i_p_i Публикувано 27 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2021 Здравейте, От две-три години имам следния проблем с климатика на B6 -ца: При продължително движение /повече от час/ с над 120 км/ч, климатикът отказва и от вентилацията си духа топъл въздух. При понижение на скоростта под 90 км/ч климатикът се задайства и започва да духа студено. Това е съпроводено с рязко увеличава на шума от вентилаторите, което може да се обясни с увеличаването на плътността на въздуха с поножението на температурата му, но странноното е, че става изключително рязко. При увеличение на скоростта след минута-две, проблемът отново се появява. При движение с по-ниска скорост, климатикът си работи нормално. Преди месец минах при майстор, който профилактира климатика, допълни фреон и се надявах това да премахне проблема, но вчера, при връщане от Пловдив, климатикът отново отказа, като намалих скоростта на 90 се включи, след ускорение поработи две минути и изключи и при влизане в София си заработи нормално. Моля за съвет и помощ! Колата е B6, 2003 г. TDI 130 кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilieff Публикувано 27 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2021 Абсолютно същите симптоми при мен (1.9 AWX) се оказа виското. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 27 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2021 (Редактирано) Ама какво му беше на виското? Приплъзваше или се беше "заварило"? Редактирано 27 Юни 2021 от ads Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_p_i Публикувано 27 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2021 Преди 2 часа, ilieff написа: Абсолютно същите симптоми при мен (1.9 AWX) се оказа виското. Да колега, пиши, моля, нещо повече. Как се поправя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilieff Публикувано 27 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2021 (Редактирано) Трудно се движеше виското, всъщност май почти не се движеше - нямам спомен - просто го смениха и проблема се оправи. Редактирано 27 Юни 2021 от ilieff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_p_i Публикувано 27 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2021 (Редактирано) Някакъв ориентир като цена? Благодaря! Редактирано 27 Юни 2021 от i_p_i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_p_i Публикувано 27 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2021 Лесно ли се сменя или трябва да падне цялата предница, както при смяна на ангренаж? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe4katdi Публикувано 27 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2021 и без да пада предницата можеш да го смениш трябват ти два ключа гаечни мисля че 32 или 36 бяха и двата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_p_i Публикувано 28 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2021 Преди 11 часа, i_p_i написа: Някакъв ориентир като цена? Благодaря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DanielVK Публикувано 5 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2021 При мен пък обратното, при ниска скорост /до около 50км/ч/ тръгва и спира (копчето екон светва и изгасва), но пък при извънградско каране работи без проблем. Сменил съм датчик за налягане, колата е B6 1.9 Tdi 2004г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2021 @DanielVK Почисти си радиаторите отпред и виж дали работи ел. перка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DanielVK Публикувано 6 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2021 Благодаря, ще го погледна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DanielVK Публикувано 9 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2021 Как да проверя перката дали работи правилно, защото когато запаля колата, перката започва да се върти на ниски обороти. Минава известно време (2-3 мин) вдига оборотите и спира да се върти? Радиатора ми е чист визуално. Датчика за налягането е сменен с уж нов според майстора. Само този датчик ли контролира перката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 25 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2021 Провери си компресора колега.При мен беше същото. Оказа се разбита шайба на компресора. Смених направо целия компресор и сега няма проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DanielVK Публикувано 25 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2021 (Редактирано) А може ли да се смени само шайбата? Мисля да отворя кутията на компютъра да не би някое реле да прави проблеми. Редактирано 27 Юли 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 26 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2021 Може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване