fifipaldi Публикувано 31 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2021 Не стикера, талона... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 1 Август 2021 Доклад Share Публикувано 1 Август 2021 На 27.07.2021 г. at 13:20, МИТАКА1654 написа: @JohnP Същото се разбира и от регистрационният номер. Но по регистрационен номер колата се следи, може да се проследи само чрез камери, най-вече тези на АПИ. И пак колко време им отне Петко Сертов да разберат накъде му е отишла колата. Сега и с друга апаратура ще може да се следи благодарение на този чип. Излиза информация за рег. номер, собственик, рама, и т.н. без да е необходима камера пряко да види чипа. Що се отнася до прегледите, от вътрешен човек разбрах следното: В момента в резултата от ГТП имат възможност да помогнат хората, които го правят. Примерно ако надвишаваш малко нормите за СО, може да минеш. След нова година прегледите се поемат пряко онлайн от автомобилната администрация, тогава вече вероятно ще има върнати или спрени от движение. Засега все пак не се знае със сигурност, но няма основание за големи надежди. Забраните за центъра са по-малкия проблем. С новите изисквания най-лесно ще минават старите дизели, след това са старите на бензин с норма 1-4.5 % СО. Най-трудно ще минават по-новите бензинови, където нормите са 0.3-0.4%, които всъщност пак не са нови, сред тях има и 15-20 г. Причината е, че изискванията са такива, каквито са заводските спецификации на произведения автомобил. Знаете, че след 15-20 г. не винаги е възможно да се постигне това ниво. И накрая, бензинов без катализатор - край, няма как да покрие нормите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 1 Август 2021 Доклад Share Публикувано 1 Август 2021 (Редактирано) Преди 15 часа, fifipaldi написа: Не стикера, талона... Да,и той трябва да е в колата,не е много голям. Редактирано 1 Август 2021 от lubolalev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 1 Август 2021 Доклад Share Публикувано 1 Август 2021 33 minutes ago, lubolalev said: Да,и той трябва да е в колата,не е много голям. кой талон визираш, че аз не разбрах? @JohnP: на дъртите коли, дори и да са с катализатор, излиза, че той вече е станал толкова нефективен, че все едно са без него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 1 Август 2021 Доклад Share Публикувано 1 Август 2021 (Редактирано) Талона от прегледа,вече е по голям от стария Редактирано 1 Август 2021 от lubolalev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 1 Август 2021 Доклад Share Публикувано 1 Август 2021 аха, ясно, благодаря. То и до сега трябваше да е с нас малкия за ГТП, сега просто явно е по-голям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 1 Август 2021 Доклад Share Публикувано 1 Август 2021 Преди бяха 2. Един малък (колкото лична карта) и един голям. Малкият ми стоеше при малкия талон на автомобила, а големия при гражданската. Вече малкият отрязък липсва, а има само голям.Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 1 Август 2021 Доклад Share Публикувано 1 Август 2021 Значи нещата отиват към драми следващата година, когато нещата са напълно автоматизирани. Интересно как ще резнат автомобили на възраст между 12 и 20г, а още по-дъртите кошници ще продължат да се движат свободно. Ще има бум на продажби на W124 и компания. Иначе в края на миналата седмица на паркинга пред блока гордо стоеше един Голф 3 1Z от първите произведени с лепнато "Еко1" стикерче. Малко инфо за колата - катализа ясно че няма, шофЕрската врата се затваря прилежно със сезалче, иначе се вади от пантите, вади облаци сажди с обема на комин на ТЕЦ. И всиките тея екстри за 600 леа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 1 Август 2021 Доклад Share Публикувано 1 Август 2021 Интересното е лесно обяснимо. Критерият за съдържанието на СО в отработените газове в наредба №12 е това, което е било в годината на производство на автомобила. Например: Москвич от 1965 г. - 4.5% СО; Лада от 1979 г. - 3.5% Ауди Б2 карбуратор от 1980 г. 1% Ауди Б3 карбуратор 0.5% Ауди Б3 мех. инжекция 1-1.5% 90-те години остават нормите до 0.5%. От около 2005 г. започват да намаляват - 0.3-0.4%. Има разлики между марки автомобили, даже да са произведени в една и съща година. И в предишната наредба, приета преди 1989 г. положението беше същото - автомобилът трябва да отговаря на екологичните критерии от годината, през която е произведен. Така, че в момента се прилага мекият подход - собствениците на по-неподдържани, и като следствие по-замърсяващи автомобили да си ги поддържат на ниво екелогичност. Тези на по-стари и по-мощни автомобили в момента се наказват най-много чрез данъците и целта е собствениците сами да се откажат от тях. Тези със стари и по-маломощни и те се наказват, но при тях по-лесно се преглъща, даже и да е двойно увеличението, пак си остава двуцифрена сума. Твърдият подход е, ако се забранят автомобилите, произведени преди определена дата. Но там е редно да се даде поне 7-8 годишен период. И ще настъпи рязко поскъпване на по-новите. И изкупуване на безценица за скрап на по-старите. И в един следващ момент - забрана на всичко, освен хибриди. И в един друг - само електрически. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 1 Август 2021 Доклад Share Публикувано 1 Август 2021 И един мармот завива шоколада в калник от калибра...... Това ще стане вероятно след 50 години ( ако въобще се случи). