Jump to content

Въпрос за цени на услуги


Cikata

Recommended Posts

  • Отговори 62
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз го фаля, ама баш като минах на Равенол и след 3000км с него ми претропаха верижките. С предишното масло 20 000 км беше по-мазна. Всеки си решава сам. Аз следващия път мисля да сложа Prista Super Sport Ultra Power Giga Oil

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ще го похваля тоз Равенол, доста добре се съчета с дъртата ми 2тфсиайка.

Някой има ли опит с Fuchs Titan Race Pro?

Наближава обслужване и се чудя дали да пробвам нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fuchs- a според мен не става. Три пъти поред наливах и излизаше чисто. Последно сипах Castrol и за 8к стана катран и доста сгъсти. Моя извод е че Fuchs- а не отмива добре боклука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фукса съм пробвал масовата им серия - титан май беше. Уж от немско, по-качественото, че били имали и полски партиди.

Бигест шит евър, тотал кварца е по-добре... 

Но силно ме убеждават, че рейсинг серията им била на друго ниво и перфектна за тфси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zdrash  и @jon_jinas  Не Ви знам откъде и какъв Фукс сте купували, но хора, на които съм взимал са на коренно противоположно от Вашето мнение.

Оформя се впечатлението, че в България се предлагат два вида Фукс. Потвърждение за това е следното:

 

FUCHS TITAN GT1 PRO C 3 5W30

 

Макскар предлага 5 литровата туба за 103.90 лева, а motorni-masla.net за 80 лева. В задачата се пита защо?

 

И още една изненада за "Равеноладжиите". Вече четвърти човек се отказва от RAVENOL VMP 5W-30 и отново предпочита гореспоменатия Фукс. Причината е една и съща: С въпросният Равенол моторът е по-шумен при по-високите обороти. Същото се случва и с Равенол за фордови двигатели и аналогът му по Фукс.

Не проявявам никаква пристрастност защото съм в прекрасни отношения със софийския офис на фирма Карио.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@PINGI Колега, има два вида фукс - от Германия и от Полша, като полския уж е по-кофти вариант.

Германски фукс взимам директно от Аутоплюс, а полски от Интеркарс.

Карал съм го доста километри и на различни коли - Леджънд 3.5, Мерц Е350,  А3 2.0Т, А3 1.8Т.

Никога няма да повторя!

Ако се чудиш, защо го мъчих толкова време - бяхме взели едно варелче 60 литра.

Поздрави

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@PINGI Какво точно говори шумът на мотора за две произволни масла?

И това с което моторът е по-малко шумен прави ли едно масло по-добро от друго? 

 

Иначе кокретния фукс руснаците го дават, че е с хидрокрек база. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@jon_jinas  Май ще разгадаем загадката.

Да, немският е от Ауто+ и работя само с него. Полският е от Интеркарс и Евр07.

Този 60 литров варел откъде беше и сигурен ли си в съдържанието му?

Казвам ти честно: 2 наши Тойоти ги въртяхме поне няколко смени с FUCHS Flex23, 5W-30. Никакви, ама никакви забележки. Прекрасни миещи свойства. Нямаше нищо общо с бозата, която гаранционно ни сипваха в ТМ Ауто,, уж оригинално" Тойота. Дизелови бяха.

Тези другите, които пак предпочетоха Фукса не са дилетанти и са страшно претенциозни и капризни.

Наистина сякаш има някакъв Фукс-Фантомас с ужасно ниско качество? :nixweiss:

Поздрави!

преди 6 минути, P_PETKOV написа:

@PINGI Какво точно говори шумът на мотора за две произволни масла?

И това с което моторът е по-малко шумен прави ли едно масло по-добро от друго? 

Аз другарувам с вносителите и на двете марки, както подчертах. Следователно не мога да накланям везната в полза на едното.

Просто споделям отзивите и се учудих на това единодуше сред хора с различни професии и познания. Двама са с инженерно, третият е отличен хирург, а четвъртият програмист от високо ниво. Общото между тях е, че годишно навъртат минимум по 30 хил. километра на колите си и то в нормален режим - смяна максимум след 10-12 хил. километра.

Отново подчертавам, че според мен се търгува някакъв "нередовен" Фукс, с какъвто не съм се сблъсквал. Вярвам на колегите и не съм оспорвал!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@PINGI Fuchs от Аутоплюс, Castrol от Елиткар. И на двете места имам отстъпка и 5л ми дават за под 80лв.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето не е  рИванол VMP 5W30 и не мога да коментирам (отделно си и не разбирам де) , но VST-то ще бъде сипвано докато не си удари само “бан” с някое светване на чек или почване да се губи без други причини :) така беше с Мотула…сам се “бан”-на 😂 но след 17К километра на тоя моя кръш без да има забележка с тропания или липси…явно си става масълцето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам на Фукс от Ауто+, щото имам много добри отстъпки, казват че е немски и те са си вносители. Хубаво ли е няма как да преценя. И на двете коли сипвам, ама то с тия дъртаняни какво мнение да изразя, вървят там, търкалят се, не съм имал неприятни случки, тракания и харчове на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...