Jump to content

Неправилно показване на уредите.


Kazimotoo

Recommended Posts

Здравейте. Отскоро уредите за температурата и бензина спряха да показват правилно. При бензина уреда, стрелката си показва колкото и и кеф. Ти отиде до средата, ту спадне до долу. При температурата предполагам, че и то не показва правилно. Перката ми се включва на точно 90 ( първата ), а термостата не отваря ли на 87? ( Всеки път различно отваря ). Отскоро жегите почнаха и усещам, че по краката ми става супер топло понякога, а температурата си показва нормално. ( 85 до 90 ) На дълъг път даже когато я засиля, стрелката пада до 80, но отново усещам тази гореща вълна под краката. Както и да е. Въпроса ми е от какво е, като сме сменили 3 табла общо и на трите показва както си иска, особено това с бензина. Проверявахме за студени спойки, сменихме стабилизатора, отваряхме бензиновата помпа да проверяваме поплавъка и какво ли още не. Същата работа - показва си колкото и и кеф. Колата е 2.0 90к.с АБТ двигател. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Бензиномер за смяна. 

Парно за ремонт.

Температурен/ни датчик/ци за смяна.

Букси/контакти за преглед/смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Запояване на крачетата на стабилизатора на напрежението е решението на проблема, но не напълно, а донякъде.

Пълното решение, според мен е всички писти и спойки по таблото да се ревизират и поправят от много техничен с поялника човек.

Стабилизаторът на моето табло го запои много талантлив човек с поялник, в резултат - започнаха стрелката на бензиномера и температурата на антифриза да отчитат правилно.Но скоро след това се появиха сривове в показанията - т.е. на моменти отчита вярно, на моменти - не.

Особено това важи за бензиномера. При показанието на антифриза сривовете са по-редки. Вероятно това се дължи на някоя друга скрита в таблото студена спойка, или нарушена писта, а може и стабилизатора на напрежението да се е леко повредил след 30 години работа.

Заради този дразнещ ефект някои си продават колата, но не и аз.Просто си играя на тото с количеството бензин в резервоара и всяко отиване в бензиностанция ми е задача с едно неизвестно - колко точно бензин да сипя.

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На таблата при 80ките всички веднага обвинявят стабилизатора, а той понякога е само една от причините. Често се пукат писти и спойки. Трябва да се огледа добре. Уредите за гориво и температура се захващат към платката с винтчета или гайки. Е точно там от вибрацията се пукат пистите и не си личи на пръв поглед.


Sent from my M2007J17G using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ako гореупоменатите джаджи са се ошашавили по едно и също време, най-вероятната причина за това е запътил се към Надин акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стабилизатора на напрежение е 10V(колкото им трябва на уредите).Отличен акумулатор е 12,7V, а полускапан акумулатор е 12-12,4 V. Дори от полускапан би трябвало да се извадят 10 V. Затова мисля, че не запътил се към Надин акумулатор е възможна причина за грешно показание на уредите, а изваден дълбоко отдолу от най-голямата купчина с отпадаци в Надин акумулатор би могло да бъде:). Така ми звучи логично, може и да греша.

 

 

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че грешиш, защото при работещ двигател и изправен реле регулатор, напрежението на акумулатора трябва да бъде в границите на 13.8 и 14.4 волта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не греша.Това, което казваш е при работещ двигател.Аз не съм споменал работещ двигател, а само акумулатора.Т.е. когато дадеш на контакт уредите ще отчитат захранени само от акумулатора.А той теоретично и практично максимум е около 12,7 V.Иначе за при работещ двигател цифрите, които споменаваш са точно така.И като сложиме факта, че човек обикновено си гледа приборите при работещ двигател, когато акумулатора се зарежда от алтернатора, то няма основание да смятаме, че акумулатора е виновен за грешно отчитане на стрелките. Най-логично изглежда това което каза Chitatelia:

 "Често се пукат писти и спойки. Трябва да се огледа добре. Уредите за гориво и температура се захващат към платката с винтчета или гайки. Е точно там от вибрацията се пукат пистите и не си личи на пръв поглед."

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Годините са проблема,а спойки,писти,стабилизатори и т.н. са само следствие от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...