martin76 Публикувано 16 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2021 на служителка от посоченият номер в сайта им...както и да е!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 16 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2021 Ходи гледай коли заеви ги тия истории от Ауди, много отдавна са спрели да бъдат обслужвани в официални сервизи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 16 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2021 мн ясно, просто колегата ме зариби с тази броня от началото на темата и за това се замислих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
estudio650 Публикувано 18 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2021 Ако се търси задължително А4 квадро, според мен е в пъти по-добре да се дадат не 8, ами дори 9 или 10 или за в6 с ВЕХ или за в7 с BFB. С'я нЕ'ам против собствениците на 2.0Т нищо, ама 8К за това нещо тфси 2.0Т в в7 ще гори до 3 кила масло, за 10К. После ще се започне с пробите с "по-качествени" маслА, да кажем Равенол, после смяна на PCV (с най-новата амнайс'та версия), после разни флъшове, сваляне на картери и чистене на цедки. И накрая ще гори пак толкова масло. Оправянето на тази тъпотия почва от 2К нагоре. Отделно под 10 кила бензин извънградско/магистрално за автомат/квадро, нЕма как да стане. Освен ако не се кара с 90 км. За градско 13 изобщо не ги разваля Така погледнато 3.0Т в 4Ф гори по-малко извънградско и върви. Газ и да се сложи хем ще е цифра спрямо 1.8Т, хем не е ясно дали ще могат да я настроят както трябва. Да не забравяме и момента с постоянното взиране в таблото, дали пък нЕма да светне лаНбата на аладин. Не мисля, че изобщо 2.0Т има някакви предимства пред 1.8Т. Да няма мисъдърстендинг - имАл съм няколко 1.8Т и близо година и над 10К км с 2.0Т на реални 250К км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 18 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2021 @estudio650 Най-адекватното мнение досега,синтезирало всички въжделения,тревоги и проблеми по 2,0т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 19 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2021 Преди 9 часа, estudio650 написа: Ако се търси задължително А4 квадро, според мен е в пъти по-добре да се дадат не 8, ами дори 9 или 10 или за в6 с ВЕХ или за в7 с BFB. 2021 сме вече, даже минахме половината, ако някой в момента даде 8, 9 или 10 хил лв за 1.8т, то той е абсолютен идиот. П.П. Ако все пак има такива идиоти готови да дадат 10к, с радост ще се разделя с моето Б6 1.8т куатро, ръчка, купено от първи собственик в швейцария с проследима история в ауди и реални км. Мисля че няма 150к км още. Спортен салон без забележка с надуване и подгрев, спортен волан, 2din symphony с чейнджър... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
estudio650 Публикувано 19 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2021 9 или 10К за в6 с ВЕХ или за в7 с BFB е много по-добре от 8К за в7 с BWE 2.0Т. Каква е разликата, като говорим за едни и същи купета? От едни и същи години. Дори има 2.0Т 2005-та и BEX 2004-та или BFB от 2008-ма Ако трябва да се обижда някой , то според мен абсолютния идиот е този който иска да си купи фси/тфси изобщо. Освен ако не е S/RS или поне 3.0Т дори в 4Ф. Верно сме 2021, ама читаво 1.8Т си кара дори и с чип 500К на газ без грижи. Все си мисля, че ще погребе доста невероятни инженерни решения на по 4-5 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogogo79 Публикувано 19 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2021 Преди 6 часа, quаttro написа: 2021 сме вече, даже минахме половината, ако някой в момента даде 8, 9 или 10 хил лв за 1.8т, то той е абсолютен идиот. П.П. Ако все пак има такива идиоти готови да дадат 10к, с радост ще се разделя с моето Б6 1.8т куатро, ръчка, купено от първи собственик в швейцария с проследима история в ауди и реални км. Мисля че няма 150к км още. Спортен салон без забележка с надуване и подгрев, спортен волан, 2din symphony с чейнджър... Реално погледнато , ако някой иска да си купи ВАГ бензин около 150-200 коня в рамките на тоя бюджет (8-10 к лева) нещата не са никак розови . Може ли аргументация , какъв по - читав мотор от 1.8 t (150 ,163)може да се вземе в рамките на тоя бюджет? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 19 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2021 Моля модераторът да заключи темата, почнаха интерпретации, лични мнения, изобщо нищо общо със заглавието и. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts