Jump to content

Покупка на А4 Б7, конкретна обява


Recommended Posts

Ако се търси задължително А4 квадро, според мен е в пъти по-добре да се дадат не 8, ами дори 9 или 10 или за в6 с ВЕХ или за в7 с BFB.

С'я нЕ'ам против собствениците на 2.0Т нищо, ама 8К за това нещо тфси :steinigung:     

2.0Т в в7 ще гори до 3 кила масло, за 10К. После ще се започне с пробите с "по-качествени" маслА, да кажем Равенол, после смяна на PCV (с най-новата амнайс'та версия), после разни флъшове, сваляне на картери и чистене на цедки. И накрая ще гори пак толкова масло. :nixweiss:Оправянето на тази тъпотия почва от 2К нагоре. Отделно под 10 кила бензин извънградско/магистрално за автомат/квадро, нЕма как да стане. Освен ако не се кара с 90 км. За градско 13 изобщо не ги разваля :gruebel: Така погледнато 3.0Т в 4Ф гори по-малко извънградско и върви.:flehan:  Газ и да се сложи хем ще е цифра спрямо 1.8Т, хем не е ясно дали ще могат да я настроят както трябва. Да не забравяме и момента с постоянното взиране в таблото, дали пък нЕма да светне лаНбата на аладин. Не мисля, че изобщо 2.0Т има някакви предимства пред 1.8Т. Да няма мисъдърстендинг - имАл съм няколко 1.8Т и близо година и над 10К км  с 2.0Т на реални 250К км. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@estudio650 Най-адекватното мнение досега,синтезирало всички въжделения,тревоги и проблеми по 2,0т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, estudio650 написа:

Ако се търси задължително А4 квадро, според мен е в пъти по-добре да се дадат не 8, ами дори 9 или 10 или за в6 с ВЕХ или за в7 с BFB.

 

2021 сме вече, даже минахме половината, ако някой в момента даде 8, 9 или 10 хил лв за 1.8т, то той е абсолютен идиот.

 

П.П. Ако все пак има такива идиоти готови да дадат 10к,  с радост ще се разделя с моето Б6 1.8т куатро, ръчка, купено от първи собственик в швейцария с проследима история в ауди и  реални км. Мисля че няма 150к км още.  Спортен салон без забележка с надуване и подгрев, спортен волан, 2din symphony  с чейнджър...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 или 10К за в6 с ВЕХ или за в7 с BFB е много по-добре от  8К за в7 с BWE 2.0Т.  Каква е разликата, като говорим за едни и същи купета? От едни и същи години. Дори има 2.0Т 2005-та и BEX 2004-та или BFB от 2008-ма :verweis:

Ако трябва да се обижда някой , то според мен абсолютния идиот е този който иска да си купи фси/тфси изобщо. Освен ако не е S/RS или поне 3.0Т дори в 4Ф.

Верно сме 2021, ама читаво 1.8Т си кара дори и с чип 500К на газ без грижи. Все си мисля, че ще погребе доста невероятни инженерни решения на по 4-5 години.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, quаttro написа:

 

2021 сме вече, даже минахме половината, ако някой в момента даде 8, 9 или 10 хил лв за 1.8т, то той е абсолютен идиот.

 

П.П. Ако все пак има такива идиоти готови да дадат 10к,  с радост ще се разделя с моето Б6 1.8т куатро, ръчка, купено от първи собственик в швейцария с проследима история в ауди и  реални км. Мисля че няма 150к км още.  Спортен салон без забележка с надуване и подгрев, спортен волан, 2din symphony  с чейнджър...

Реално погледнато , ако някой иска да си купи ВАГ бензин около 150-200 коня в рамките на тоя бюджет (8-10 к лева) нещата не са никак розови . Може ли аргументация , какъв по - читав мотор от 1.8 t (150 ,163)може да се вземе в рамките на тоя бюджет? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля модераторът да заключи темата, почнаха интерпретации, лични мнения, изобщо нищо общо със заглавието и.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...