DeyanKo Публикувано 29 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2021 Здравейте, Започвам с техническите детайли: колата е A4 B8 Allroad 2.0TDI 2009, без въздушно. От известно време при топло време или достатъчно загрят двигател (в студени дни) се чува припукване(тропане) при навиване на волана. Когато е студено времето изисква десетина минути, докато се прояви. За да съм най-изчерпателен - от напълно изправено положение при завъртане наляво или надясно се чува единично чукване от волана и се усеща във волана само, независимо дали на място или в движение. Слушахме отвън не се чува нищо, единствено в самия волан. Честно казано, до сега си карах така и не съм усетил нищо необичайно, но ми предстои сравнително дълъг път и предпочитам да чуя няколко мнения по въпроса. Надявам се, че не съм първият настъпил мотиката. Благодаря предварително на отзовалите се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 29 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2021 Карето на волана към рейката провери! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeyanKo Публикувано 29 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2021 Благодаря за отговора, ще погледна. Малко допълнение - прегледах малко повече, самият звук се чува в самия волан. Тук може би е важно да уточня, че преди да се прояви проблема си монтирах темпомат и съответно свалях волана, но беше зима, студено и не се чуваше . Опитах да държа самия прът на волана, долу при педалите и не се усеща тропането в самия прът, което ми дава някакви надежди, че може би нещо не съм направил правилно при поставянето на волана. Възможно ли е от погрешно поставяне да се случва този ефект? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2021 Да не се е разхлабила гайката отгоре и в момента да е хлабав волана към пръта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeyanKo Публикувано 2 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2021 За сега карето остава като най-вероятна причина. Проверих гайката на волана - добре е стегната. Ще чуем и сервизно мнение :) Благодаря на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване