zeek3 Публикувано 15 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2021 Здравейте, Сведох избора си за покупка на автомобил до B8 2.0 TFSI. Доколкото разбирам при 4x4 автоматичните кутии са или tiptronic или S-tronic като конкретно за този модел май почти всички са от вторите. Ако има проблем там предполагам ще се усети при превключването независимо дали към по-висока или по-ниска предавка. Има ли нещо конкретно, което трябва да имам предвид? Предполагам, че ако няма сервизна история няма как да разбера дали маслото и е сменяно навреме (или изобщо). Освен работата на скоростите и генералния проблем с горенето на масло на двигателя, който изисква основен ремонт, на какво друго трябва да обърна внимание при оглед? И по конкретно какво ви е мнението за https://www.cars.bg/offer/60a6cebfdcd65267b3068662 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 16 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2021 Щом тези 2 неща не те притесняват няма какво да те бутне ;). Шегата на страна, това са основните болежки, останалото е като при всеки друг автомобил, в сервизите знаят какво да гледат, закарай я на оглед. Изчакай да загрее хубаво колата и пробвай всички скорости нагоре и надолу, пробвай ги както с натискане на газта, така и със спокойно каране, виж дали тръгва сама от място напред и назад без замисляне, не трябва да има тресене, удари и тем подобни. Няма как да разбереш дали е сменяно маслото в скоростите или не, затова най-добре си го смени ти ако вземеш колата. Има доста екстри колата иначе, но седалките са от Жигули, както и цвета на таблото и волана лично на мен не ми допада никак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 16 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2021 В обявата е упоменато: "гаранционно отстранен проблем с горене на масло! " Щом е с "удивителен знак" е интересна историята ... Друго : "Възможност за бартер" - значи нищо не е отстранено. Обявената цена е в абсолютно горния клас за такъв автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 16 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2021 Ако е отстранен гаранционно значи е било много отдавна и с много стара ревизия на бутала и т.н., което значи, че шанса пак да гори масло е доста голям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 16 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2021 (Редактирано) ^ Би трябвало да може да се разбере кога е правен ремонтът ако се отиде в Ауди. Аз си взех Б8 със същия мотор преди 6м, колаата е 2011 и има гаранционни ремонти в ауди 2015 вериги и 2016 бутала. От тогава са изминати към 60к км. За около 6к км при мен съм долял 500мл масло. Няма да крия, че засега съм доста доволен. Бих посъветвал колегата да купува само кола с лесно проследим ремонт на двг (или на такава цена, че да си направи ремонта после) ПП Да се съди за колата по препинателни знаци и предложения за бартер не е сериозно. Редактирано 16 Юли 2021 от pampo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване