Jump to content

Не пали 2.5тди 163к.


Recommended Posts

Добър ден,вечер. Днес като отивах към работа колата започна да прави проблем. Като отпусна гаста и като почна да подавам газ една такава започна да заглъхва ис натискането на повече на педала си наемаше. Наложи ми се кам обяд да излезна и запали много трудно от 5-6тия път и се появи едно гадно чукане на празните обороти  а на високите си работеше. Швърших си работата и се върнах на работа нормално. И в края на работния ден отивам и не запали. И ме закачиха да ме дърпат да я прибера  и реших да се опитам да я запаля докато ме дърпат хем за сервото да имам спирачки. И така около 15 км. И можеби десетина пъти се опитвах на шеста скорост и на контакт и запали. И пак това гадно чукане пребрах се  нормално. И сега неиска да запали. Дали има някой които се е сбласкал с такъв проблем и може да помогне с нещо колата е на почти 600000км.2,5тди 163кс. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Честито. ГНП-то умре. Предвид километрите няма и да му е сефте, нищо чудно това да е някое втора ръка, даже може и трети път да му е или да е рециклирано (не веднъж). Иначе оригиналното 600К не живее посмъртно. 

 

Те и другите карантии са му сменяли и явно пак им е дошло мнението. На към 200К онова нещастие AFB и другите 150-ки хвърлят валове и кобилиците отиват при свети Петър, при 163 и 180 е малко по-късно, че там уж са ролкови. До 600К грубо поне веднъж имаш сменени валове. Минимум. 

 

Какво да ти кажа - това жалко подобие на двигател се е наживяло достатъчно, даже явно са вкарани десетки хиляди , че да изкара 600К. 2.5 е едно такова дето на 350К вече е дроб сърма, а ако е на  AFB/АКN и кои там бяха 150-ките там нещастието е нечувано.

 

Това нещо върви като лада, гори като порше и е цяло чудо , че не те е оставило някъде из дълъг път или пък ГНП да гушне букета при изпреварване.

 

Хвърляй го на желязо и не давай това жалко смешно подобие да го ремонтира някой друг, щото ще те кълне цял живот. На 2.5 (всичките кодове) мястото му е на желязо, а не в нечии ръце да пресушава джобове с нещастното си жалко вървене, ненормално горене и чупене на каквото може да му се счупи.

 

Единственото , което харесвам в 2.5 е , че има оптимално "коне" спрямо кубатурата си,а не е 1.6 230 коня примерно. Това гарантира (ама в общия смисъл), че двигателя има достатъчно обем и не чак таква мощност, изобилие въртящ момент и няма да си дава зор на магистралата. Ако има едно нещо, в което идиотския 2.5 е добър, това е да поддържа едни 180 с часове без никакви ядове , без прегрявания, глави и темподобни (не и идващи пряко от каране с по-високи скорости). Дърпа и тегли прилично добре, само съединителя да си го бива. И с това му се изчерпват гордостите.

 

На желязо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...