Jump to content

шлайфване/машинно изправяне на на дискове струва ли си и къде?


Recommended Posts

Здравейте, не знам преди колко време си изкривих дисковете  , оригинални са доста пари се оръсих за тях от ауди,

 и сега се чудя дали да ги сменям,  нещо което е безмислено според мене понеже са на не повече от 10,000км откакто са монтирани.

 

Или да им се направи , шлайфване/машинно изправяне на  на дискове струва ли си тази процедура ако някой я е правил и най-вече къде, понеже много фирми го предлагат и не знам къде да отида.

 

Също така ме интересува от 1 шлайване ще им остане ли някакъв живот или скоро ще са за кофите?

 

Моля хората правили процедурата да споделят своя опит.

 

Редактирано от Bladest
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При шлайфането се взимат части от милиметъра, което не е проблем. Аз съм шлайфал дискове преди 5-6 и бях доволен. Сервиза се намира на Константин Величков, между Тодор Александров и Стамболийски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако апаратите и накладките са ок и спирането е балансирано може следващото кривене да е след доста километри ,след струговане е важно диска да се бележи ако няма прикрепващ винт към главината,не бива да се променя позицията.Има и факири ,които успяват да правят това и на струг,не на специализирана машина ама са малко .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз шлайфах без да свалят дисковете в сервиз в Добрич. Стана много добре, но е временна работа. След известно време отново се кривят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10-на години и аз шлайфах предните НОВИ дискове на 100-цата защото се бяха изкривили след 2-3000км. Ходих в сервиза на ъгъла на Стамболийски и Константин Величков (сервиза си е там и до днес). Шлайфането го правят директно на колата, изправиха се идеално, но след около 2000км пак се изкривиха. От тогава марката Цимерман за дискове съм я зачеркнал (струваха сума пари, уж най-добрите). Просто на менте дисковете проблема е в самия метал, не отговаря на стандартите и от температурата се криви. Така че по-добрия вариант е да се търсят други дискове и да се сменят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/19/2021 at 5:26 PM, velas said:

Аз шлайфах без да свалят дисковете в сервиз в Добрич. Стана много добре, но е временна работа. След известно време отново се кривят.

Ясно значи не си струва тая услуга сещаш ли се с каква машина  Pro cut Ли ползваха или

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам спомен...

Принципно си струва, докато събереш кеш за нови дискове или ако ще продаваш. ;)

Веднъж щом са се изкривили дисковете, значи им е заминала закалката и няма оправия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.07.2021 г. at 9:14, velas написа:

заминала закалката

Мммммм не, дисковете не се закаляват, сурова стомана си е, вече марката (класа на стоманката) и изработката са от значение. 

Колкото и да ги стържете, в 99% пак ще се нагънат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@NIKO Така е, моите ги струговах и бяха перфектни, до първото сериозно спиране пак почнаха да тресат. И дисковете не се  ли правят от някакъв вид чугун? 

Иначе щом Цимерман не стават :steinigung: , мисля да си взема дискове на ЕВС. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До момента съм изправял 3 пъти дискове, само първия път беше успешно, но ставаше въпрос за оригинални дискове на нова кола в гаранция.

Следващите 2 пъти, на други коли, изкараха по 1 месец и пак се изкривиха. Аз лично не бих се занимавал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз след няколко опита с TRW ATE Power супер дупер булшит, човекът стая дупечени в три размера емии благодаря приключих с експериментите на ширпотреба дискове и накладки.

 

Из ибей изскачат ОЕМ дискове на прилични цени. За EBC има много разнопосочни мнения.

Може би MTEC са един добър компромис ама лично не съм тествал.

 

Ако се търси нещо по-така. Tarox (уви нямам лични впечатления, но до колкото съм ровил само положителни мнения), AP Racing

 

Конкретно от около 7-8 хил км съм с предни дискове AP Racing и накладки Ferodo Racing (тази комбинация спира брутално, но цапа жантите за отрицателно време). Отзад съм с ОЕМ дискове и накладки никакви забележки за около 20хил. км. цапането е бих казал незабелижимо :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете са Оем, тези който са криви иначе съм карал преди години с ебс страхотни са и като спиране и като висока цена, но, бързо се износиха поне при менеоем изкарват по- дълго време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато нещо по спирачната система на автомобила се развали, то се сменя с ново.

Направо ви се чудя на акъла как може да ви хрумне да "подобрявате" нещо по спирачната система (в случая дисковете), и то по възможно най-опасния начин - чрез механична обработка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@nikrga Кай честно или се ебаваш ?

Или вземи ни просветли кво точно ще стане като се отнемат части от милиметъра при така нареченото машинно изправяне на дискове ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Части от милиметъра са страшно много в машиностроенето.

А какво точно ще стане - не зная със сигурност, само дано не е това, което би могло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@nikrga: и пак нищо конкретно не каза :)

Дискове не се шлайфат, ако след това ще са под допустимия минимум по спецификация от производителя.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, nikrga said:

Части от милиметъра са страшно много в машиностроенето.

2mm износването, който позволяват от Ауди.....т.е. 2мм толеранс в минус :)

.....а иначе да, с 2 мм при цилиндрите може да се влезе в съседния

 

моето предложение за натоварени дискове (автоматици с тежки предници и малки диаметри) е fremax. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 hours ago, OvivO said:

@nikrga: и пак нищо конкретно не каза :)

Дискове не се шлайфат, ако след това ще са под допустимия минимум по спецификация от производителя.

 

Гайдарката пак тотално неадекватен. Все едно като се износят дисковете за 5к км и да ги сменя с нови, щото били намалели с 1-2мм. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.07.2021 г. at 14:07, crazy driver написа:

дисковете не се  ли правят от някакъв вид чугун?

Точно, моя грешка, бял чугун с някви легиращи добавки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...