Jump to content

Смяна масло VAG 0w30 - 2.0tdi CAGA


9858

Recommended Posts

Колеги това нормално ли е кола на 230 000 да сложат 0w30 в сервиза 507.504 защото вече не се предлагало 5w30 ?! Недуомявсм ама елементарна логика 0w 30 - на двигател на 230К, лятото…

Мисля да го сменя по най бързия начин и повече никога да не стъпвам във въпросния “модерен”сервиз на ботевградско. Дайте мнение какво мислите по въпроса и вие това нормално ли е?! B8 2.0tdi caga. Имам чувството че нещо може замине с това масло като за начало турбина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На поне 8 caga слагам от това масло ,как па едно не умре ,от години...

Жегата ти е в повече.

5W40 няма  поне  от година,сега едни схеми ще се напишат след мен,едни модерни масла произведени в центъра на Германия  от немци с бели ръкавици и тн.

Маслото, от което са ти сложили е по висок клас от 5w40,аз също карам с такова 177 коня.Въпрос на личен избор е с какво масло да караш или заводски предписаното .

Ако спазваш 10 000 км или 1 година,ще си откараш.Мслото е  бързо ,не товари със сажди дпф,държи на жега,мий си радиаторите отпред и си свиркай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега! Аз съм с 2.0 143к.с ръчка със същия код CAGA! Вече 2 смени на горе долу 15000х.к със същото масло няма проблем!

Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
5 hours ago, 9858 said:

Колеги това нормално ли е кола на 230 000 да сложат 0w30 в сервиза 507.504 защото вече не се предлагало 5 w 30 ?! Недуомявсм ама елементарна логика 0w 30 - на двигател на 230К, лятото…

Мисля да го сменя по най бързия начин и повече никога да не стъпвам във въпросния “модерен”сервиз. Дайте мнение какво мислите по въпроса и вие това нормално ли е?! B8 2.0tdi caga. Имам чувството че нещо може замине с това масло я турбина я нещо не е ли много рядко а и за тия жеги стане на вода

 

4 hours ago, buzzi said:

На поне 8 caga слагам от това масло ,как па едно не умре ,от години...

Жегата ти е в повече.

5W40 няма  поне  от година,сега едни схеми ще се напишат след мен,едни модерни масла произведени в центъра на Германия  от немци с бели ръкавици и тн.

Маслото, от което са ти сложили е по висок клас от 5w40,аз също карам с такова 177 коня.Въпрос на личен избор е с какво масло да караш или заводски предписаното .

Ако спазваш 10 000 км или 1 година,ще си откараш.Мслото е  бързо ,не товари със сажди дпф,държи на жега,мий си радиаторите отпред и си свиркай.

Незнам на колко caga си сложил 0 w 30, но днес си говорих и със сервиза на порше запад с който трябва и дори от там ми казаха че принципно е по-добре да се сложи 5 w 30 на този двигател, но уви вече VAG не го предлага.

Редактирано от 9858
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сервиза на порше запад Бг да не е отделна независима губерния с фундаментални разработки на концерна Ауди , лаборатория на БАН свързана с изследването на смазването на ДВГ или някакво друго наУчно звено?

Кои са те, че да дават наклон на У-я от Ауди какво масло е по добре?

А има толкова много марки масла.... БМВ направиха само литрови разфсовки на един вид масло,Мерцедес останаха с 2 стандарта и те.Имат си политика и чуденето изчезва в търсенето.И както пише по горе ,въпрос на личен избор,ако няма такъв се съобразяваш с производителя,който не е порше запад,там само заплати получават. Колко е сложна тая дилема та изисква толкова писане?

Каква е причината за пълните цитати? Не сме прочели правилата на форума или така са ти казали?

 

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моите уважения, но не знам дали четеш темата внимателно не става въобще въпрос за масло vag 5w40… а относно 0w30 където си наливал на колите явно имам сериозна отстъпка и си я ползваш за да си ги товариш и от това. При положение че има на пазара масло 5w30 със правилния вискозитет и спецификация било то мобил исп или репсола тотал 507.00 ти да наливаш 0w30 на мотор над 200К дава само по себе си обяснение колко си компетентен и колко те е грижа за автомобилите които обслужваш…Само един бърз въпрос: Имаш ли идея на 40 градуса навън какво се случва в двигателя който е с 0w30 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-безотговорно наливам основно  това масло  и на коли над 300 000 и даже работят,няма как да съм по компетентен от хората създали този мотор  и измислили формулата на маслото за него.

Наскоро гледах едни коли по рама ,нямаше една под 350 000км между 5 и 7 годишни,в сервизната програма излезе че са наливали от това масло ,сигурни да се объркали знам ли?

Пак да го напиша, че това е личен избор,формиран на база знания или четене в интернет,другия вариант е от предписанието на  производителя. Не виждам  да съм провокирал спор и приключвам с темата.

Успех на компетентните!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, 9858 написа:

Колеги това нормално ли е кола на 230 000 да сложат 0w30 в сервиза 507.504 защото вече не се предлагало 5w30 ?! Недуомявсм ама елементарна логика 0w 30 - на двигател на 230К, лятото…

Мисля да го сменя по най бързия начин и повече никога да не стъпвам във въпросния “модерен”сервиз на ботевградско. Дайте мнение какво мислите по въпроса и вие това нормално ли е?! B8 2.0tdi caga. Имам чувството че нещо може замине с това масло като за начало турбина

 

Двете масла са с еднакъв вискозитет при 100 градуса, така че през лятото няма значение дали маслото ще е 0W30 или 5W30. За нашата зима също няма значение дали ще е 0W или 5W, тъй като температурите не падат толкова че да се изисква Winter фактор 0W. Дали мотора е на 0 или на 230 хил. км също не e от значение - спецификацията на производителя е една и съща и се водиш по нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, 9858 said:

Колега моите уважения, но не знам дали четеш темата внимателно не става въобще въпрос за масло vag 5w40… а относно 0w30 където си наливал на колите явно имам сериозна отстъпка и си я ползваш за да си ги товариш и от това. При положение че има на пазара масло 5w30 със правилния вискозитет и спецификация било то мобил исп или репсола тотал 507.00 ти да наливаш 0w30 на мотор над 200К дава само по себе си обяснение колко си компетентен и колко те е грижа за автомобилите които обслужваш…Само един бърз въпрос: Имаш ли идея на 40 градуса навън какво се случва в двигателя който е с 0w30 ?

При всички други еднакви параметри, масло 0w30 ще е по-добре при студения старт в най-студените зими.По-важно е да гледаш другата спецификация-507.504....

Колегата @CVT  ти го е написал много добре ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като вземе да се сипят едни глупости ,че на колкото повече километри е двигателя,толкова по-гъсто масло се слага.Гаражни майстори пълно.Инженери са сметнали  кой двигател с какво масло да се кара.А ние започваме, а ма тя на 500 к как ша и слагам това тънко масло . Ами дай да по тая логика като е на 500 к да сложим грес че всичко да е нормално и да не се притесняваме.

Редактирано от plamen_jelezniq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно написаното за спецификацията по Ауди 505 01 507 00 е основната отправна точка,другото е въпрос на предпочитания  и цена. Факт е че има мн добри масла на пазара,ако покриват с нормата всичко е ок.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Масло с вискозитет 0w30 на дизелов автомобил над 200К и над 10 г. според мен е пагубно за турбината и не само…особенно лятото

Редактирано от 9858
  • Sad 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето така погубвам турбината  и мотора си аз с това масло пробито, от центъра на Приморско до центъра на София с всичките му ограничения до Бургас  ,друсалката между Нова и Стара Загора и софийския трафик.

Лошото е че не само аз, а още десетки сгрешили в избора си на  некомпетентен монтьор хора карат така .

Screenshot_20210702-141551.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, 9858 said:

Масло с вискозитет 0w30 на дизелов автомобил над 200К и над 10 г. според мен е пагубно за турбината и не само…особенно лятото

След като не вярвате на производителя  какво масло да се  налее, моля, направи собствено проучване

https://www.google.com/search?q=how+to+choose+motor+oil+for+car&sxsrf=ALeKk02McKk4UMMtaO-YZhQanqgfSGZeyA%3A1625232571649&ei=uxTfYO-IJ_2A9u8Px664uAE&oq=how+to+choose+motor+oil&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAEYADIHCCMQsAMQJzIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwA0oECEEYAFAAWABg42poAXACeACAAUeIAUeSAQExmAEAqgEHZ3dzLXdpesgBCcABAQ&sclient=gws-wiz

 

В резултатите от търсачката питат ли някъде на колко км е колата??

Някъде дори си пишат-"рийд дъ факинк менюъл":lol:

Пробвай и по друг начин-да търсиш масло по двигател в някой онлайн магазин.

Ако питат на колко км е колата и от тва да зависи дали ще сложиш 0w.. или 5w.., моля, сподели!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, dafil said:

След като не вярвате на производителя  какво масло да се  налее, моля, направи собствено проучване

https://www.google.com/search?q=how+to+choose+motor+oil+for+car&sxsrf=ALeKk02McKk4UMMtaO-YZhQanqgfSGZeyA%3A1625232571649&ei=uxTfYO-IJ_2A9u8Px664uAE&oq=how+to+choose+motor+oil&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAEYADIHCCMQsAMQJzIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwA0oECEEYAFAAWABg42poAXACeACAAUeIAUeSAQExmAEAqgEHZ3dzLXdpesgBCcABAQ&sclient=gws-wiz

 

В резултатите от търсачката питат ли някъде на колко км е колата??

Някъде дори си пишат-"рийд дъ факинк менюъл":lol:

Пробвай и по друг начин-да търсиш масло по двигател в някой онлайн магазин.

Ако питат на колко км е колата и от тва да зависи дали ще сложиш 0w.. или 5w.., моля, сподели!

 

В резултатите на търсачката пише че този двигател се сипва и кара с 5w30

4 hours ago, buzzi said:

Ето така погубвам турбината  и мотора си аз с това масло пробито, от центъра на Приморско до центъра на София с всичките му ограничения до Бургас  ,друсалката между Нова и Стара Загора и софийския трафик.

Лошото е че не само аз, а още десетки сгрешили в избора си на  некомпетентен монтьор хора карат така .

Screenshot_20210702-141551.jpg

Това не е принципно някакво геройство колега…,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм герой ,вероятно съм бая по голям от теб и искам да си строша мотора по твоята логика, в жегите на предела на възможностите на мотора с това скапано масло. И опитвам от години ама на, не успявам ще чакам да мина 300 000 белкем гръмне тоя дизелов напомпан пробитак.

Не е лошо да актуализираш четенето,това масло се спира от миналата година ,край ,няма да има такова вече . Всичко ново надгражда  предишното.Нещо като ъпгрейд го приеми.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@9858 , видеото показва най-добре какво представляват масла с различен W индекс при студен старт.

0W30 ще се подкачи по-бързо по системата и ще започне да маже по-бързо триещите се елементи, отколкото 5W30.T.e. ще има по-малко време, през което елементите ще трият "на сухо"(малко да екстраполираме ;))

A най-големият мор за мотора са точно тези секунди в началото, след студен старт!

Всичкото това  за 0W30 е при положение, че колата я държиш на улицата през зимата.Минус двайсет и няколко градуса се срещат в София.За гараж -естествено, че ще минеш и с 5W30.

A ако нямаш гараж и сменяш масло два пъти в годината-за зимата си слагай 0W30, a през по-топлото време 5W30

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е като кока колата,ходи разбери какво има.Не разбирам логиката да се купуват ое части ама не и масло.

Ако сложиш тампон на мотора не ое, целия свят се разтриса.

В тая посока мисля и за маслата . После всичките ми опити да разбера  от къде идва опират до разни дилъри,играейки с количествата. Каквото и да се добавя в това масло си остава загадка,всичкото видео по въпроса е по скоро насочващо отколкото конкретно. Ако ще и в Сибир да го правят наливам и карам,само дето на 8 или 10 хиляди се сменя.Зависи от сезона. Всичко е повече от достатъчно по темата май. Отивам на море и стига да има условия ще разтъркам мотора добре,даже повече от добре.Изкарах си температурата на маслото вчера на таблото и ще гледам как се държи. Понеже ми е нова втората употреба,,😆 3 пъти мих радиаторите докато стане чиста водата,после започна  да не вдига 90 гр,айде и термостати. Колко крехки са започнали да стават след 2013 година колите не е истина. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи тъй, като се почне тва превъзнасяне по VAG маслата, все едно предизборни дебати вървят 😁

 

Та за тия около 20лв литъра колкото е цената на туй супер дупер VAG масло от дилър в немско има далеч по-добри ама бухайте от тия лукойски бъркочи или който там е дал най-добре оферта на VAG да забърква  масла с нз си колко процента рециклаж и безумни допуски за изпаряемост. Отделно VAG маслата  се специфират с акцент екология, а не защита на мотора ама кво толкова нали тубата е с мнооо яки надписи начи всичко е топ.

 

Накратко всеки има свободата да си буха и вярва в  каквото намери за добре било то VAG гомно, някво ширпотреба или пък нещо доказано читаво, има достатъчно писано за който му се чете и те така🍻

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали това пише по горе,въпрос на личен избор.И ако няма такъв. ое предписанията.Има си теми за масла и да се чете и предпазва мотора докато се разпадне купето ,собственика да се превърне в прах и мотора да мърка като котенце.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/2/2021 at 8:09 PM, dafil said:

@9858 , видеото показва най-добре какво представляват масла с различен W индекс при студен старт.

0W30 ще се подкачи по-бързо по системата и ще започне да маже по-бързо триещите се елементи, отколкото 5W30.T.e. ще има по-малко време, през което елементите ще трият "на сухо"(малко да екстраполираме ;))

A най-големият мор за мотора са точно тези секунди в началото, след студен старт!

Всичкото това  за 0W30 е при положение, че колата я държиш на улицата през зимата.Минус двайсет и няколко градуса се срещат в София.За гараж -естествено, че ще минеш и с 5W30.

A ако нямаш гараж и сменяш масло два пъти в годината-за зимата си слагай 0W30, a през по-топлото време 5W30

 


Адмирации за точния и правилен отговор колега!!!  Това което си написал е обективната истина. Благодаря още веднъж!

P.S автомобила е в гараж.

  • Thanks 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...