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 На 1.08.2021 г. at 17:43, JohnP написа: Твърдият подход е, ако се забранят автомобилите, произведени преди определена дата. Но там е редно да се даде поне 7-8 годишен период. И ще настъпи рязко поскъпване на по-новите. И изкупуване на безценица за скрап на по-старите. И в един следващ момент - забрана на всичко, освен хибриди. И в един друг - само електрически. ПОЛО 1,9 SDI ASX 2000 г., от вчера видях стикер ЕВРО 1. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 @Atlantis , според тази таблица, за дизелови автомобили с евро категория ерво 1,2 и 3, произведени до януари 2002 и покриващи зададените параметри им се дава еко група 1 - т.е. старите дизели няма да имат драма https://dizzyriders.bg/post/8459/vizhte-v-koya-eko-grupa-popada-kolata-vi-i-kakyv-stiker-shte-poluchite-sled-12-y Живот и здраве ще разберем старите бензинови мотори как ще се представят на гтп-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 (Редактирано) Моята за града е Поло1,9 sdi 2003 година, ама и аз май ще гризна първа група. Защото за да си втора трябва да си след 2002-ра, ама евро 4. Редактирано 3 Август 2021 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 Цялата работа е лек бош лаф, щото тия ограничения не важат за хора, чиято адресна регистрация е във въпросния център. Таа... ше го поемат с носа си отново всички мрънкачи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 Да, те стикерите ще ги налепят то е ясно, ще се облажи пак някой с държавната поръчка по отпечатването. Но последващия контрол ще бъде трудната част, да не кажа невъзможна в най-бедната европейска държава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 Quote Софийският градски съд отново заседава по делото за мръсния въздух в София срещу Столичната община. От съда поискаха ясни и конкретни данни откъде експертите са взимали информация за това, че "общината е взела достатъчно мерки, но те не дават резултат". ............ Следващото заседание по делото е на 11 октомври, когато страните ще могат да направят финални искания по доказателствата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 Горното ме навява на друга мисъл. Защо бай Иван от село Горно Надолнище трябва да плаща за екостикер, да понесе наказание за това, че взима 300лв пенсия и не може да си позволи по-нов автомобил, при условие, че неговият автомобил се движи основно по селски пътища и до най-близкият град с население 5000 души? Като искаме столицата да не е отровена, елементарното нещо, което може да се направи е, да не се допускат автомобили, произведени преди определена година, а останалите автомобили, които не са хибриди или електрички, да плащат, за да влязат в централната част. Същото може да се приложи и за останалите големи градове. В Лондон не стоят ли точно така нещата? Имам спомен, че всичко под Евро 3 не се допуска, мотоциклетите и автомобилите от Евро 3 плащат и таксата се намаля с покачване на Евро стандарта. Аз лично нямам против да плащам, за да може варела да влиза в центъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 и в Германия от много години, ако не ти е зелена плакетата от TUV, оставяш колата в края на града и се оправяш след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 Даже в Щутгарт, Хамбург и някои други градове на може да влиза кола под евро 5, някъде и под евро 6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cokesucker Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 Пак се почнаха приказките от 1001 нощ. Даже под евро 10 не пускат. Братска Германия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 4 Август 2021 Доклад Share Публикувано 4 Август 2021 Преди 14 часа, cokesucker написа: Пак се почнаха приказките от 1001 нощ. Даже под евро 10 не пускат. Братска Германия. Как 10 ве , аз,чух за 15 😁 УмрЕ цялата работа като почна пандемията ,иначе можеше и да я докарат до некъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 4 Август 2021 Доклад Share Публикувано 4 Август 2021 14 hours ago, cokesucker said: Пак се почнаха приказките от 1001 нощ. Даже под евро 10 не пускат. Братска Германия. В Баденвюртемберг от много години в много градове, не знам дали във всички - под зелена плакета - не може да се влиза в центъра след определена зона, обозначена с табела. Иронията ти е напълно излишна. Ако си с чужд номер, спираш на Dekra, взимаш си плакета и ако е зелена - влизаш. Ако си Ганьо влизаш и без плакета или с жълта, тогава има глоба. Umweltzone in Kraft seit: 02.12.2013 Plakette/Registrierung/Antrag: Einfahrt nur mit Plakette (grün) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 4 Август 2021 Доклад Share Публикувано 4 Август 2021 Преди 16 часа, cokesucker написа: Пак се почнаха приказките от 1001 нощ. Даже под евро 10 не пускат. Братска Германия. Еми в центъра на Хамбург под евро 6 не може, има си табели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 4 Август 2021 Доклад Share Публикувано 4 Август 2021 преди 22 минути, gibonass написа: Еми в центъра на Хамбург под евро 6 не може, има си табели. Приказваш глупости , две улици има със забрана за дизели под евро 6 и тва е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cokesucker Публикувано 4 Август 2021 Доклад Share Публикувано 4 Август 2021 21 hours ago, OvivO said: ....оставяш колата в края на града и се оправяш след това. - това е доста по-различно от това: 2 hours ago, OvivO said: не може да се влиза в центъра след определена зона, обозначена с табела. Така че иронията е уместна. Отделно 2013та не знам какво Евро 6 се спряга. @gibonass Хамбург ми е любим град. Мотофена ме е изпреварил. Ето ти интерактивна карта на еко зоните, 2 улици. А съвсем друг е въпроса, че в центъра от кола няма много смисъл. @moto_fan звучиш ми като да си в Германия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване