4ф 3.0 тди 2005(бмк кода на мотора) 

Търся вариянт който да избегнем отваряне на главата.. защото колата няма никакви други проблеми.И не искам да се отваря...

Дайте ми съвети или специялисти който могат да извадят пърчетата 🥵😥

За град София става въпрос, колата не е палена след скъсването и е паметник 😰

Благодаря ви 🙏🙏🙏

04D8939C-2D60-4E58-8FA5-F2A72787749D.jpeg

Редактирано от a4 1.8 turbo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това пърче се вади лесно но трябв да свалиш главата. Свалиш ли я пръскаш яко някакъв спрей и от двете страни и тя свеща се подава леко леко и се маха. Проблема става когато остане от резба в твоя случай не се махат сложно стига да свалиш главата.

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалиш ли главите лесно ще се избит. Като цяло и главата не се сваля трудно зацепването после е лесно но всичко зависи от майстора който ше го прави.

Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората са изобретили така наречените свредло и екстрактор, които в комбинация помежду си и манипулирани от правилните рАце, правят чОдеса.

Намери си сервиз, в който си знаят и владеят Занаята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че има колега тези хора търся , за момента откирхме 1 който каза след 10  юли ще работи. Нямало други в София който занимават, за това пускам тема ако някой е минавал през това да сподели опит.

Изчетох всички теми в нета някой казват да св слага коресалин и да се пали, други си карат така с шанс пърчето да падне и да стане мазало...

Някой отварят главата майстора не иска да отваря било скъпо трудоемко и т.н ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главният проблем е в това, че отчупената част от електрода не е метална и съответно не може да бъде издърпана с магнит. В този случай бих опитал следното - демонтаж на дюзата и през резбовия й отвор с фенерче бих проверил къде точно върху главата на буталото е отчупеното парче, а след това с някакво приспособление бих се опитал да го издърпам през същия отвор. Aко имам късмет буталото да е спряло близо до ГМТ, това не би следвало да е особено трудно.

А за демонтаж на останалата част от скъсаната подгревна свещ, както правилно отбеляза чичо NIKO, има специални комплекти ( към изброените от него свредло и екстрактор бих добавил и метчика), с които ваденето е елементарно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със свредлото, при дебелина на електрода около 4мм ми се струва почти невъзможно.Иначе и да караш така, шанса да влезе вътре е почти нищожен.Голямото наляне е навън...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да запекла е със сигурност аз бях когато майстора отвиваше свещите не е имало зверски напъни отвиваха се нормално просто се чуваше хруптене от късането на електрода, при 3 от свщите.. цялата манипулация започнахме заради грешка изгоряла свещ оказа се че две не работят свещите изглеждат доста стари тези който излязоха видимо електрода е доста изтънял. Хубаво е да отбележа че колата беше с 2 вида свещи .. 4 бош и 2 нгк всичките бяха слагани по различно време според мен и затова има проблеми..  3 от свещите който се счупиха бяха бошш..

Редактирано от a4 1.8 turbo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, NIKO написа:

 

@venko74,  всичко е възможно, дори и 4 мм. счупена свещ се разпробива и вади, рутинна и елементарна процедура, всичко опира до оборудване и умения.

Проблемът е, че този електрод е вътре кух и има навита жичка.Честно казано не виждам как ще стане на практика, без да се разпадне вътре в цилиндъра.Ако самата свещ е скъсана ми е ясно, че се вадят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чичо NIКО, ако беше метална, би било съвсем лесно, защото с магнит щеше да се изтегли през резбовия отвор на дюзата. Но не е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе какви глупости пишете, това което е останало вътре е на въглен и е запекло яко. Разпробиване, магнити и други такива похвати няма да стане. Колега намери си майстор да ти свали главите-чиста работа.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих си сложил новите свещи в колата и си карам, докато парчетата не излезат сами.Веднага се разбира, и после на пътя навиваш новата свещ.Не виждам логика да влезе в мотора, при това голямо налягане навън.Имам случай с БМВ, което вървя така 2 месеца и в един момент си излезе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, mili 75 написа:

това което е останало вътре е на въглен и е запекло яко

Би ли обяснил как нещо си, само защото се е скъсало и паднало върху главата на буталото, ще стане на въглен, че и ще запече яко? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, nikrga написа:

Чичо NIКО, ако беше метална, би било съвсем лесно, защото с магнит щеше да се изтегли през резбовия отвор на дюзата. Но не е.

Пак да попитам, от какъв матрял са останалите вътре парчета?

преди 15 минути, a4 1.8 turbo написа:

Да не е метална пробвахме с една от здравите свещи магнита не я лови

МЕТАЛНА е веееее, баси чудото......., само дето е от....... нерЪждавейкааа......

гингиФ, оривай се.:steinigung:

преди 25 минути, venko74 написа:

Проблемът е, че този електрод е вътре кух и има навита жичка.

и точно в това му е най-голямото предимство, има си едно "туулче", нещо кат` тирбушонче, вадиш тия нагревателчета и оттам вече е лесно, това е една куха, тънкостенна тръбичка, лесно се фиксира отвътре с подходящият екстрактор и се издърпва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чичо NIКО, току-що пробвах с магнит да вдигна няколко неръждаеми болтове. За твоя изненада - успях! 

преди 10 минути, venko74 написа:

Нищо не пада вътре, а си остава запекло в отвора.Иначе не би се скъсало...

В резбовия отвор остава и се запича резбовата част от подгревната свещ, а отчупената част от електрода, за която иде реч, е паднала върху главата на буталото. Тя просто няма къде другаде да падне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, nikrga написа:

 отчупената част от електрода, за която иде реч, е паднала върху главата на буталото. Тя просто няма къде другаде да падне.

Никой не казва, че е падало нищо.Ако не е запекло парчето, би си излезнало заедно със свеща.Не знам за теорията каква е, но на практика съм виждал няколко пъти с очите си как електрода запича вътре и колата си работи без да губи компресия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, venko74 написа:

Никой не казва, че е падало нищо

Напротив, виж снимките в първия пост на колегата, пуснал темата.

На тях ясно се вижда, че електрода е отчупен, а отчупеното парче, извинявам се за повторението,  няма къде другаде да се намира освен на главата на буталото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@venko74, няма смисъл да му опонираш на това нещо, спорът с  празното пространство е изначално предопределен.

Проблемът в случаят е, че трябва да се пипа мнооооого внимателно, за да не паднат в камерата парчетата, а това се случва и на най-добрите за съжаление..., е,  тогава вече падат глави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...