Jump to content

Годишен технически преглед по новите правила за категории


Recommended Posts

22 hours ago, OvivO said:

и в Германия от много години, ако не ти е зелена плакетата от TUV, оставяш колата в края на града и се оправяш след това.

 

3 hours ago, OvivO said:

В Баденвюртемберг от много години в много градове... под зелена плакета - не може да  се влиза в центъра след определена зона, обозначена с табела. Иронията ти е напълно излишна. 

 

@cokesucker: кое е различното в двете ми мнения?! 
Иронията е неуместна, не само че ме цитираш, както ти е удобно, а дори казваш, че  споменавам евро категории, а аз за такива въобще не съм писал! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 257
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Що се джафкате за глупости.

Германия си закри ядрените мощности, не знам някъде в Германия да хвърлят пясък по пътя, за да стане на ситен прах.....

Няма как да проверя, но съм сигурен, че Германия не внася боклук от Италия, за да го гори в центъра на Берлин, Мюнхен, Хамбург...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защото иначе трябва да работим :D 

да, немците "търкалят" още няколко реактора, но са нищо сравнено с щатите, франсетата и китайците...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/4/2021 at 6:18 PM, OvivO said:

да, немците "търкалят" още няколко реактора 

имам предвид, че имат политика, а не аварийно "гасене на пожари", щото някои ги съди.

имам предвид, че са решили много други проблеми, преди този.....това нащо е като да си сменяш ВиК тръбите вкъщи, защото на улицата имаш теч.

Първо допускаме автомобили за регистрация без евро стандарт, без катализатори, а после ще ги категоризираме, за да може в два или три града в БГ да се затворят 5 улици няколко дена в годината.

 

Известно е, че праховата среда комбинирата със сажди (твърди частици) и азотни окиси е по-вредна от чистата прахова среда:hilezh:....затова ние ще махаме добавката, за да имаме по-полезна прахова среда....пример за елементарна и евтина демагогия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София,Варна,Бургас и Пловдив се иска  кмет с топки, който да осигури АДЕКВАТЕН градски транспорт и през седмицата да  се движат по улиците само служебни ППС-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dafil: това ще е принуда, няма да доведе до нещо положително.

В градовете с добре развит градски транспорт хората сами избират да оставят колите си, защото им е по-удобно, бързо и дори евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес видях, че тези стикери не се базират на вредни емисии, а на годината на производство на колата :flehan: Дизел преди 2009-та е максимум 3-та категория :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GTP.thumb.jpg.81fde4072844c2444f2eeff5f7bcf504.jpg

 

В момента замерванията не са свързани към някаква система. Всеки може да манипулира и пише както си иска, стига да отговаря на таблицата. Т.е. всичко към този момент е едно голямо нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на двете коли имам dash камери. Едната мина прегледа и не се усетих за камерата и се наложи да я местя. Обаче се замислих за другата кола която има камера за lane assist и не знам още какво.

Айде да кажем dash cam-a ще го преместя, но какво става с другата след като тоя стикер трябва да е в средата и де факто ще пречи на камерата за lane assist-a?34417a5850c9bf811c8269cc46638198.jpg

Sent from my SM-G991B using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Denisx Няма да пречи стикерът,и моята е с камера за асистент,лепят го отдолу

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трагедия ще е ако е отдолу на сензорите, поне при мен, а и може пак да пречи на нещо, затова и го сложихме горе вдясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

49 minutes ago, OvivO said:

отдолу ще е много гадно, не го ли виждаш постоянно?!

Важното е да виждаш другите участници в движението 🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Не го виждам,пада се точно зад огледалото от гледната точка на шофера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Току-що жена ми мина с А4-ката (1.8Т, BFB мотор) технически преглед и са ѝ дали 3-та категория. Колата е сток със сменен преди 2+ години афтермаркет катализатор. Мерили са и на газ и на бензин и всичко е в норми за 3-та категория.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също на А4 Б7 1.8T BFB,влиза в еко категория 3.Колата е сток,с налични катализатор,SAI помпа,само на бензин.Замерванията показаха стойности близки до заводските.

Редактирано от tonko2.0T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах, че от 40 лева е станал 60 лева прегледът. Б@х тоя стикер за 20 лева. Засега ползата за екологията е само 20 лева на стикерче, за некой другар, за после ще видим.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми взеха 40лв, вероятно всеки пункт си определя цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...